|D| vs Radium

DeletedUser57683

Guest
Dank je, al ging de laatste paar weken wel heel hard, kon en had zelf niet echt veel zin meer om de vele aanvallen te verwerkingen. We hebben nog een poging gedaan om ineens vele barbaar te edelen om het mss nog wat te rekken maar een paar dagen later stroomde op die dorpen ook weer aanvallen binnen.

Jullie als D hebben de overwinning verdient. 1 voor 1 pakte jullie ons met goed belijdt aan, waardoor er al heel snel duidelijk was dat het voor ons een verloren zaak was.

Wel wil ik een aantal spelers in Radium toch een pluim geven door een vastberadenheid om niet op delete te gaan en tot het einde toe regelmatig in te loggen.

Nu achteraf, ben ik eigenlijk toch wel benieuwd wat in December en Januari en daarna nog een enkele keer, de 'zware persoonlijke'' redenen waren dat een aantal Radium spelers toen onder de voet gelopen werden. Ettienne heeft dit nooit echt willen verduidelijken en alleen maar aanlopen kaarten dat wij van niets wisten over de situaties van deze spelers en dus er ook niet van mochten maken dat ze jankend in een hoekje zaten.
 

DeletedUser67493

Guest
Dank je, al ging de laatste paar weken wel heel hard, kon en had zelf niet echt veel zin meer om de vele aanvallen te verwerkingen. We hebben nog een poging gedaan om ineens vele barbaar te edelen om het mss nog wat te rekken maar een paar dagen later stroomde op die dorpen ook weer aanvallen binnen.

Jullie als D hebben de overwinning verdient. 1 voor 1 pakte jullie ons met goed belijdt aan, waardoor er al heel snel duidelijk was dat het voor ons een verloren zaak was.

Wel wil ik een aantal spelers in Radium toch een pluim geven door een vastberadenheid om niet op delete te gaan en tot het einde toe regelmatig in te loggen.

Ja want dat is echt een prestatie om regelmatig in te loggen...
Denk eerder dat de mensen die nog wat aan het deffen waren of zelf hier en daar offensieve acties ondername een pluim verdienen ipv gewoon niet op BB gaan want daar steekt totaal geen tijd in.
In dat geval zou je eerder iedereen in D een pluim moeten geven om de energie te vinden om te blijven aanvallen en edelen zonder tegenstand wat het heel saai kan maken.
 

DeletedUser4900

Guest
Nu achteraf, ben ik eigenlijk toch wel benieuwd wat in December en Januari en daarna nog een enkele keer, de 'zware persoonlijke'' redenen waren dat een aantal Radium spelers toen onder de voet gelopen werden. Ettienne heeft dit nooit echt willen verduidelijken en alleen maar aanlopen kaarten dat wij van niets wisten over de situaties van deze spelers en dus er ook niet van mochten maken dat ze jankend in een hoekje zaten.

Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten, wel weet ik dat de spelers die op Sir Bedivire zat en nog zit, door privé omstandigheden niet meer actief kon spelen. Die privé omstandigheden zijn bij me bekend maar ga ze niet wereldkundig maken uit respect voor hem.

Van al die andere die in het begin vielen heb ik zelf het gevoel dat er niks bijzonders was en ze er gewoon genoeg van hadden. Dus mss toch gewoon jankend in het hoekje zittend kijken na de teller van aanvallen die opliep.

Voor Jensmaster: Met die pluim bedoel ik dat de overwinning voor D al niet weken eerder was dan nu.
De spelers in Radium die gewoon door zijn gegaan ( waaronder dit account) hebben dat gedaan uit plichtsgevoel.
 

DeletedUser57683

Guest
Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten, wel weet ik dat de spelers die op Sir Bedivire zat en nog zit, door privé omstandigheden niet meer actief kon spelen. Die privé omstandigheden zijn bij me bekend maar ga ze niet wereldkundig maken uit respect voor hem.

Van al die andere die in het begin vielen heb ik zelf het gevoel dat er niks bijzonders was en ze er gewoon genoeg van hadden. Dus mss toch gewoon jankend in het hoekje zittend kijken na de teller van aanvallen die opliep.

Voor Jensmaster: Met die pluim bedoel ik dat de overwinning voor D al niet weken eerder was dan nu.
De spelers in Radium die gewoon door zijn gegaan ( waaronder dit account) hebben dat gedaan uit plichtsgevoel.

Dat vermoeden had ik ook. Maar werd er continue op aangesproken, dus dacht laat ik het nu eens vragen :p
 

DeletedUser20001

Guest
Sir bedivire kon niet meer tegen de druk die onder andere het account.Natural Disaster, Comatoes en Orochimaru. op hem legden.
 

DeletedUser

Guest
Onee, ik moet afscheid van jullie gaan nemen :(
Congratz met de overwinning |D|, zelfs al wist iedereen allang wie er zou winnen.

Ik ga met name Theo en Robin missen, zij waren toch wel echt mijn AF-poepies!!
Ik heb een leuke tijd in Radium gehad en heb het zeker niet willen missen.
 

DeletedUser

Guest
Nu achteraf, ben ik eigenlijk toch wel benieuwd wat in December en Januari en daarna nog een enkele keer, de 'zware persoonlijke'' redenen waren dat een aantal Radium spelers toen onder de voet gelopen werden. Ettienne heeft dit nooit echt willen verduidelijken en alleen maar aanlopen kaarten dat wij van niets wisten over de situaties van deze spelers en dus er ook niet van mochten maken dat ze jankend in een hoekje zaten.

Nou jongens, hier komt mijn uitleg voor zover ik het weet en heb meegemaakt:
We wisten natuurlijk al dat die oorlog eraan zou komen. Hier hadden wij dan ook ons op voorbereidt, het probleem was, niet iedereen had zich erop voorbereidt. In principe hadden de meesten hun front gestacked en was het in orde, ieder op zijn manier. Stelling en Zero deden bijvoorbeeld niet aan stacken, en werkten vooral met hun mobiele Def; ik weet dat jullie het totaal niet eens zijn met wat ik nu ga zeggen, maar wat betreft Deffen waren Stelling en Zero altijd de beteren.
Toen kwam het volgende probleem, we moesten Stamdef gaan verzamelen. Aangezien iedereen dacht dat de eerste 'echte' aanval op Boka of Stelling zou zijn, hebben we vooral op hun gefocust qua Def en dan met name Boka, aangezien Stelling geen Def hoefde. Alleen toen kwam het eerste gezeur: Boka kreeg te weinig stamdef, hij had een lang front en kon die niet helemaal stacken, hier werd hij zelf al boos om.
Toen begon de oorlog, Boka was niet volledig gestacked, we konden niet iedereen stacken, de een was beter voorbereidt dan de ander en de een had meer tijd dan de ander. Toen gebeurde er was in de privé-sferen van Boka die ik nu ook niet ga melden, aangezien dat privé is. Hierdoor moest Boka vertrekken en kregen wij zijn VV.
Toen kwam het volgende probleem: wie kon er allemaal VV'en. Naar mijn mening had niemand zin en verzonnen de meeste smoesjes om geen VV te kunnen draaien. Het kwam er op neer dat we vier vaste VV'ers hadden: Stelling, Zero, Vinnib en ik (ik heb dan op Vinnib, Cychreides en Doctor Swagger gespeeld). Stelling, Zero en ik hadden dan nog school/college overdag en Vinnib was eigenlijk de enige die overdag fulltime kon. Wat gebeurden er: we hadden gewoon te weinig mensen om de accounts te onderhouden.
De beheerder van papa werd papa en die kreeg ook geen tijd meer voor TW daardoor, Rannochio moest zo goed als de hele dag werken in de horeca en dan had je nog wat accounts die soms een VV nodig hadden om in de gaten te houden. Cychreides kreeg thuis verschillende privé-omstandigheden waardoor hij ook tijdelijk niet meer kon spelen.

Zo ging het van een goed voorbereide stam naar een chaotische stam met een zware onderbezetting. We hebben hierdoor meteen dan ook zwaar geleden, er kwam een grote vijandelijke inham waar Papa en Cychreides bijvoorbeeld de dupe van werden die wij onder VV hadden. De massa van Boka was totaal verkeerd ingeschat en heeft ons heel veel Deffence verspild.
Sir Bedivire kreeg een groter front omdat jullie Natural en Coma rekruteerden.

De samenhang van al die situaties liep slecht uit, spelers raakten gedemotiveerd en hadden geen zin meer etc. Persoonlijk was ik met name boos dat altijd dezelfden moesten VV'en.
Dan hebben we natuurlijk nog de vragen van: waarom heeft Radium niks gedaan met aanvallen?
De reden daarvan is eigenlijk heel simpel: We hadden geen aanvalscoördinator meer. Zoals jullie weten waren Stelling en Cychreides leiding, Cychreides was dan ook de aanvalscoördinator die onze gezamenlijke aanvallen planden. Alleen de speler van Cychreides was dus weg.
We kregen eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als met VV'en: niemand had zin om een massa te plannen. Uiteindelijk hebben Tycho en ik nog wat kleinere grootschalige aanvallen gepland op bijvoorbeeld het Laatste Draakje, Coma en DePenno. Niet bepaald met succes, behalve dan dat we veel troepen aan het front hadden gesloopt bij bijvoorbeeld Draakje. Edelsucces --> niet bepaald.

We moesten wat anders verzinnen om jullie te dwarsbomen en dat werd uiteindelijk barbarendorpen edelen. Naar onze mening met succes, aangezien jullie je er kapot aan hebben geïrriteerd, dat was al wel te zien aan de reacties op het AF. Zelf was ik nooit echt een voorstander van het clusterfucken, en heb het in het begin dan ook helemaal niet gedaan. Toen ik zelf een clusterfuck kreeg (die er btw nog steeds is :D) ben ik ook maar begonnen met clusterfucken, dat was toen vanaf Boka, midden in DePenno's cluster.

Ik kan me niet echt alles nog herinneren, aangezien sommige dingen super lang geleden is, ik denk dat ik het meeste wel heb uitgelegd. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel.

Nog even iets anders: Mijn respect naar Stelling 11 en Absolute Zero, jullie zien ze echt als noobs. Maar het zijn echt de beste gozers die ik heb ontmoet op TW. Ze hebben belachelijk veel gedaan voor de stam en dan niet alleen wat betreft VV'en en dan met name ons leider Stelling 11. Hij heeft ons alsnog samengehouden, dan wel niet met iedereen, maar wel met een groot aantal, dit vind ik zeker een prestatie.
Ik ben dan ook trots op Radium dat we alsnog 2e zijn geworden, en dan kunnen jullie wel zeggen: 'en hoe', maar we hebben het wel gedaan. Sommigen van jullie zeiden dan ook: jullie houden het nog geen 3 weken vol. Uiteindelijk is dit 237 dagen geworden en tel er maar alvast 86 dagen bij.

Ik vond het een leuke wereld en wie weet tot ooit.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik snap niet volledig hoe jullie te weinig deff konden hebben. Jullie hadden in principe enorm veel safe, meerdere accounts waren meer deff gericht dan off gericht en jullie moesten blijkbaar 2 accounts niet stacken. Dan wilden er toch een paar spelers hun deff niet afgeven ofzo? En verder kunnen stelling en zero mss goed gedefft hebben maar het puur met mobiele deff willen doen zie ik toch als een fout :p. Je kan niet 24/7 op je account zitten en zelfs als je het kan is het toch eens prettig dat er wat stacks staan zodat je ademruimte krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet volledig hoe jullie te weinig deff konden hebben. Jullie hadden in principe enorm veel safe, meerdere accounts waren meer deff gericht dan off gericht en jullie moesten blijkbaar 2 accounts niet stacken. Dan wilden er toch een paar spelers hun deff niet afgeven ofzo? En verder kunnen stelling en zero mss goed gedefft hebben maar het puur met mobiele deff willen doen zie ik toch als een fout :p. Je kan niet 24/7 op je account zitten en zelfs als je het kan is het toch eens prettig dat er wat stacks staan zodat je ademruimte krijgt.

Glenn, zal ik je is wat zeggen, dat weet ik eigenlijk ook niet. Doctor Swagger was een Def-account en hadden ons front goed vol staan zoals Draakje ook wel wist, maar we hadden zeker een groot overschot bij mede-spelers staan.
En dat ben ik ook met je eens, ik vind dat je wel wat moet stacken. Als je bijv. kijkt naar Zero, die heeft alleen maar de Deffence van zichzelf en van Stelling en mij gebruikt, verder helemaal geen stamdef, en kijk zijn ODD. Zelfs al heeft ie veel dorpen verloren, het is en blijft een mooi getal.
Stelling en Zero hebben zichzelf vooral bewezen met het VV'en :) En niet een klein beetje ook.
 

