Dag Ramoth, Hoi Poo.!

DeletedUser24056

Guest
Ramoth toch één der beste moderators destijds en ook als CM erg weinig onprettige aanvaringen mee gehad.

Heb mijn twijfels over Poo's capaciteiten.

Desalniettemin succes.
 

DeletedUser71679

Guest
bedankt remoth!

succes Poo. je kan het! ik wil best het casual forum modden hoor :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Bedankt Wieteke voor alles, succes met je nieuwe baan :)!

En Poo, jij eigenlijk ook succes met je nieuwe baan ^^
 
Reactiescore
54
lekker bezig joor!
 

DeletedUser858

Guest
Bedankt voor je inzet Ramoth! Altijd heel vriendelijk, maar ook gewoon zakelijk zoals het hoort. Ook bedankt voor de vele gezellige chats op de IRC tw-chat!

Poo: succes! enjoy it! =)
 

DeletedUser26555

Guest
Bedankt voor je jarenlange inzet Ramoth.

Veel Succes Poo. ik heb je graag gehad als mod hopelijk nu als co community manager ook :)
 

DeletedUser17095

Guest
Bedankt Ramoth, véél van je geleerd, jammer genoeg zag ik je de laatste tijd nietmeer in het team.
Véél succes in je verdere loopbaan.
Poo, véél succes man! Toch had ik stiekem gehoopt dat Ropi haar plaats zou innemen!


Voor het werk dat de CM's doen is de vergoeding niets, het is dus voor jullie dat ze zich inzetten en niet voor het geld.
 

DeletedUser58575

Guest
En het bedrag daarvan komt niet eens in de buurt van een normale werkvergoeding van zelfs half zoveel werkuren.
 

DeletedUser26555

Guest
ik denk dat de vergoeding rond de 800 euro is

maar dan ben je ook fulltime bezig...

Als cm
 

DeletedUser74005

Guest
Denk niet dat hij het daarvoor doet hoor. Wss gewoon omdat hij het leuk vindt haha. Je kunt wel betere baantjes vinden :p
 
Reactiescore
746
ik denk dat de vergoeding rond de 800 euro is

maar dan ben je ook fulltime bezig...

Als cm

Je zit erboven hoor. En nog niet een beetje ;)

Het is waar dat wij 24/7 bereikbaar moeten zijn en het is nog meer waar dat wij dit puur doen voor de community. Het omvat tevens meer werkuren dan een gewone full time job. Dat even tussenin. :)

In elk geval, bedankt voor de geluks-/succeswensen!
 
Bovenaan