DeletedUser
Guest
Echt waardevolle posts kerel, echt top. Zullen we het maar weer bij de oorlog houden, waar dit topic voor bedoeld is.
Dat elk en ieder van jullie vlucht van front met D vanaf het begin en toentertijd nog wel stoer durfde te doen op het AF, oh geloof mij, die hoogmoed, ijdelheid en misplaatste arrogantie snap ik heel erg goed hoor
Niet iedereen vlucht, er zijn een paar spelers binnen radium die wel door gaan
En hoe! Fenomenaal!
Niet iedereen vlucht, er zijn een paar spelers binnen radium die wel door gaan
En die spelers zijn op 1 hand te tellen, terwijl aan het begin van de oorlog de motivatie hoger was en de arrogantie die van D kon evenaren.
Etienne, hoeveel tijd jij verspilde aan het AF, nog steeds verspilt eigenlijk. Zoveel tijd heb je nodig om aanvallen te dodgen.
Die spelers zijn tenminste niet zo laf om niet hun kop in het zand te steken en eens in de paar dagen even inloggen, kijken en uitloggen.
Maar bieden waar het kan weerstand, en winnen soms zelfs nog dorpen.
WTF. Fenomenaal? Het moet echt niet gekker worden hier. Als ik TWstats zie dan is het lose na lose en ook het ene na het andere acc wat verdwijnt of gaat verdwijnen binnen nu en een tweetal weken.
En die spelers zijn op 1 hand te tellen, terwijl aan het begin van de oorlog de motivatie hoger was en de arrogantie die van D kon evenaren.