Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser28445

Guest
Door nikszeggende posts te maken komt er even activiteit maar zal het daarna alleen maar doodbloeden omdat er dan juist niemand meer komt ;)

Het was maar één post hoor.

Zullen we dan maar on-topic blijven.

|DT| vs. .Kiwi
Zijde 1:
Stammen: |DT|
Zijde 2:
Stammen: .Kiwi

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 46
Kant 2: 62
Verschil: 16

chart

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 409,902
Kant 2: 653,134
Verschil: 243,232

chart

|DT| vs. Koekje
Zijde 1:
Zijde 2:
Stammen: Koekje

Kant 1: 78
Kant 2: 16
Verschil: 62

chart

Kant 1: 679,826
Kant 2: 91,599
Verschil: 588,227

chart

|DT| vs. .Kiwi & Koekje
Zijde 1:
Zijde 2:
Stammen: .Kiwi, Koekje

Kant 1: 124
Kant 2: 78
Verschil: 46

chart

Kant 1: 1,089,728
Kant 2: 744,733
Verschil: 344,995

chart

Een redelijke week voor |DT| kan je dus wel stellen. .Kiwi doet het nog steeds heel goed, maar |DT| doet zijn best terug te komen.

DeletedUser7104

Guest
Tja. Wazda was ooit een man waar ik tegen op keek toen ik hier nog speelde. Is nu ook niet veel van over gebleven sinds ik weg ben gegaan. Wel een erg spijtige zaak. ;)

Toen waren er tenminste spelers waar je inhoudelijk goed mee kon discussiëren, nu is het meer een beetje heen en weer prikken. Zelf ben ik daar niet in veranderd echter ik mis goede forumposters, zoals lil, lunchtime, nonkel, lordfear, Iras, etc. Een forum is pas interessant als je een stelling durft in te nemen en die te verdedigen. Het forum van nu heeft die kwaliteit niet meer, discussies eindigen vaak in verwijten zonder argumentatie. Af en toe probeer ik het hier nog eens met geïnterpreteerde feitelijke argumentatie, echter de reacties zijn dat vaak niet. Voor een discussie zijn minstens 2 personen nodig en als ze afwijkende standpunten hebben is dat het interessantst om te volgen. Maar dan moeten beide partijen wel standpunten innemen en dat gebeurd niet, gevolg oninteressante en nietszeggende discussies die absoluut geen kwaliteit hebben.

Voorbeeldje van Merijn dat tekenend is voor de huidige stand van zaken hier:
Over het feit dat die nog in |DT| zit, mag jij natuurlijk je eigen conclusies trekken

Tja wat moet je hier mee, veel feiten liggen op tafel, zijn aangedragen en dan is dit de reactie geen inhoud geen argumentatie. En dan gek vinden dat het forum dood is.

DeletedUser28445

Guest
Toen waren er tenminste spelers waar je inhoudelijk goed mee kon discussiëren, nu is het meer een beetje heen en weer prikken. Zelf ben ik daar niet in veranderd echter ik mis goede forumposters, zoals lil, lunchtime, nonkel, lordfear, Iras, etc. Een forum is pas interessant als je een stelling durft in te nemen en die te verdedigen. Het forum van nu heeft die kwaliteit niet meer, discussies eindigen vaak in verwijten zonder argumentatie. Af en toe probeer ik het hier nog eens met geïnterpreteerde feitelijke argumentatie, echter de reacties zijn dat vaak niet. Voor een discussie zijn minstens 2 personen nodig en als ze afwijkende standpunten hebben is dat het interessantst om te volgen. Maar dan moeten beide partijen wel standpunten innemen en dat gebeurd niet, gevolg oninteressante en nietszeggende discussies die absoluut geen kwaliteit hebben.

Voorbeeldje van Merijn dat tekenend is voor de huidige stand van zaken hier:

Tja wat moet je hier mee, veel feiten liggen op tafel, zijn aangedragen en dan is dit de reactie geen inhoud geen argumentatie. En dan gek vinden dat het forum dood is.

Ik weet natuurlijk niet heel veel van het huidige niveau van posten hier, maar de namen die je noemt waren inderdaad voor mij echt dé toonaangevers toen op AF gebied. Hoe ze IG presteerde was dan wel weer afwisselend. En dan missen ze hier beduidend goede posters hoor. Ik sta namelijk altijd achter mijn standpunt die ik met alle mogelijke materialen probeer te verdedigen. Dat zulke posters hier niet meer te vinden zijn is natuurlijk een feit en een logisch gevolg van het verre stadium waarin deze wereld zich in verkeert. Daar doe je dan verder ook niks aan. Die tijd dat er altijd felle discussies werden gevoerd op hoog niveau zullen dan ook verleden tijd zijn. Evenals het feit dat stammen inactiever worden naarmate de wereld vordert. Toch vind ik dat Merijn wel inhoudelijk goed kan posten hoor. Kijk, jij bent een toch wel ''oude rot'' hier en dan vind ik Merijn het niet verkeerd doen als toch wel de ''jongeling'' in vergelijking met jou. Niemand is direct perfect ergens in, toch? En daarbij heeft ieder ook zijn eigen specialiteiten. Zo vind ik dat hij het IG ook erg goed doet.

