|D| vs Radium

DeletedUser

Guest
Hey houd is even op met mij aan te vallen! Ik houd nog altijd mijn Tribalwars Winster, Lente, Zomer Herfst-slaap hoor :mad:

En lol Denzie, niemand heeft een leuke tijd, |D| zelf ook niet :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Hey houd is even op met mij aan te vallen! Ik houd nog altijd mijn Tribalwars Winster, Lente, Zomer Herfst-slaap hoor :mad:

En lol Denzie, niemand heeft een leuke tijd, |D| zelf ook niet :p

Het enige wat niet leuk is, is jullie onkunde.
 

DeletedUser

Guest
Gast, ik doe ook echt aan dodgen.
Ik zei al begin dit jaar: TW-loze zomer ;)
 

DeletedUser

Guest
Here you go.
Geniet nog van het jaar dat jullie nog mogen spelen op deze wereld (als het niet langer is) :)
 

DeletedUser69389

Guest
Here you go.
Geniet nog van het jaar dat jullie nog mogen spelen op deze wereld (als het niet langer is) :)

Jaar whahaha. Gezien de huidige activiteit van Radium en de staat ervan zou het mij niet verbazen als 36 voor de kerst al dicht is.
 

DeletedUser

Guest
Kerst, halfjaar dus, ook niet heel leuk.
@Robin: Nog worries, mijn account gaat niet op delete hoor!!
 

DeletedUser

Guest
Hey houd is even op met mij aan te vallen! Ik houd nog altijd mijn Tribalwars Winster, Lente, Zomer Herfst-slaap hoor :mad:

En lol Denzie, niemand heeft een leuke tijd, |D| zelf ook niet :p

Dus jij gaat voor ons bepalen dat wij het niet leuk hebben? Ik kan je verzekeren dat er een prima sfeer is in |D|

Here you go.
Geniet nog van het jaar dat jullie nog mogen spelen op deze wereld (als het niet langer is) :)

Rekenen is nog nooit je sterkste kant geweest.

Ik bedacht me zojuist dat er misschien wel iemand is die de titel "grootste kneus van w36" aan het overnemen is van onze grote vriend Ringo. En nee, het is niet Frank ;)
 

DeletedUser57683

Guest
Kerst, halfjaar dus, ook niet heel leuk.
@Robin: Nog worries, mijn account gaat niet op delete hoor!!

Nee, beter gaan jullie niet deffen, niet aanvallen, maar AM aanzetten en CF-en.
Wat zijn Radium spelers toch een genot voor de TW community.
Te weinig hersenen om verlies te accepteren en ondanks hun grote morele strijd in de CF dilemma enige tijd terug, nu spontaan als voetschimmel op ongewenste plekken te voorschijn komen in 3k BB dorpen.
Maargoed, 7k dorpen in de verlies geeft natuurlijk ook wel erg veel edel overschot.
Toch jammer he, dat er niet 1 account in Radium zit/zat die daadwerkelijk de grootspraak kon waarmaken toen Radium de Oorlog bewust koos.
 

DeletedUser

Guest
@Theo: Grootste kneus, Robin met zijn bericht hierboven?

Paar puntjes:
-Goeie grap, AM aanzetten!!
-'Radium-spelers', hoeveel zijn er nog, ik reken mezelf al niet meer mee.
-Onzin eronder, tja, teken van iemand met weinig hersenen denk ik?
-Hoelang is dit gelul op het AF er al? Jaartje denk ik. En jullie denken nog steeds dat dit soort opmerkingen ons/mij wat boeien? Dat ik nu denk 'onee ze vinden me een kneus' of 'shit... Ze zeggen dat we weinig hersenen hebben'

Blijf het vooral zeggen als je daar blij van wordt en denkt er wat mee te bereiken :)
Jullie om ons gelachen? Wij ook om jullie hoor, bleef leuk die discussies met jullie op het AF. Net als jullie nog altijd denken dat Frank dom is en hij altijd serieuze reacties naar jullie stuurt :D
 

DeletedUser57683

Guest
@Theo: Grootste kneus, Robin met zijn bericht hierboven?

Paar puntjes:
-Goeie grap, AM aanzetten!!
-'Radium-spelers', hoeveel zijn er nog, ik reken mezelf al niet meer mee.
-Onzin eronder, tja, teken van iemand met weinig hersenen denk ik?
-Hoelang is dit gelul op het AF er al? Jaartje denk ik. En jullie denken nog steeds dat dit soort opmerkingen ons/mij wat boeien? Dat ik nu denk 'onee ze vinden me een kneus' of 'shit... Ze zeggen dat we weinig hersenen hebben'

Blijf het vooral zeggen als je daar blij van wordt en denkt er wat mee te bereiken :)
Jullie om ons gelachen? Wij ook om jullie hoor, bleef leuk die discussies met jullie op het AF. Net als jullie nog altijd denken dat Frank dom is en hij altijd serieuze reacties naar jullie stuurt :D

Discussies?
Het hele gebeuren D vs Radium was zowel op het AF als IG een pure verkrachting. Het is nog een wonder dat D daar nog niet voor geband is geweest. Zelfs Brazilië-Duitsland was nog minder pijnlijk om te zien gebeuren.
 

DeletedUser69389

Guest
Discussies?
Het hele gebeuren D vs Radium was zowel op het AF als IG een pure verkrachting. Het is nog een wonder dat D daar nog niet voor geband is geweest. Zelfs Brazilië-Duitsland was nog minder pijnlijk om te zien gebeuren.

Mooie reactie hahahahaha
 

DeletedUser

Guest
dan???
Probeer is je zinnen af te maken ... lijkt radium wel met hun aanvallen, is ook alles maar half :D
 
Bovenaan