|D| vs Radium

DeletedUser

Guest
Tot nu toe stemmen de aanwijzingen daarvoor echter niet al te positief. Ik heb altijd grote bewondering gehad voor de vechtlust van |D|, daarom vind ik het jammer om te zien dat deze stam zich nu de wereld ten einde loopt toch heeft laten verleiden tot de weg van de minste weerstand. Voormalige vijanden aannemen? Een cluster infiltreren door barbarendorpen over te nemen? In zee gaan met een spion? Gezellig met 20 man in de stam? Allemaal praktijken waar |D| vroeger nog niets van wilde weten en anderen de les over las. In mijn ogen doet het dan ook afbreuk aan het imago dat ze dit jaar zo zorgvuldig hebben opgebouwd dat ze nu hetzelfde doen. Het |D| dat ik dacht te kennen was beter dan dit en had het niet nodig. Zou het zo kunnen zijn dat MONSTERPACT, Ordo ab Chao, Perfect Imperfections, Does Heaven Have Wifi?, Under Construction, Why Not? en Decepticons toch allemaal één pot nat zijn? Je zou het bijna gaan denken ;)

the-best-of-senor-ben-chang-02.gif

How about...no
Radium is diegene die wannabe .Pi leden aanneemt van de vijandige stam en daarna jumpt naar hun bg's front al zeg ik het niet graag...
Alleen heeft .Pi destijds een andere stam kunnen verslaan zonder hulp van een andere stam wat van jullie niet kunnen zeggen. Zonder D zouden jullie niet eens door =PM= gekomen zijn.
Overigens vind ik best grappig dat je moeite doet voor een openingspost vol onwaarheden en hypocrysie maar niet eens de moeite neemt om anderen te beargumenteren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spijtig, hebben we eindelijk eens een reden en een topic om het AF actiever mee te maken, mag de ene helft niet komen ''buitenspelen''.

Gelukkig hebben ze skype nog om ongevraagd hun hoopje woorden, wat mij persoonlijk aan poep doet denken, aan je te verkondigen, hè Etienne? :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik zie dat je alweer een sterke argumentatie uit je toetsenbord hebt getoverd!

Ach jongetje toch. Koester je nog steeds een wrok? :D

Je ziet toch dat ik toch in de post zet dat ik geen argumentatie gebruik omdat dat al prima gedaan is. Maar goed, schijnbaar is het forum nog steeds een beetje lastig voor je!
 

DeletedUser75198

Guest
Radium is gewoon troep :)

Dat ze niet doorhadden dat ze oorlog gingen krijgen..... :)
 

DeletedUser50167

Guest
Ja want samen zouden we 75% van de wereld hebben :D
En dat zou ik zo fijn hebben gevonden, dus kom bij ons in de stam en dan winnen we gezamenlijk de wereld.

Zou ik echt super tof vinden!
 

DeletedUser57683

Guest
Nee, hadden we ook echt niet door, phalanxen bouwen tegen je bondgenoten is de normaalste zaak van de wereld.:rolleyes:

Wma, paste wel keurig in het straatje van Vijanden van je eigen stam en je BG stam recruiten.
 

DeletedUser25273

Guest
Wma, paste wel keurig in het straatje van Vijanden van je eigen stam en je BG stam recruiten.

Je bedoelt net als de afspraken al schenden voor ze überhaupt zijn ingegaan en daarna structureel onder de afgesproken grenzen edelen?:rolleyes: Maar ik begrijp dat |D| het de normaalste zaak van de wereld vond om afspraken te schenden, maar als wij iemand onder de afgesproken grens rekruteren dat de wereld te klein is? Hypocriet...
 

DeletedUser72568

Guest
Moge het een leuke oorlog worden, den Unfriendly Sander is ook van de partij. :D
 
Bovenaan