DeletedUser

Guest
Stelling en Zero deden bijvoorbeeld niet aan stacken, en werkten vooral met hun mobiele Def; ik weet dat jullie het totaal niet eens zijn met wat ik nu ga zeggen, maar wat betreft Deffen waren Stelling en Zero altijd de beteren.

Net wat Glenn zegt, op het moment dat je alleen maar deft met je frontdef, dan ben je mijns inziens uberhaupt niet 1 van de beteren. Bovendien kan ik niet zeggen dat ik nou bijzonder veel moeite heb gehad om beide accounts kapot te spelen, vaak was mijn eigen edellimiet het probleem waardoor ik niet verder kon edelen.

Aangezien iedereen dacht dat de eerste 'echte' aanval op Boka of Stelling zou zijn, hebben we vooral op hun gefocust qua Def en dan met name Boka, aangezien Stelling geen Def hoefde. Alleen toen kwam het eerste gezeur: Boka kreeg te weinig stamdef, hij had een lang front en kon die niet helemaal stacken, hier werd hij zelf al boos om.
Toen begon de oorlog, Boka was niet volledig gestacked, we konden niet iedereen stacken, de een was beter voorbereidt dan de ander en de een had meer tijd dan de ander. Toen gebeurde er was in de privé-sferen van Boka die ik nu ook niet ga melden, aangezien dat privé is. Hierdoor moest Boka vertrekken en kregen wij zijn VV.

Toch prettig om te lezen dat die 6k fakes zijn werk hebben gedaan.

Nog even iets anders: Mijn respect naar Stelling 11 en Absolute Zero, jullie zien ze echt als noobs. Maar het zijn echt de beste gozers die ik heb ontmoet op TW. Ze hebben belachelijk veel gedaan voor de stam en dan niet alleen wat betreft VV'en en dan met name ons leider Stelling 11. Hij heeft ons alsnog samengehouden, dan wel niet met iedereen, maar wel met een groot aantal, dit vind ik zeker een prestatie.

Wat mij betreft is Stelling de speler die bij mij echt het minst respect verdient van allemaal. Ten eerste komt hij met een openingspost welke vol staat met onjuiste beweringen en aannames, waar vervolgens op wordt gereageerd, en vervolgens laat hij zich geen moment meer zin. Uitermate zwak. Wees dan een kerel en ga de discussie aan. En ingame, tsja, laten we het daar maar niet meer over hebben. :eek:

Ik ben dan ook trots op Radium dat we alsnog 2e zijn geworden, en dan kunnen jullie wel zeggen: 'en hoe', maar we hebben het wel gedaan. Sommigen van jullie zeiden dan ook: jullie houden het nog geen 3 weken vol. Uiteindelijk is dit 237 dagen geworden en tel er maar alvast 86 dagen bij.

Hahahaha, kom op Etienne. Jij weet net zo goed als ik dat jullie de tweede plaats te danken hebben aan het feit dat jullie BG waren van ons en aan het belachelijke wanbeleid wat er gevoerd werd in de vele andere stammen.
Bovendien vind ik het knap hoe jij de cijfers hier voorlegt. Vind je het gek dat jullie 237 dagen hebben volgehouden? Waar moeten wij in vredesnaam de edels vandaan halen om binnen drie weken de 75% te halen? Het ging ons er meer om dat wij jullie drie weken hadden gebroken. En dit is zeer zeker gelukt.

Glenn, zal ik je is wat zeggen, dat weet ik eigenlijk ook niet. Doctor Swagger was een Def-account en hadden ons front goed vol staan zoals Draakje ook wel wist, maar we hadden zeker een groot overschot bij mede-spelers staan.
En dat ben ik ook met je eens, ik vind dat je wel wat moet stacken. Als je bijv. kijkt naar Zero, die heeft alleen maar de Deffence van zichzelf en van Stelling en mij gebruikt, verder helemaal geen stamdef, en kijk zijn ODD. Zelfs al heeft ie veel dorpen verloren, het is en blijft een mooi getal.
Stelling en Zero hebben zichzelf vooral bewezen met het VV'en :) En niet een klein beetje ook.

