Dag vix-v

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Anderen ook zo moe van al dat farmen en die rooftochten op deze wereld? :D
@twteam
upload_2019-4-9_15-7-49.png

Gezien niet iedereen ingame meer zal lezen zal ik de afsluitende pm, als oud maar langdurig leider van vix-v ook hier delen. Ook alle moraalbrekers hebben deze ontvangen.

upload_2019-4-9_15-0-43.png

Gelukkig nog wel net boven die noob van een roguieas gebleven lol.

Realiseer je je dat jij als diezelfde noob op deze wereld kwam. Je was trots dat je noob Buldok een kans bood. Stel je voor dat wij, of maarten, of sukke, je direct had uitgesloten vanwege noobheid op deze wereld... Wees niet zo hypocriet Devin, je bent wel de laatste die mag haten op een ander vanwege 'noob' zijn en dat weet je zelf ook wel.
 

Bijlagen

  • upload_2019-4-9_15-7-32.png
    upload_2019-4-9_15-7-32.png
    7,3 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Dan ben ik wel de meest inactieve co ooit Roald. Je hoeft me niet te vermelden. Colla is 99.9999999% jou en Mille geweest
 

DeletedUser78972

Guest
Anderen ook zo moe van al dat farmen en die rooftochten op deze wereld? :D
@twteam
Bekijk bijlage 14343

Gezien niet iedereen ingame meer zal lezen zal ik de afsluitende pm, als oud maar langdurig leider van vix-v ook hier delen. Ook alle moraalbrekers hebben deze ontvangen.

Bekijk bijlage 14341



Realiseer je je dat jij als diezelfde noob op deze wereld kwam. Je was trots dat je noob Buldok een kans bood. Stel je voor dat wij, of maarten, of sukke, je direct had uitgesloten vanwege noobheid op deze wereld... Wees niet zo hypocriet Devin, je bent wel de laatste die mag haten op een ander vanwege 'noob' zijn en dat weet je zelf ook wel.

Ik had mezelf al op een positie gezet dat ik niet uitgesloten kon worden of anders aangevallen zou worden, wat duur zou worden in de early game.
Maarten heeft daar niks mee te maken gehad de enige die inspraak hadden op mijn toelating bij Vinage destijds waren de leden.
Maar ik noem hem noob Omdat ik hem na anderhalf jaar nog steeds een tikkeltje noob vind, en ja ik ben ook noob hoor in sommige dingen.
Verder wil ik jou bedanken voor de leuke tijd en zie jou als enige goede leider, al die andere namen hebben zo goed als niks betekend als leiding, jammer dat het zo moest eindigen maar goed.
 
Reactiescore
37
Proficiat met de winst.
Ik ben blij dat ik eindelijk die unwedmuppet niet meer hoef te zien liggen op de kaart :)
Hij mag content zijn met zijn eerste plaats, echt om in te kaderen :p
Voor de rest kon je nooit op hem rekenen
 
Reactiescore
536
Wat zegt de eerste plaats OD ondersteuner nou?

Ik denk dat vrijwel elk vix V lid dat veilig lag, meer os verzonden heeft dan muppet. Die os is echter niet aangevallen, dus zijn er geen troepen verslagen.
 

DeletedUser3809

Guest
Wat zegt de eerste plaats OD ondersteuner nou?

Ik denk dat vrijwel elk vix V lid dat veilig lag, meer os verzonden heeft dan muppet. Die os is echter niet aangevallen, dus zijn er geen troepen verslagen.

Tevens was die helemaal niet zo vrijgevig met OS toen er nog echt strijd was. Bijna al die ODS is gehaald toen de wereld eigenlijk al voorbij was, door het naar accounts te sturen die al onder aanval lagen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Dan ben ik wel de meest inactieve co ooit Roald. Je hoeft me niet te vermelden. Colla is 99.9999999% jou en Mille geweest

Gaat het op zich niet om, je draagt wel de verantwoordelijkheid. Moest Collationem hopeloos geslacht worden of was het een 1 v 1 tussen collationem en banana geworden, had ik zeker beroep op je gedaan.
 
Reactiescore
2.508
Gaat het op zich niet om, je draagt wel de verantwoordelijkheid. Moest Collationem hopeloos geslacht worden of was het een 1 v 1 tussen collationem en banana geworden, had ik zeker beroep op je gedaan.

De vraag was dan alleen of ik de motivatie had gehad om er echt veel tijd in te steken.
 
Reactiescore
5
Proficiat met de winst.
Ik ben blij dat ik eindelijk die unwedmuppet niet meer hoef te zien liggen op de kaart :)
Hij mag content zijn met zijn eerste plaats, echt om in te kaderen :p
Voor de rest kon je nooit op hem rekenen

Jij bent ook geen tering waard :D
Ik heb tenminste nog iets bereikt noob
 
Reactiescore
5
Tevens was die helemaal niet zo vrijgevig met OS toen er nog echt strijd was. Bijna al die ODS is gehaald toen de wereld eigenlijk al voorbij was, door het naar accounts te sturen die al onder aanval lagen.

ongeveer 60/40van die 100 millie. (60 voor de FP val)

Wat zegt de eerste plaats OD ondersteuner nou?

Ik denk dat vrijwel elk vix V lid dat veilig lag, meer os verzonden heeft dan muppet. Die os is echter niet aangevallen, dus zijn er geen troepen verslagen.

Ik weet wel zeker dat ik het meeste heb verzonden deze wereld XD. als alles werd aangevallen had ik wel 400/500 millie. Ik zat nog redelijk vaak verkeerd.
 

