DeletedUser
Guest
Wellicht, frank.
Door nikszeggende posts te maken komt er even activiteit maar zal het daarna alleen maar doodbloeden omdat er dan juist niemand meer komt
Tja. Wazda was ooit een man waar ik tegen op keek toen ik hier nog speelde. Is nu ook niet veel van over gebleven sinds ik weg ben gegaan. Wel een erg spijtige zaak.
Over het feit dat die nog in |DT| zit, mag jij natuurlijk je eigen conclusies trekken
Toen waren er tenminste spelers waar je inhoudelijk goed mee kon discussiëren, nu is het meer een beetje heen en weer prikken. Zelf ben ik daar niet in veranderd echter ik mis goede forumposters, zoals lil, lunchtime, nonkel, lordfear, Iras, etc. Een forum is pas interessant als je een stelling durft in te nemen en die te verdedigen. Het forum van nu heeft die kwaliteit niet meer, discussies eindigen vaak in verwijten zonder argumentatie. Af en toe probeer ik het hier nog eens met geïnterpreteerde feitelijke argumentatie, echter de reacties zijn dat vaak niet. Voor een discussie zijn minstens 2 personen nodig en als ze afwijkende standpunten hebben is dat het interessantst om te volgen. Maar dan moeten beide partijen wel standpunten innemen en dat gebeurd niet, gevolg oninteressante en nietszeggende discussies die absoluut geen kwaliteit hebben.
Voorbeeldje van Merijn dat tekenend is voor de huidige stand van zaken hier:
Tja wat moet je hier mee, veel feiten liggen op tafel, zijn aangedragen en dan is dit de reactie geen inhoud geen argumentatie. En dan gek vinden dat het forum dood is.
Niemand.. is direct perfect ergens in, toch? En daarbij heeft ieder ook zijn eigen specialiteiten. Zo vind ik dat hij het IG ook erg goed doet.
dankjewel wist niet dat jullie zon hoge dunk van me op hadden hihi.
ja, beetje een lame post he, maar vind het nog steeds leuk om te goochelen met mijn naam , en om nu te zeggen dat het weer een nutteloze post is, dont, die post brengen altijd leven in de brouwerij.
gr dennis
echter ik mis goede forumposters, zoals lil, lunchtime, nonkel, lordfear, Iras, etc.
Wazda heeft idd weer veel woorden gebruikt om helemaal niks te zeggen, dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met argumentatie
En niet slecht uitzien?
Er zijn nog maar een handjevol spelers die zelf spelen, die rest staat onder vv bij .kiwi en wordt door .kiwi geinternd.