|D| vs Radium

DeletedUser

Guest
|D| vs Radium
met een kleine inleiding van Stelling 11


vandaag wordt er een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de toch al bloedige geschiedenis van W36. Om 0:00, vlak na het aflopen van een bondgenootschap dat bijna 6 maanden van kracht is geweest, heeft |D| aan Radium de oorlog verklaard. Ik vind het persoonlijk niet getuigen van goede smaak om van vrienden meteen vijanden te maken, maar aan de andere kant weet ik natuurlijk als geen ander dat onze oude vrienden er nooit gras over laten groeien. Radium neemt de handschoen dus zonder te klagen op en hoopt dat het, ondanks dat |D| misschien wel 200M punten meer controleert dan Radium, toch een spannende en eerlijke strijd moge worden.

Tot nu toe stemmen de aanwijzingen daarvoor echter niet al te positief. Ik heb altijd grote bewondering gehad voor de vechtlust van |D|, daarom vind ik het jammer om te zien dat deze stam zich nu de wereld ten einde loopt toch heeft laten verleiden tot de weg van de minste weerstand. Voormalige vijanden aannemen? Een cluster infiltreren door barbarendorpen over te nemen? In zee gaan met een spion? Gezellig met 20 man in de stam? Allemaal praktijken waar |D| vroeger nog niets van wilde weten en anderen de les over las. In mijn ogen doet het dan ook afbreuk aan het imago dat ze dit jaar zo zorgvuldig hebben opgebouwd dat ze nu hetzelfde doen. Het |D| dat ik dacht te kennen was beter dan dit en had het niet nodig. Zou het zo kunnen zijn dat MONSTERPACT, Ordo ab Chao, Perfect Imperfections, Does Heaven Have Wifi?, Under Construction, Why Not? en Decepticons toch allemaal één pot nat zijn? Je zou het bijna gaan denken ;)

Misschien klink ik nu als een slechte verliezer, maar het tegendeel is waar. Ik ging er altijd van uit dat |D| deze wereld op eigen kracht wilde winnen. Ik ben er dan ook best wel trots op dat Radium nu de reden is dat |D| breekt met deze eerzame traditie. Wij kunnen niet anders dan dit als een bevestiging zien van het hoe serieus wij als stam worden genomen. Ik had, toen ik Radium een jaar geleden begon, echter niet verwacht dat wij als kleine stam aan de rand van de wereld zouden uitgroeien tot de uitdager van wat altijd al de gedoodverfde winnaar van W36 was. Sterker nog; onze doelstellingen zijn altijd bescheiden geweest. Ik heb bijvoorbeeld nooit geroepen dat Radium deze wereld zou gaan winnen. Een tweede plek is voor mij al een heel mooie prestatie gegeven onze geschiedenis.

Ik wil er verder ook geen geheim van maken dat ik denk dat |D| deze wereld vroeg of laat zal winnen. Zeker nu ze besloten hebben om er echt werk van te maken en oude vormen en gebruiken geen opgeld meer doen. Niemand zal Radium een verlies op deze manier erg kunnen aanrekenen. Er kan natuurlijk wel iets gezegd worden over hoe dit verlies tot stand komt. Gaat dat snel? Gaat dat langzaam? Gaat dat eerlijk? Gaat dat niet eerlijk? Dat zijn de vragen waar we in de loop van de komende weken antwoord op zullen krijgen. Ik ben net zo benieuwd als jullie. Succes allemaal! :)

Ik heb mijn leden geadviseerd om dit forum voorlopig te boycotten. Andere forumbezoekers zijn echter van harte welkom om hier hun bespiegelingen over de oorlog met elkaar te delen.

- Stelling 11
 

DeletedUser57683

Guest
Om 0:00, vlak na het aflopen van een bondgenootschap dat bijna 6 maanden van kracht is geweest, heeft |D| aan Radium de oorlog verklaard. Ik vind het persoonlijk niet getuigen van goede smaak om van vrienden meteen vijanden te maken,

Aha, dus het recruiten van actieve vijanden van beide stammen is wel een teken van goede smaak?
Vergeet niet dat het jullie waren die Sokoh en Conan binnenhaalden ten tijde dat deze beide spelers actieve vijanden waren van nota bene onze beide stammen. Dus het hoofdstukje ''vrienden'' was al enige tijd geleden gepasseerd, dat jullie dit niet doorhadden kun je ons niet blamen.