DeletedUser72496

Guest
Proficiat met de winst.
Ik ben blij dat ik eindelijk die unwedmuppet niet meer hoef te zien liggen op de kaart :)
Hij mag content zijn met zijn eerste plaats, echt om in te kaderen :p
Voor de rest kon je nooit op hem rekenen

Zijn grootste achievement uit zijn leven. Laat hem rustig fappen of anders gaat hij weer wenen en brullen op zijn profieltekstje of hier op de forum. :oops:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
ongeveer 60/40van die 100 millie. (60 voor de FP val)

Ik weet wel zeker dat ik het meeste heb verzonden deze wereld XD. als alles werd aangevallen had ik wel 400/500 millie. Ik zat nog redelijk vaak verkeerd.

Het moment dat Flipping Pages werd geklapt was eigenlijk ook al toen GI en ex-vinage ten doden waren opgeschreven, waardoor we nog ruim de helft van je osd kunnen afschrijven als onzinnig.

Ik weet wel zeker van niet, alleen al om het feit dat Collationem altijd meer def heeft gehad dan jij in totaal aan dorpen. Op een zeker moment had ik voor elk dorp van jou, zelfs meer dan 2 defdorpen. Alleen om die reden is je uitspraak al volstrekte onzin. De redenen dat je OSD kon generen: Je zat in het falende kamp, dus er viel überhaupt wat te blokkeren, je kon in de eindgame toen er geen geplande acties meer waren def blijven sturen door je rimligging en je was gewoon een egoïstische lul die alleen zijn def stuurde als er wat te halen viel in plaats van dat je een stamgenoot veilig stelde met preventieve def - waardoor één van de GI fronten beter had kunnen staan. Maar nee, al die ODS van jou heeft ons niet eens tegengehouden, geen enkele keer zelfs. Chapeau daarvoor.
 
Reactiescore
5
je was gewoon een egoïstische lul die alleen zijn def stuurde als er wat te halen viel in plaats van dat je een stamgenoot veilig stelde met preventieve def - waardoor één van de GI fronten beter had kunnen staan. Maar nee, al die ODS van jou heeft ons niet eens tegengehouden, geen enkele keer zelfs. Chapeau daarvoor.

Jij was ook een egoist om tegen goudmunt verlaging te stemmen om eerste te kunnen blijven, des te leuker dat je gefaald hebt :D.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
upload_2019-4-10_8-16-30.png

De reden dat ik geen eerste ben geëindigd heeft naderhand niets te maken met de goudmunt verlaging, maar met het feit dat Banana wel pp wilde gebruiken om 1e te worden en ik niet. Ik stond al eerder op verschillende werelden (18, 31, 56, 59) eerste en sloot ook al eerder op die positie af. Wees blij dat ik geen noobstiaan was die persé de rang één moest hebben, ik kan je zeggen dat mijn stab in dat geval véél gevaarlijker was en Vix-V het verloren aantal procenten niet had kunnen compenseren omdat ik dan de halve stam leeggetrokken had. Echter staat stambelang boven eigen belang in mijn geval en ga ik mijn stamgenoten niet duperen vanwege onzinnige eigen doelen.

Bij een stemming moet iedereen kunnen stemmen wat hij of zij wilt. Stel je voor dat er weer verkiezingen zijn en jij als inwoner van Venlo wel op Geert moet stemmen omdat de meeste uit jouw woonplaats daar ook op stemmen. Ik had op het moment van de enquete nog wel plezier in het spel, dus hoefde het van mij niet binnen 2-3 weken dicht te zijn. Daarnaast wilde ik nog wat losers wegknallen van jou ex stam, prima gelukt.

Mijn doel op deze wereld was om op de achtergrond te blijven en een keer geen leiding te worden, dat is de eerste 8 maanden enigszins gelukt (vooral het tweede) maar in totaal is het doel dus weeral niet behaald. Waarschijnlijk ben ik te kritisch en lopen er in mijn opinie te weinig stabiele capabele leiders rond. Met Sukke en AoD aan het roer kon ik het prima volhouden, zij raakten inactief en bas alleen was niet jevanhet.
 

DeletedUser61134

Guest
Realiteit is wel, iemand die terugkijkt op de wereld ziet al snel een 100m ODD boost en een ODA boost van Roald en ziet de ODS van Muppet niet eens in de statistiek terug.

Enige wat ze zullen zien is dat Noob gekicked is en dan massaal aangevallen word door zijn oude stam en zullen hem als enige OD winnaar zien.

Neutraal perspectief werkt niet op basis van wat jullie vinden, maar op basis wat in statistiek terug te halen is.
 

DeletedUser78972

Guest
Of je rang beïnvloedt wordt door pp of door uit bouwen is nog wel een verschil he Roald, vandaar ik moeilijk deed omdat er soortvan iets was afgesproken daarover binnen de stam.
Al blijft die pprush van banana ook wel triest hoor(al vond ik het toen wel grappig tijdens jullie strijd, achteraf d8 ik die haat zat echt diep lol)

@firedrakan ja eigenlijk hoor ik op 1 de staan met odd maar banana heeft zelfs een vijand genaamd depipi(oud-vriendje van fred) geboost om mij geen eerste te laten worden haha.
Dus elke stats van oda tot OD klopt geen bal van en is mee gesjoemelt.

Ach al deze trieste bedoelingen hielpen mij juist om deze wereld af te sluiten en me verslaving te beperken.
Ben trots op wat ik bereikt heb als noob van 1 dorp 1078 dorpjes maken in de core en heb veel geleerd, oda#3 odd#2 en OD#2.
Het enige wat ik nog ga doen af en toe is bij sommige mensen proberen hun start te verneuken lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan