|D| vs Radium

DeletedUser

Guest
Echt waardevolle posts kerel, echt top. Zullen we het maar weer bij de oorlog houden, waar dit topic voor bedoeld is. ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Etienne, hoeveel tijd jij verspilde aan het AF, nog steeds verspilt eigenlijk. Zoveel tijd heb je nodig om aanvallen te dodgen.
 

DeletedUser4900

Guest
Dat elk en ieder van jullie vlucht van front met D vanaf het begin en toentertijd nog wel stoer durfde te doen op het AF, oh geloof mij, die hoogmoed, ijdelheid en misplaatste arrogantie snap ik heel erg goed hoor :rolleyes:

Niet iedereen vlucht, er zijn een paar spelers binnen radium die wel door gaan
 

DeletedUser4900

Guest
En hoe! Fenomenaal!

Die spelers zijn tenminste niet zo laf om niet hun kop in het zand te steken en eens in de paar dagen even inloggen, kijken en uitloggen.
Maar bieden waar het kan weerstand, en winnen soms zelfs nog dorpen.
 
Reactiescore
1.015
Hmm, onze Frank die op leeftijd is gelooft dat zelf?

Die komma voor en neemt ook veel credibiliteit (als die er nog enigszins is) weg :D
 

DeletedUser57683

Guest
Niet iedereen vlucht, er zijn een paar spelers binnen radium die wel door gaan

En die spelers zijn op 1 hand te tellen, terwijl aan het begin van de oorlog de motivatie hoger was en de arrogantie die van D kon evenaren.
 

DeletedUser4900

Guest
En die spelers zijn op 1 hand te tellen, terwijl aan het begin van de oorlog de motivatie hoger was en de arrogantie die van D kon evenaren.

1 hand is voldoende, tja en was die motivatie maar van iets langere duur als dat het toen was. Maar gedane zaken nemen geen keer.
 

DeletedUser

Guest
Etienne, hoeveel tijd jij verspilde aan het AF, nog steeds verspilt eigenlijk. Zoveel tijd heb je nodig om aanvallen te dodgen.

Joh!? Misschien omdat ik het AF zelf ook leuk vind :D
En nah, Tribalwars zelf vind ik niet meer leuk, dus ben ik inderdaad te lui om te dodgen.
Wel 2x VVDD zag ik, niet dat me dat dan wel heel veel boeit :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
WTF. Fenomenaal? Het moet echt niet gekker worden hier. Als ik TWstats zie dan is het lose na lose en ook het ene na het andere acc wat verdwijnt of gaat verdwijnen binnen nu en een tweetal weken.
 

DeletedUser

Guest
Die spelers zijn tenminste niet zo laf om niet hun kop in het zand te steken en eens in de paar dagen even inloggen, kijken en uitloggen.
Maar bieden waar het kan weerstand, en winnen soms zelfs nog dorpen.

Hierbij wil ik jou feliciteren met de drie veroveringen van de afgelopen dagen? Of tel jij de barbaren ook onder 'gewonnen dorpen'?

WTF. Fenomenaal? Het moet echt niet gekker worden hier. Als ik TWstats zie dan is het lose na lose en ook het ene na het andere acc wat verdwijnt of gaat verdwijnen binnen nu en een tweetal weken.

Ik sprak met enig sarcasme ;)
 

DeletedUser67493

Guest
Dankje Frank, mooi om te zien dat je er toch rustig mee je verlies kan omgaan :)
 

DeletedUser4900

Guest
Haha als ik me druk zo maken om deze game dan zou me leven er zwaar uit zien. Natuurlijk zijn er momenten dat je kwaad kunt worden op deze game of je tegenstander, maar dat hoort bij deze spel.
Denk dat er vaak wel eens op de toetsenbord wordt geslagen of erger door spelers hier.
 

DeletedUser

Guest
Die inschatting van oktober klopte toch wel redelijk Frank.
Mijn complimenten :)
 

DeletedUser4900

Guest
Dank je, al ging de laatste paar weken wel heel hard, kon en had zelf niet echt veel zin meer om de vele aanvallen te verwerkingen. We hebben nog een poging gedaan om ineens vele barbaar te edelen om het mss nog wat te rekken maar een paar dagen later stroomde op die dorpen ook weer aanvallen binnen.

Jullie als D hebben de overwinning verdient. 1 voor 1 pakte jullie ons met goed belijdt aan, waardoor er al heel snel duidelijk was dat het voor ons een verloren zaak was.

Wel wil ik een aantal spelers in Radium toch een pluim geven door een vastberadenheid om niet op delete te gaan en tot het einde toe regelmatig in te loggen.
 
Bovenaan