|D| vs WWF

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4900

Guest
Hier zal ik jou even uit je dromen helpen dat je draak af kan kraken :) Draak zn front heeft namelijk geen serieuze aanval gehad, en Draak heeft mij geholpen aan mijn front, dus die stats mag jij gerust even opzoeken, dan weet je ongeveer wat Draak zijn inbreng is geweest :)

En toch faalt hij met zijn account dan :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
En toch faalt hij met zijn account dan :D

Gelukkig is falen in deze context relatief. Als Draakje faalt, ik weet niet wat na de overtreffende trap van falen komt? Daarachter ergens zit Radium op dit moment.
 

DeletedUser4900

Guest
Vind het wel lol hebben dat met het gezwets van me er toch vele mensen druk mee kunnen zijn hahaha.
Maar jonge honden reageren altijd wel ergens op;)
 

DeletedUser57683

Guest
En toch faalt hij met zijn account dan :D

Aha, zo zie je maar weer, stambelang en stamgevoel = gelijk aan falen met eigen account.
Geen wonder dat Radium zoveel succes heeft met al die front accountjes.:rolleyes:
 

DeletedUser57683

Guest

Kijk, wanneer men te beperkt is om op volwassen niveau meningen te kunnen onderbouwen kunnen we altijd nog terugvallen op de kleuterschool lessen diergeluiden met als voorbeeld, ''wat zegt een hond''.
 

DeletedUser

Guest
En toch faalt hij met zijn account dan :D

Ik ben bang dat jij als gevolg van je domheid nog eens vergeet 's ochtends kleren aan te trekken en je eigen reet af te vegen en vervolgens poedelnaakt over straat loopt.
 

DeletedUser4900

Guest
Ik ben bang dat jij als gevolg van je domheid nog eens vergeet 's ochtends kleren aan te trekken en je eigen reet af te vegen en vervolgens poedelnaakt over straat loopt.

Gelukkig dat jij je dan nooit kunt vergissen, want je kruipt naakt de aarde door. Pas wel op voor de mollen
 

DeletedUser

Guest
Ach, jouw account ligt straks nog dieper onder de grond :eek: Maar zullen we het weer even ontopic houden of is WWF alweer weg? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik wil Malcom the Fist nog even via deze weg bedanken voor die mooie 1miljoen+ punten die hij mij heeft bezorgt afgelopen week.
Om over de ODA dan nog maar te zwijgen :D
 
Reactiescore
1.367
Ik wil Malcom the Fist nog even via deze weg bedanken voor die mooie 1miljoen+ punten die hij mij heeft bezorgt afgelopen week.
Om over de ODA dan nog maar te zwijgen :D

Hoi Stamgenootje
 

DeletedUser72441

Guest
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: WWF

Timeframe: 01/01/2015 00:00:00tot04/02/2015 07:01:33

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 322
Kant 2: 16
Verschil: 306

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,824,408
Kant 2: 150,894
Verschil: 2,673,514

chart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan