Dag Ramoth, Hoi Poo.!

DeletedUser74318

Guest
Bedankt Ramoth ik zal je missen:)

En gefeliciteerd Poo.:D:D

come-at-me-po_o_292659.jpg


haha geweldig!!

Merci Ramoth en veel geluk poo
 

DeletedUser

Guest
Thanks voor het harde werk ramoth
Veel succes aan Poo.
Je zal het vast geweldig doen
 
Reactiescore
660
(facepalm)

Maar goed dat dit hoogstwaarschijnlijk mijn laatste classic is.

Lol KPHS, goeike :D

behalve dat eventueel stoppen dan :(
 

DeletedUser

Guest
https://www.tribalwars.nl/rules.php

Regel 11 ook ff aanpassen :p

Indien je een klacht wilt neerleggen over het functioneren van een moderator of over het algemene beleid van tribalwars.nl kan je dit in een supportaanvraag doen. Richt je supportaanvraag aan Community-Management (Duckje of Ramoth)
 

DeletedUser72441

Guest
Spijtig dat je stopt Ramoth ;) Je hebt je enorm ingezet voor deze community, dat zal zeker nooit vergeten worden. Veel plezier met je nieuwe job!

Poo'tje zal het zeker wel goed gaan doen, we zijn niet anders van onze favoriete teletubbie gewoon. ;)
 
Reactiescore
25
Hoi Allemaal,

Zoals jullie kunnen zien stop ik als community manager. Na eerst jarenlang forum mod geweest te zijn, en daarna komen, is toch echt de tijd gekomen dat ik het niet meer kan combineren met mijn nieuwe baan. TW is 8 jaar lang een belangrijk deel van mijn leven geweest en ik heb veel hoogtepunten (en dieptepunten) meegemaakt en ik ben blij dat ik het mee heb mogen maken.

Jullie als community heel erg bedankt. Natuurlijk af en toe kon ik sommige van jullie achter het behang plakken en jullie mij vast ook :p maar zonder jullie zou Tribal Wars.nl er niet zijn en jullie hebben er echt voor gezorgd dat ik het zo lang heb volgehouden (cliche!). Ja ondanks al het gezeur

Ik wil iedereen bedanken voor de afgelopen jaren. Ik zal wel gewoon op het forum blijven rondhangen hier en daar. Na al die jaren is loslaten toch nog net een brug te ver!

En natuurlijk wil ik Poo. heel veel succes wensen met deze gekke, gestoorde, zeurende maar vooral leuke community. Het heeft geen zin om te zeggen dat ze je niet gek moeten maken, dat gaat toch wel gebeuren. Maar het hoort erbij en het houdt je altijd met beide benen op de grond

Het is nog al vroeg voor een 1 april grap jongens:(
Te laat eigenlijk :p

Komt Ramoth zelf nog afscheid nemen of is Ramoth stilletjes uitgeschakeld door de nieuwe



Inderdaad :D

Ik kom inderdaad nog even afscheid nemen.

Ik vond Ramoth een zeer capabele en een van de weinig ruim denkende moderatoren die er waren. Als je een probleem had kon je het beste naar Ramoth die maakte er serieus werk van.

Het ga je goed!
Succes aan poo

Dan je *bloos*

Een spammer als poo. in de community? :eek:

Zou vast wel voor een goede sfeer kunnen bezorgen, dus proficiat poo. (verwijder me berispingen eens voor me).

Verder aan ramoth, spijtig van je vertrek met dat ik je nog gefeliciteerd had met deze promotie, het gaat je goed meid :).

Dank je. Pas maar op dat er straks niet een CoMa is die meer spamt dan jij :p

Hier ben ik het volmondig mee eens. Goed werk geleverd Ramoth.

Trouwens, ik heb nog wel een plekje vrij op een accountje, kan je weer genieten van het spel, ipv de zever er rond.

Ik wilde dat ik er de tijd voor had, maar dat is gewoon echt het probleem. Dank voor het aanbod :D

ik veto deze promotie.

Jeetje Anthraxxis, hebben we je nu alweer overgeslagen? :(
Ik ga me diep in een hoekje zitten schamen dat je niet bent voorgedragen.

Ik wacht nog altijd op een reactie van Ramoth. Tot dan ga ik er vanuit dat Poo Ramoth gewoon koelbloedig uit eigenbelang heeft uitgeschakeld. De vraag is willen we zo iemand wel?? Een stemming tussen 2 kandidaten op het forum zou ook wel leuk geweest zijn, dan konden ze een beetje campagne voeren. Zou weer eens wat anders zijn. Achja te laat :D

Nou, eigenlijk heeft hij me ook koelbloedig uitgeschakeld ja, maar niet doorvertellen :p

Wie gaat nu de welkomsberichten sturen op dit forum?

Poo. of Duckje gok ik :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nogmaals bedankt Ramoth veel succes in RL;)

Trouwens ik vind dat Poo. de welkomsberichten moet doen:cool:
 

DeletedUser75237

Guest
Succes als CM, Joris ;)

En veel succes verder in RL, Ramoth!
 

Deleted User - 44652

Guest
Ramoth :( Joris is zo'n noob, hoe kan je ons dit aan doen? :(

Maargoed, bedankt voor je tijd als CoMa en een goede begeleider van toen ik nog mod was :) En zolang je op skype beschikbaar blijft mag ik je (a)
En veel succes aan Poo, je gaat het zwaar krijgen :D
 

DeletedUser58575

Guest
Wieteke, bedankt voor de fijne gesprekken toen ik mod was, alsook daarvoor. Heb erg fijne herinneringen aan je. Ik hoop je nog eens te spreken in de toekomst. Verder succes aan Poo. Ik ken jou een stuk minder goed, maar de weinige aanvaringen die we hadden waren positief! Maak er het beste van.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
533
Daarvoor log ik nog eens in.

Een dikke proficiat aan mijn maatje. Proficiat Poo.
En toom dat eendje wat in ;)
 
Bovenaan