|D| vs WWF

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Speciaal voor alle mensen die dringend een behoefte lijken te hebben om het over deze oorlog te hebben, hier een topic.

Tussenstand 21-1:

d7c043ac96.png


En dan doen we deze ook nog wel even:

Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: WWF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 244
Kant 2: 12
Verschil: 232

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,159,160
Kant 2: 113,096
Verschil: 2,046,064

chart


Zo, veel lees en schrijfplezier.
 

DeletedUser

Guest
Goed mijn woorden opgevat kuch... Je verdraait het weer helemaal naar iets groots :confused:
 

DeletedUser72441

Guest
Goed mijn woorden opgevat kuch... Je verdraait het weer helemaal naar iets groots :confused:

Ja het is nu niet als jij op een wwf account zit te vv'en dat er iets groots uit de bus komt, das waar. Zelf untimed edels lopen er gewoon door ;-) groetjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Grappig dit, dat ik blijkbaar de VV heb. Maar oké, als je is kijkt naar het account Schaapsherder, dan kan je best wel duidelijk zien wat daar gebeurd :eek:
 

DeletedUser73927

Guest
Negeer Darkness977 maar die Tante Jo (inmiddels gekickd en word geinternd, suprise suprise) eventjes heeft gebroken. Allemaal goed op orde daar, binnen WWF :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Verrie goed Englisch! Thank joe, thank joe!

Watskebeurt Etienne? Jouw paradepaardje, de war tussen |D| en WWF, lijkt nu ook de kant van D op te gaan en nu ga je het maar op iemands taalgebruik gooien? Mogen wij nu ook weer over je blog beginnen dan?
 

DeletedUser

Guest
Watskebeurt Etienne? Jouw paradepaardje, de war tussen |D| en WWF, lijkt nu ook de kant van D op te gaan en nu ga je het maar op iemands taalgebruik gooien? Mogen wij nu ook weer over je blog beginnen dan?

Je weet niet hoe het zit lalalalaaaa.
Begin gerust over de blog. Misschien is een herschrijving doen over de blog van |D|!? Hoe erg ze zijn verandert!?
Ja, daarmee score ik wel credits denk ik :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zie geen reden om serieus te zijn met zulke figuren hier :eek: maar leuk dat ik een kind ben, knulletje ;):rolleyes:
 

DeletedUser57683

Guest
Je weet niet hoe het zit lalalalaaaa.
Begin gerust over de blog. Misschien is een herschrijving doen over de blog van |D|!? Hoe erg ze zijn verandert!?
Ja, daarmee score ik wel credits denk ik :eek:

Wma, denk dat het verhaal van hoe Hard Radium op hun snufferd valt nu ze niet meer de biatch van D zijn, leuker is om te lezen hoor.
En de verandering van D komt door de vijandigheid van Radium door het laten Joinen van Sokoh ;)
Wees blij dat er leiders bij D waren die toen niet het groen licht voor directe aanval op Radium gaven, ik had het graag gewild toen.
 

DeletedUser4900

Guest
Wma, denk dat het verhaal van hoe Hard Radium op hun snufferd valt nu ze niet meer de biatch van D zijn, leuker is om te lezen hoor.
En de verandering van D komt door de vijandigheid van Radium door het laten Joinen van Sokoh ;)
Wees blij dat er leiders bij D waren die toen niet het groen licht voor directe aanval op Radium gaven, ik had het graag gewild toen.

Draakje je praat veel maar je heb pas 2 dorpen veroverd, ik trouwens ook maar ik heb niet echt een front, en jij wel.
 

DeletedUser57683

Guest
Draakje je praat veel maar je heb pas 2 dorpen veroverd, ik trouwens ook maar ik heb niet echt een front, en jij wel.

Oh nee toch, dorpen zeggen ook meteen hoe de oorlog gaat.
Jammer ik in me eentje ook maar 1/3de van de totale Radium ODA heb in deze oorlog........
Je zou haast denken dat ik me clears voorbij de stacks met mijn ''front'' heb lopen gooien........
Maar goed als jij vind dat ik meer dorpen moet pakken, zal ik dat eens doen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Draakje je praat veel maar je heb pas 2 dorpen veroverd, ik trouwens ook maar ik heb niet echt een front, en jij wel.

Hier zal ik jou even uit je dromen helpen dat je draak af kan kraken :) Draak zn front heeft namelijk geen serieuze aanval gehad, en Draak heeft mij geholpen aan mijn front, dus die stats mag jij gerust even opzoeken, dan weet je ongeveer wat Draak zijn inbreng is geweest :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan