Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
ben zolangzamerhand erg benieuwd naar de definitie van aktief bij kiwi ?
en wanneer je bij jullie in iwik geplaatst wordt.

misschien moeten we even wachten op de fusie koekie en kiwi om dit te weten

twstats spreekt voor mij op zich
 

DeletedUser64943

Guest
ja ik heb zoals je kunt zien als je terug leest, ook al eens en post hierover gemaakt, gelukkig negeert koekje=/=kiwi die post omdat hij duidelijk is :)

nog maar eens dan

jullie criteria valt ook erg te bezien, het feit dat Jullie een inactief lid ruilen voor een ander inactief lid, welgesproken VULCan vor xanimalx, om 1st positie te behoude spreekt natuurlijk niet voor zich.

XanimalX
^^ hierbij het feit dat xanimalx echt wel inactief is en hij dus geen extra nut heeft voor het actieve KIWI, Vulcan is weggegaan omdat die intern is voor triballeader.


over de criteria van koekje valt ook niet te spreken daar zitten namelijk (volgens TWstats) 4 inactieve leden in, namelijk:
yoram13-0 puntengroei
Magalluff-wordt hard geedeld
Crabbetje-0 puntengroei
kaaiman-0 puntegroei

of er iemand op zit weet ik niet, maar ik ga even af
 

DeletedUser

Guest
Definitie van actief heb ik het al vaak genoeg over gehad met fam, misschien kan je het bij haar navragen ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Het heeft in ieder geval niet te maken met de 0 in de stats.... ook niet met de ODA of de ODD.... maar als Frank1216 hier vertelt dat hij 12 vv's heeft..... dan denk ik ook...dat is een inactieve stam.... Over het stukje vv hebben we helaas niet gesproken.
 

DeletedUser17472

Guest
Nou, ik dacht inderdaad aan .iwik, maar ook aan ex MIB en die zien toch veelal in .kiwi.
 

DeletedUser26035

Guest
Koekje doet het toch nog niet zo slecht volgens de stats. Ik zie alleen dat Nelsonius en Merijn dorpen edelt van Koekje. En ook nog eens van de accounts waarvan iedereen weet dat daar niemand meer op speelt. Dus ben benieuwd wat het gaat worden als die account op zijn xD.
Verder gaat het volgens mij nog altijd wel gelijk op.

Vaak wordt er ook vergeten dan .kiwi zich niet alleen op DT richt. Ze hebben ook nog AFE, dat is wellicht niet de meest actieve/beste stam maar zijn toch wel weer 3 a 4 mensen mee bezig.

Wat is trouwens het verschil van stats die Shynra laat zien en de stats in het spel zelf? Want in het spel zijn helemaal andere gegevens en staat DT 3de met OD.
 

DeletedUser17472

Guest
ODA en ODD zegge niks... Je hebt geluk als je aangeallen wordt zodat je ODD kunt opbouwen en je heb ook geluk als je aanvalt en je tegenstander de aanvallen blokt, voor hetzelfde geld dodged hij en dan heb je niks... allemaal dus onnozel gezaag.
 

DeletedUser

Guest
Koekje doet het toch nog niet zo slecht volgens de stats. Ik zie alleen dat Nelsonius en Merijn dorpen edelt van Koekje. En ook nog eens van de accounts waarvan iedereen weet dat daar niemand meer op speelt. Dus ben benieuwd wat het gaat worden als die account op zijn xD.
Verder gaat het volgens mij nog altijd wel gelijk op.

Vaak wordt er ook vergeten dan .kiwi zich niet alleen op DT richt. Ze hebben ook nog AFE, dat is wellicht niet de meest actieve/beste stam maar zijn toch wel weer 3 a 4 mensen mee bezig.

Wat is trouwens het verschil van stats die Shynra laat zien en de stats in het spel zelf? Want in het spel zijn helemaal andere gegevens en staat DT 3de met OD.

Je ziet 't miss (nog) niet in de stats, maar Nel en ik krijgen alweer last met .Kiwi's omdat die zo veel in koekje internen :p
En tja, ik kan er ook niks aan doen dat jij niet speelt he :'( En maga niet, Daanus niet, Crabbetje niet (iig niet toen ik 'm uit c92/c82 wou verwijderen), Micriobiuz niet, en ga zo maar door. Kun je wel ons de schuld geven dat we inactieve accounts edelen, maarja, als koekje daar zo inactief is, hebben we niet eens meer zoveel keus.


En ja, ODD/ODA kun je op 'n heleboel manieren bekijken. Als je kijkt naar TW stamlijsten, staat koekje en .kiwi nog voor op DT in ODA. In ODD staat DT al wel weer 1.
Als je kijkt bij stammenoorlogen (om een iets recentere periode aan te geven, waar in DT in de buurt komt qua grote van .Kiwi en Koekje, die zijn natuurlijk ook lange tijd groter geweest, al weet ik niet precies meer wanneer stammenoorlogen is in gevoerd) maar daar staat |DT| zowel als aanvaller en verdediger bovenaan.


Als je kijkt naar verslagen tegenstanders per speler, staan bij aanvallers nog maar relatief weinig |DT|'ers, bij verdedigers al weer wel 'n heleboel.
Bij de automatische geupdate kaartjes (die 't nu even niet doen), staan bij ODA spelers toch ook zo'n 7 |DT|'ers ofzo, wat dus ook best behoorlijk is. En bij ODD spelers staan slechts 2 .kiwi's en 4 koekjes meen ik. De rest ook allemaal |DT|..

Waarmee ik heus niet wil aangeven dat het een zoveel beter is dan 't andere, maar slechts dat je 't op 'n heleboel manieren kunt bekijken. En waar je vast wel op 'n manier je eigen stam als beste kunt aangeven.
 

DeletedUser

Guest
Koekje doet het toch nog niet zo slecht volgens de stats. Ik zie alleen dat Nelsonius en Merijn dorpen edelt van Koekje. En ook nog eens van de accounts waarvan iedereen weet dat daar niemand meer op speelt. Dus ben benieuwd wat het gaat worden als die account op zijn xD.
Verder gaat het volgens mij nog altijd wel gelijk op.

Vaak wordt er ook vergeten dan .kiwi zich niet alleen op DT richt. Ze hebben ook nog AFE, dat is wellicht niet de meest actieve/beste stam maar zijn toch wel weer 3 a 4 mensen mee bezig.

Wat is trouwens het verschil van stats die Shynra laat zien en de stats in het spel zelf? Want in het spel zijn helemaal andere gegevens en staat DT 3de met OD.

Die spelers zijn heus niet zomaar gestopt (jaja, verschillende factoren, maar |DT| is er zeker een grote van). Uh ja ik weet niet precies hoeveel weerstand AFE nog biedt, maar denk niet dat ze heel erg moeilijk onder de duim gehouden worden. Zwak excuus dus.

En de stats van het spel zelf is de ODA en ODD die vergaard is door alle spelers die ooit in die stammen hebben gezeten sinds het ontstaan. Vandaar mijn argument dat die stats weinig zeggen aangezien |DT| de eerste 2 jaar lang een rang 10 stam was, dan 2 jaar lang een top 3-5 stam (half zo groot als Koekje/nog kleiner t.o.v. .Kiwi).

De stats die ik toon, tonen een optelsom van de huidige ODA en ODD scores van de huidige leden van de stammen. En is dus mijns inziens meer gelinkt aan activiteit dan de andere stats (die JF als maatstaaf gebruikte voor activiteit).
 

DeletedUser

Guest
de stats van het spel zelf is de ODA en ODD die vergaard is door alle spelers die ooit in die stammen hebben gezeten sinds het ontstaan. Vandaar mijn argument dat die stats weinig zeggen...

Was het niet juist o zo belangrijk volgens jullie om te kijken naar allen die ooit in DT hebben gezeten, en juist die geschiedenis te koesteren?:p
 

DeletedUser

Guest
Was het niet juist o zo belangrijk volgens jullie om te kijken naar allen die ooit in DT hebben gezeten, en juist die geschiedenis te koesteren?:p

Dat klopt ;). Maar mijn punt is dat gedurende de helft van die gescheidenis |DT| rond rang 10 zwierf en dus 3x-4x kleiner was dan Koekje of .Kiwi en dus nooit zoveel ODA/ODD zou kunnen vergaren. Gedurende nog 1/4de ofzo was |DT| ongeveer half zo groot als .Kiwi en ietsje kleiner dan Koek. Het is zelfs maar sinds een maand of 3 dat |DT| even groot is als .Kiwi. Daarom zijn die stats dus niet in verhouding, dat heeft niets met geschiedenis te maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik kom hier nog is kijken na een jaartje niet meer gespeeld te hebben. Doet me plezier te zien dat alles nog draait hier, oude 'vijanden' vrienden zijn geworden.
Dat er nog steeds op een serieus niveau oorlogje wordt gevoerd. ^^
Mijn tijd in |DT| was geweldig, het begon ergens oktober 2008. En om nu te zien dat we nog steeds draaiende zijn is tof. En ooh, wat mis ik het begin met B@N@@N, Nuts, .fall etc etc...
 

DeletedUser29828

Guest
Was het niet juist o zo belangrijk volgens jullie om te kijken naar allen die ooit in DT hebben gezeten, en juist die geschiedenis te koesteren?:p

Geschiedenis van spelers. En ODD en ODA rang is toch wel wat anders? Niet?

Het is 'n wonder dat jij daar een gelijkenis van kan maken.
 

DeletedUser

Guest
ODA en ODD is juist het belangrijkste wat je als speler ooit hebt bereikt.

btw, voor de fusie met HRS heeft DT op dat vlak altijd een gigantische achterstand gehad. Pas wanneer jullie 2 keer zo groot geworden zijn als koekje is die achterstand beginnen kleiner worden.
 

DeletedUser

Guest
Op ODA gebied kun je miss stellen dat DT achterliep, maar op ODD soweiso niet.
 

DeletedUser17472

Guest
ODA en ODD is juist het belangrijkste wat je als speler ooit hebt bereikt.

btw, voor de fusie met HRS heeft DT op dat vlak altijd een gigantische achterstand gehad. Pas wanneer jullie 2 keer zo groot geworden zijn als koekje is die achterstand beginnen kleiner worden.

Ik snap werkelijk niet welk punt je wil maken.....sorry :(
 

DeletedUser

Guest
ODA en ODD is juist het belangrijkste wat je als speler ooit hebt bereikt.

btw, voor de fusie met HRS heeft DT op dat vlak altijd een gigantische achterstand gehad. Pas wanneer jullie 2 keer zo groot geworden zijn als koekje is die achterstand beginnen kleiner worden.

Ik had het dan ook voornamelijk over .Kiwi, als je de stats op mijn manier bekijkt staat Koekje op 1 en .Kiwi op 3. Wat ik best opmerkelijk vind aangezien Koekje als stam toch aardig wat verliezen heeft geleden de laatste maanden (qua spelers).
 
Bovenaan