Ik ben erg benieuwd over welke vv je het dan hebt. Want ik kan me geen account bedenken wat enigzins stand heeft gehouden tegen |D|.
En ook ik vind de ODD van Zero bijzonder knap, maar kijk ook eens naar de ODA van Draak en Penno. Ooit van ODA farmen gehoord? :confused:
 

DeletedUser57683

Guest
Glenn, zal ik je is wat zeggen, dat weet ik eigenlijk ook niet. Doctor Swagger was een Def-account en hadden ons front goed vol staan zoals Draakje ook wel wist, maar we hadden zeker een groot overschot bij mede-spelers staan.
En dat ben ik ook met je eens, ik vind dat je wel wat moet stacken. Als je bijv. kijkt naar Zero, die heeft alleen maar de Deffence van zichzelf en van Stelling en mij gebruikt, verder helemaal geen stamdef, en kijk zijn ODD. Zelfs al heeft ie veel dorpen verloren, het is en blijft een mooi getal.
Stelling en Zero hebben zichzelf vooral bewezen met het VV'en :) En niet een klein beetje ook.

Oh komaan zeg. Hij heeft 400 mil odd, draak heeft 300 mil. Draak heeft ook geen stamdef gebruikt, beetje van zichzelf en wanneer nood erg hoog was kwam er een beetje van 1 van de buren, waarvoor wij hun erg dankbaar zijn :D Als je dan de verliezen vergelijkt tussen Zero en Draak, zit Draak echt niet op 3/4 van de verliezen van Zero. Draak is 42 dorpen verloren aan Radium, daarvan zullen ongeveer 40 recaps van Radium zijn geweest en 2 zullen wel door jou gedaan zijn tijdens 1 van jullie massa's. Pak hier Zero bij met zijn 888 verloren dorpen. In die statistieken is het gewoon beschamend dat ie maar 400 mil ODD heeft.
Hij mag dan zijn steentje bijgedragen hebben aan het VV-en, maar een goede deffer is ie echt niet, daarvoor miste die het inzicht, zoals velen bij Radium. Wie weet komt dat nu, nu er meer ervaring is opgedaan. Wij vonden het iig geen probleem om ze deze ervaring te geven, echter een bedankje was wel op zijn plaats geweest voor de moeite die wij hebben gedaan in jullie opleiding :p
 

DeletedUser

Guest
Welke accounts we hebben geVV'd? Je moet is weten hoeveel treintjes er zijn gesniped op Papa, en ja dat account is weggespeeld, uiteindelijk. Elk account heeft wel onder VV gestaan. Misschien dan niet de geweldige tegenstand die jullie verwachten, maar er is alsnog veel tijd in gestoken.

Verder vind ik dat jullie wel kunnen zeggen dat we 2e zijn geworden omdat we jullie BG waren. Maar vergeet niet dat dat niks uitmaakt, wat maakt dat het verschil met dat we 2e zijn geworden? Plus dan komt er nog bij dat jullie de BG wilden/hebben voorgesteld.

Tja wat betreft Stelling snap ik je heel goed hoor Theo. Maar dat vind ik juist wel grappig, aangezien hij wilde dat jullie je aan hem irriteerden en de openingpost beginnen en hem wegkapen. Vergeet ook niet dat ik hem anders heb leren kennen dan jullie. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik respect voor hem heb.

Theo, ben het niet met je eens dat jullie ons hebben gebroken, niet volledig, en al helemaal niet na 3 weken. Jullie hebben ons een beetje gebroken sinds ongeveer 2 maanden denk ik. Aangezien er toen wat spelers echt het niet meer zagen zitten, waaronder ikzelf.

@Draakje: Die 42 verloren dorpen zijn inderdaad allemaal van mij en inderdaad ook allemaal recaps :p Opzich nog netjes als je kijkt naar de rest! Ik zet later vanavond nog wel even neer waarom ik heb gefaald, aangezien ik dat volgens mij ook niet heb verteld xD
 

DeletedUser

Guest
Verder vind ik dat jullie wel kunnen zeggen dat we 2e zijn geworden omdat we jullie BG waren. Maar vergeet niet dat dat niks uitmaakt, wat maakt dat het verschil met dat we 2e zijn geworden? Plus dan komt er nog bij dat jullie de BG wilden/hebben voorgesteld.

Jij bent trots op het feit dat jullie 2de zijn geworden. Ik benoem daarna dat jullie dit alleen zijn geworden omdat jullie onze BG waren. Dus het maakt wel degelijk uit. Anders waren jullie geen tweede geworden. Daarnaast was ik nog even vergeten te vermelden dat het samenvoegen van WWF en Radium onder de naam Radium ook wel heeft geholpen. Indien beide stammen los van elkaar door waren gegaan, waren jullie namelijk 3de geworden.