Tot nu toe stemmen de aanwijzingen daarvoor echter niet al te positief. Ik heb altijd grote bewondering gehad voor de vechtlust van |D|, daarom vind ik het jammer om te zien dat deze stam zich nu de wereld ten einde loopt toch heeft laten verleiden tot de weg van de minste weerstand. Voormalige vijanden aannemen? Een cluster infiltreren door barbarendorpen over te nemen? In zee gaan met een spion? Gezellig met 20 man in de stam? Allemaal praktijken waar |D| vroeger nog niets van wilde weten en anderen de les over las. In mijn ogen doet het dan ook afbreuk aan het imago dat ze dit jaar zo zorgvuldig hebben opgebouwd dat ze nu hetzelfde doen. Het |D| dat ik dacht te kennen was beter dan dit en had het niet nodig. Zou het zo kunnen zijn dat MONSTERPACT, Ordo ab Chao, Perfect Imperfections, Does Heaven Have Wifi?, Under Construction, Why Not? en Decepticons toch allemaal één pot nat zijn? Je zou het bijna gaan denken ;)

En alweer, nu blame je ons om ND, Oro en Coma te recruiten omdat het voormalige vijanden zijn? Hadden we ze dan net als Radium gewoon moeten recruiten toen ze nog juist vijanden waren met als reden een BG een nare smaak te geven?
Tja, het is Radium die halsoverkop naar D front komt edelen/jumpen, als er dan in de 4de tot 8ste line nog 9k BB's liggen, wie zijn wij om die dan te laten liggen, jullie wisten dat de oorlog eraan kwam, schuif ons nou geen ''praktijken'' in de schoenen die alleen maar getuigen van jullie onkunde.
D heeft in geen enkel geval direct gebruik gemaakt van een ''spion'' jij en ik weten allebij dat deze spion juist spioneerde omdat hij/zij een hekel aan D hadden/hebben. We ontkennen echter niet dat bepaalde info idd langs onze ogen zijn gegaan, maar hier is nihil mee gedaan.

Misschien klink ik nu als een slechte verliezer, maar het tegendeel is waar. Ik ging er altijd van uit dat |D| deze wereld op eigen kracht wilde winnen. Ik ben er dan ook best wel trots op dat Radium nu de reden is dat |D| breekt met deze eerzame traditie.

Dus omdat we leden in de stam opnemen, nadat een NAP afloopt, is het ineens geen eigen kracht meer?
Vind eerder de poging van Radium om WWF te BG-en een teken van gebrek aan eigen kracht, maar wie ben ik :rolleyes:



Ik heb mijn leden geadviseerd om dit forum voorlopig te boycotten. Andere forumbezoekers zijn echter van harte welkom om hier hun bespiegelingen over de oorlog met elkaar te delen.

- Stelling 11

Spijtig, hebben we eindelijk eens een reden en een topic om het AF actiever mee te maken, mag de ene helft niet komen ''buitenspelen''.
 

DeletedUser20001

Guest
Agh twee dagen geleden wilde Radium ons, oro en ND juist recruteren. Dat is toch hetzelfde als wat D nu heeft gedaan. Iets met de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Maar Radium zal nu wel schrik hebben nu D ineens overal om hun heen ligt.

Dat het maar een mooie oorlog mag worden.

mvg
Stijn
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik zie dat er al uitstekend gereageerd is.

Dit valt me beetje van jullie tegen hoor Radium. Karig topicje met veel hypocrisie. Dat siert jullie niet. :)
 

DeletedUser73163

Guest
Ik zie dat er al uitstekend gereageerd is.

Dit valt me beetje van jullie tegen hoor Radium. Karig topicje met veel hypocrisie. Dat siert jullie niet. :)

Lol, het oo zo machtige Decepticons maakt elke tegenstander af, maar wanneer ze een 'noob' stammetje als Radium tegenkomen hebben ze ineens rekruuts nodig?

Als jullie nu echt zo goed waren geweest hadden jullie het toch makkelijk zonder hun kunnen winnen en waren jullie gewoon rustig doorgegaan zoals het eerst ging. Ik had er toch meer van verwacht jongens, dit valt me een beetje van jullie tegen hoor Decepticons :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Lol, het oo zo machtige Decepticons maakt elke tegenstander af, maar wanneer ze een 'noob' stammetje als Radium tegenkomen hebben ze ineens rekruuts nodig?

Als jullie nu echt zo goed waren geweest hadden jullie het toch makkelijk zonder hun kunnen winnen en waren jullie gewoon rustig doorgegaan zoals het eerst ging. Ik had er toch meer van verwacht jongens, dit valt me een beetje van jullie tegen hoor Decepticons :p

Je realiseert je dat je met deze post alleen maar ons standpunt bevestigt?
 

DeletedUser57683

Guest
Lol, het oo zo machtige Decepticons maakt elke tegenstander af, maar wanneer ze een 'noob' stammetje als Radium tegenkomen hebben ze ineens rekruuts nodig?

Als jullie nu echt zo goed waren geweest hadden jullie het toch makkelijk zonder hun kunnen winnen en waren jullie gewoon rustig doorgegaan zoals het eerst ging. Ik had er toch meer van verwacht jongens, dit valt me een beetje van jullie tegen hoor Decepticons :p

Je snapt toch dat dit de plank totaal misslaat he :p
Radium had, ondanks hun eindeloos geslijm bij Troll, hoe dan ook oorlog met zowel D als met Troll.
Dus voor het verloop van de oorlog heeft dit amper tot geen verschil.
Wij zijn gewoon zo aardig en lief om zelfs nu nog spelers onder ons bewind te pakken, ze laten voelen wat een echte stam precies inhoud op W36. We hadden ze al 2 maand terug kunnen opnemen, maar omdat wij wel de BG afspraken m.b.t. Recruits nakomen, hebben wij gewoon gewacht tot na de BG/NAP met het opnemen van deze spelers.
Aangezien Radium toch nooit akkoord zou gaan met deze spelers in D :p
En sinds wanneer, want daar hameren jullie letterlijk allemaal over, is het verboden om spelers in een stam op te nemen. Je snapt toch ook wel dat zodra Radium door heeft dat de oorlog maar 1 kant op rolt, er in W36 weinig tot geen echte tegenstand meer te vinden valt. En persoonlijk win ik liever de eindstrijd vechtend tegen Radium, dan edelend van inactieve accounts om maar die 75% te kunnen scoren.

Maar gelukkig ziet Radium alleen datgene dat onder hun neus ligt en niet dat wat de volgende maand brengt.
 

DeletedUser

Guest
Ja jullie hebben helemaal gelijk, zonder die jongens hadden we nooit kunnen winnen. We zijn namelijk echt ontzettend bang :s

Gelukkig maar dat ex Troll jullie nog niet aanviel, anders zou het helemaal als een schok aankomen dat ze effectief tegen jullie in willen gaan? :confused:

Maar oke, jullie zijn nu eenmaal allemaal baasjes, we konden niet anders dan recruten om tegen die massieve aanvallen van jullie iets te doen. :D
 

DeletedUser74227

Guest
Je snapt toch dat dit de plank totaal misslaat he :p
Radium had, ondanks hun eindeloos geslijm bij Troll, hoe dan ook oorlog met zowel D als met Troll.
Dus voor het verloop van de oorlog heeft dit amper tot geen verschil.
Wij zijn gewoon zo aardig en lief om zelfs nu nog spelers onder ons bewind te pakken, ze laten voelen wat een echte stam precies inhoud op W36. We hadden ze al 2 maand terug kunnen opnemen, maar omdat wij wel de BG afspraken m.b.t. Recruits nakomen, hebben wij gewoon gewacht tot na de BG/NAP met het opnemen van deze spelers.
Aangezien Radium toch nooit akkoord zou gaan met deze spelers in D :p
En sinds wanneer, want daar hameren jullie letterlijk allemaal over, is het verboden om spelers in een stam op te nemen. Je snapt toch ook wel dat zodra Radium door heeft dat de oorlog maar 1 kant op rolt, er in W36 weinig tot geen echte tegenstand meer te vinden valt. En persoonlijk win ik liever de eindstrijd vechtend tegen Radium, dan edelend van inactieve accounts om maar die 75% te kunnen scoren.

Maar gelukkig ziet Radium alleen datgene dat onder hun neus ligt en niet dat wat de volgende maand brengt.

Jullie kunnen winnen zonder die recruits, wij konden misschien winnen met recruits. De inkakkende wereld zou spannender geworden zijn als de verhoudingen wat meer gelijk getrokken werden, dan dat het wat schever zou groeien. De kans dat je kunt verliezen is wat het spel leuk maakt toch?

Met dat gezegd te hebben wil ik wel vermelden dat we niet zomaar opgeven. Laten we beiden zien wat we in huis hebben! Ik wens iedereen veel succes

Jelle
 

DeletedUser72441

Guest
Wij kunnen niet anders dan dit als een bevestiging zien van het hoe serieus wij als stam worden genomen.