DeletedUser

Guest
Lieve, lieve wazda.

Wellicht bevatten je eigen reacties nog wel veel minder inhoud en argumentatie.

En mag jij raden waarom ik daar zo graag weer het woord 'wellicht' gebruikt.
Of moet ik dat voor je uitspellen?

DeletedUser7104

Guest
Bedankt Merijn ook fijn dat je me lief vindt, ik vind jou ook een schatje hoor ;) Verder onderstreep je met je reactie exact waarom dit forum nergens over gaat, we discussiëren over het discussiëren, kortom tijd om weer eens af te zwaaien hier en deze opleving van het forum weer te laten doodbloeden.....

DeletedUser64943

Guest
Niemand.. is direct perfect ergens in, toch? En daarbij heeft ieder ook zijn eigen specialiteiten. Zo vind ik dat hij het IG ook erg goed doet.

dankjewel wist niet dat jullie zon hoge dunk van me op hadden hihi.

ja, beetje een lame post he, maar vind het nog steeds leuk om te goochelen met mijn naam :D, en om nu te zeggen dat het weer een nutteloze post is, dont, die post brengen altijd leven in de brouwerij.

gr dennis

DeletedUser25199

Guest
dankjewel wist niet dat jullie zon hoge dunk van me op hadden hihi.

ja, beetje een lame post he, maar vind het nog steeds leuk om te goochelen met mijn naam :D, en om nu te zeggen dat het weer een nutteloze post is, dont, die post brengen altijd leven in de brouwerij.

gr dennis

Voila ze das nu nog eens een post die me eens kan doen lachen. Altijd dat bekvechten hier en eindeloos doordrammen...

echter ik mis goede forumposters, zoals lil, lunchtime, nonkel, lordfear, Iras, etc.

Dat waren inderdaad nogal eens tijden...

DeletedUser

Guest
hoe gaat het nog op w5?
Hier nog steeds dezelfde zinloze discussies met de meest belachelijke argumenten van dt zie ik:)

DeletedUser

Guest
Ik wacht nog op zinnige argumenten vanuit .Kiwi, maar verder gaat 't hier prima.
Van je stam is overigens nog maar weinig over.

DeletedUser

Guest
ik zie toch heel wat betere argumentatie bij kiwi hoor, maar zo is het nu eenmaal altijd geweest.
En hoezo er schiet niet veel meer over van koekje?
Ik zie dat koekje nog steeds groeit, en jullie nog steeds koekje niet overrompelen.
Zo slecht ziet het er dus niet echt uit hé

DeletedUser

Guest
Wazda heeft idd weer veel woorden gebruikt om helemaal niks te zeggen, dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met argumentatie ;)

En niet slecht uitzien?
Er zijn nog maar een handjevol spelers die zelf spelen, die rest staat onder vv bij .kiwi en wordt door .kiwi geinternd.

DeletedUser

Guest
Wazda heeft idd weer veel woorden gebruikt om helemaal niks te zeggen, dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met argumentatie ;)

En niet slecht uitzien?
Er zijn nog maar een handjevol spelers die zelf spelen, die rest staat onder vv bij .kiwi en wordt door .kiwi geinternd.

volgens mij heb je het woordje "wellicht" ergens vergeten in die laatste zin, want jullie roepen nu al een jaar dat .kiwi zoveel vv's doet van koekje, en daar is niets van aan. Meer nog, kiwi doet enkel in noodgevallen een vv voor koekje, wat behoorlijk goed mee valt (tenzij dat in de laatste weken enorm veranderd is natuurlijk)

DeletedUser

Guest
Het is prima als je 't wil ontkennen, moet je ook vooral doen.
Heel geloofwaardig is het toch allemaal niet meer, dus ik zit er niet zo mee.

Feit blijft natuurlijk wel dat .Kiwi heel veel internd in Koekje, voor een stam die zogenaamd nog op zich zelf staat etc.

DeletedUser

Guest
We edelen inderdaad wat van koekje (kan iedereen ook zien :p), maar vv is maar heel weinig en dan inderdaad alleen wat 'nood-vv'.
Maar als jij wilt geloven dat .Kiwi op 50% van de koekjes account is mag je in die waan leven ;)

Bovenaan