Theo, ben het niet met je eens dat jullie ons hebben gebroken, niet volledig, en al helemaal niet na 3 weken. Jullie hebben ons een beetje gebroken sinds ongeveer 2 maanden denk ik. Aangezien er toen wat spelers echt het niet meer zagen zitten, waaronder ikzelf.

Je vindt niet dat jullie gebroken zijn? Hoe zou je de situatie van je stam op dit moment dan willen omschrijven? Enkele barstjes?
Als ik de statistieken terugkijk dan zie ik dat rond 20 januari onze massa was, gezien de verslagen tegenstanders toen. Daarvoor waren er al duidelijk tekenen dat jullie niet tegen ons op konden, en vanaf dat moment was het echt duidelijk. Toen begonnen Zero, Cych, Boka, Papa en Sokoh volgens mij dorpen te verliezen. Vanaf toen was het echt wel duidelijk in mijn ogen.
 
Reactiescore
217
Welke accounts we hebben geVV'd? Je moet is weten hoeveel treintjes er zijn gesniped op Papa, en ja dat account is weggespeeld, uiteindelijk.

Haha ja daar speelde Leon 1 week ofzo, die was boos dat die niet in |D| werd toegelaten dacht ik :D
 

DeletedUser40402

Guest
Leon speelde op Cychreides dacht ik? Rene op Papa. Die had ook zo'n grote mond dat hij wel effe ging ons wegspelen.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent trots op het feit dat jullie 2de zijn geworden. Ik benoem daarna dat jullie dit alleen zijn geworden omdat jullie onze BG waren. Dus het maakt wel degelijk uit. Anders waren jullie geen tweede geworden. Daarnaast was ik nog even vergeten te vermelden dat het samenvoegen van WWF en Radium onder de naam Radium ook wel heeft geholpen. Indien beide stammen los van elkaar door waren gegaan, waren jullie namelijk 3de geworden.



Je vindt niet dat jullie gebroken zijn? Hoe zou je de situatie van je stam op dit moment dan willen omschrijven? Enkele barstjes?
Als ik de statistieken terugkijk dan zie ik dat rond 20 januari onze massa was, gezien de verslagen tegenstanders toen. Daarvoor waren er al duidelijk tekenen dat jullie niet tegen ons op konden, en vanaf dat moment was het echt duidelijk. Toen begonnen Zero, Cych, Boka, Papa en Sokoh volgens mij dorpen te verliezen. Vanaf toen was het echt wel duidelijk in mijn ogen.

We zien de situatie allebei anders. Jij zegt hoe het kon gegaan zijn, ik zeg hoe het is, dat is het verschil. We zijn tweede geworden, dat is een feit, wat maakt het uit hoe?

Dit zien we ook allebei anders. Ik zie dorpen verliezen niet als 'de stam is gebroken'. Uiteindelijk zorgt het ervoor dat de stam breekt ja en dat is uiteindelijk ook gebeurd, alleen echt niet zo snel als jullie denken.
 

DeletedUser

Guest
Verder vind ik dat jullie wel kunnen zeggen dat we 2e zijn geworden omdat we jullie BG waren. Maar vergeet niet dat dat niks uitmaakt, wat maakt dat het verschil met dat we 2e zijn geworden? Plus dan komt er nog bij dat jullie de BG wilden/hebben voorgesteld.


Het is niet omdat jullie iets konden betekenen dat we jullie als BG vroegen. Ik hoop dat je beseft dat |D| jullie enkel als BG nam, omdat het als een stam dacht. Het is leuk om iedereen een actief front te geven, die te managen is. Maar een groep spelers focussen op 1 front, dat vergt leiding en daadkracht. We hebben als leiding besloten eerst de stammen aan te pakken die ons de 'grootste' bedreiging bleken. Achteraf gezien was geen enkele stam op w36 ook maar iets van bedreiging, jammer genoeg. Toch was de keuze voor een BG de goede beslissing, op die manier kon het gehele front zich rustig voorbereiden (ook al was theo het daar niet echt mee eens :p )

Maar het kan ook zijn dat we jullie als bg namen omwille van onze eigen gemakzucht, wederom tot afgrijzen van theo :D.
 
Bovenaan