-Stelling 11


Inderdaad, jullie worden serieus genomen :)

Zijde 1:
Spelers: ComaToes
Zijde 2:
Stammen: Radium, Radon

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 95
Kant 2: 11
Verschil: 84

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 811,951
Kant 2: 104,425
Verschil: 707,526

chart



Verder had |D| ons wellicht niet echt nodig. Maar hé, waarom zouden ze het niet doen. Als we tegen Radium nog zo een winsten pakken terwijl radium enkel ons als vijand had... dan kan je ze het moeilijk kwalijk nemen dat ze ons interessant vinden om te rekruteren. Verder hebben jullie dat ook met ons proberen te doen. En met andere van UC is dat zelf gelukt, zoals sokoh en conan. Tot zover jullie respect tegenover een BG. D had tenminste nog de eer om eerst de BG op te zeggen en de opzeggingstermijn uit te laten lopen om ons te rekruteren.

Verder is het wel normaal dat, als je vijanden rekruteert tijdens een BG dat de andere stam na de opzegging hiervan (en opzegtermijn) gaat aanvallen. Dat getuigt eerder van het verdiende loon die jullie nu krijgen voor jullie acties.

Maar genoeg op jullie kap gezeten (kan nog wel veel andere zaken publiek maken over het gedrag en falen van radium, maar daar zwijg ik lieflijk over om niet te grof over te komen).

We zullen de :bijl::bijl: en :boer::boer::boer::boer: laten spreken en hier af en toe eens met statistiekjes komen
 

DeletedUser57683

Guest
Jullie kunnen winnen zonder die recruits, wij konden misschien winnen met recruits.
De inkakkende wereld zou spannender geworden zijn als de verhoudingen wat meer gelijk getrokken werden, dan dat het wat schever zou groeien. De kans dat je kunt verliezen is wat het spel leuk maakt toch?
Zelfs als deze recruits niet naar D zouden gaan, was de kans nihil tot minimaal dat ze naar Radium zouden gaan.
Vergeet niet dat D ze al eens doorverwezen had naar Radium, zij wouden toen niets van Radium weten ;)
Dus je ALS vergelijken zijn leuk, maar totaal overbodig, want als D nu eens intern zou knappen zou Radium ook kunnen winnen. :rolleyes:

Met dat gezegd te hebben wil ik wel vermelden dat we niet zomaar opgeven. Laten we beiden zien wat we in huis hebben! Ik wens iedereen veel succes

Jelle

Niemand van D verwacht dat Radium de eerste 24 uur al breekt hoor :p
Dus fijn om te horen dat jullie niet zomaar opgeven, al dat geClintern is ook niet bevorderlijk voor de ODA natuurlijk.
Hoop iig dat jullie IG een beter figuur slaan dan op het AF ;)
Kijk persoonlijk iig vol verwachting naar de eerstvolgende stats :D
 
Reactiescore
217
Matige openings post.. Hopen dat deze oorlog leuker word! Succes Radium
 

DeletedUser1206

Guest
Succes aan beiden. Wie weet leeft de wereld er weer een beetje van op. Had trouwens wel een beetje fatsoenlijke propaganda van Radium verwacht maar dat is blijkbaar ver te zoeken.

ps: Natural disaster verdiend geen wereldwinst. Etienne is een aardige kerel maar ze hebben een jaar lang geen reet uitgevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beiden. Wie weet leeft de wereld er weer een beetje van op. Had trouwens wel een beetje fatsoenlijke propaganda van Radium verwacht maar dat is blijkbaar ver te zoeken.

ps: Natural disaster verdiend geen wereldwinst. Etienne is een aardige kerel maar ze hebben een jaar lang geen reet uitgevoerd.

Daarom ben ik ook weer actief en ga ik vol bashen :cool: Puur op sokoh, smoel dicht jij <3 :D:D plus moet je nagaan als ik dat jaar wat had gedaan :eek:
 
Reactiescore
1.367
Daarom ben ik ook weer actief en ga ik vol bashen :cool: Puur op sokoh, smoel dicht jij <3 :D:D plus moet je nagaan als ik dat jaar wat had gedaan :eek:

Heel veel succes met sokoh slopen <3

Net als heel D succes met Radium mollen
 

DeletedUser20001

Guest
Wij zijn weer een klein offensief op bedivire begonnen zodat we nog een paar dorpen voor de jaarwisseling konden afpakken.
 
Bovenaan