Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser43670

Guest
Uhm ten eerste; sinds de fusie met ATR staat DT weer op 1,1 en daarvoor slechts op 0,9. Ook is in die tijd .Kiwi gezakt van 3,3 naar 3 en Koekje van 1.2 naar 1.
Of terwijl, die score is de laatste tijd aanzienlijk verbeterd. Maar goed los daarvan, ik weet niet precies wat er allemaal meetelt met die stammenoorlogen?

En nog maals, als iemand naar een hele zwik edelkills achter elkaar nog weigert te timen, kan ik me moeilijk voorstellen dat iemand te dom is om de conclusie te trekken dat de speler actief is of dat er een vv'er op zit. Dus kan ik geen enkele andere reden bedenken dan dat die speler het gewoon niet kan.

Volgens mij gewoon de gewonnen en de verloren dorpjes?
Hoe dan ook, .Kiwi doet het voorlopig nog steeds beter dan |DT| (men zou wel kunnen zeggen, 3x beter?)

Wat is een hele zwik? En waarschijnlijk zijn er wel andere motieven waar je ons niets van vertelt.
Sowieso is je eind conclusie redelijk faal. Tenzij natuurlijk dat de persoon waar jij over spreekt, zijn vijanden, nog harder falen uiteraard.

DeletedUser

Guest
Uhm ten eerste; sinds de fusie met ATR staat DT weer op 1,1 en daarvoor slechts op 0,9. Ook is in die tijd .Kiwi gezakt van 3,3 naar 3 en Koekje van 1.2 naar 1.
Of terwijl, die score is de laatste tijd aanzienlijk verbeterd. Maar goed los daarvan, ik weet niet precies wat er allemaal meetelt met die stammenoorlogen?

Dat we zijn gezakt van 3.3 naar 3 betekent niet dat we het veel slechter zou doen (ik weet de precieze stats niet, maar het zou bijvoorbeeld kunnen betekenen dat we per 2.5 dorp die we veroveren er nu 1 verliezen).

En wij kunnen heel goed verdedigen, aanval is namelijk de beste verdediging voor .Kiwi :D
Al ben ik zelf beter in verdedigen dan aanvallen :p

DeletedUser

Guest
XD

Ik zal ze hier dan wel 'ns posten als ik eens 'n leuke vv in handen heb, goed being?;p

DeletedUser43670

Guest
XD

Ik zal ze hier dan wel 'ns posten als ik eens 'n leuke vv in handen heb, goed being?;p

Je bedoelt op deze manier:
Dag 1: edels - niet getimed - komen er niet door
Dag erna: edels - niet getimed - komen er niet door

toch?

DeletedUser26035

Guest
Ik weet ook zeker dat ik lang niet alle dorpen die ik van de vijand heb geedeld heb getimed.. Je timed namelijk alleen als het echt nodig is. :cool:

DeletedUser

Guest
Hey Switchhead :O

Ik ben niet meer de enige die je mooie accountje afmaakt :O

DeletedUser7104

Guest
XD

Oftewel zo vaak komt het dus ook weer niet voor, je moet er naar zoeken. Spreek je jezelf nu tegen? Maar hier hard roepen dat de time skills van .Kiwi bij sommigen zeer zwak zijn, terwijl DT op dat gebied ook verre van perfect is, blijf ik een zwak verhaal vinden. Wellicht dat jij wel timed, maar dan spreek je op persoonlijke titel en niet namens je stam.

Nog even terug op het feit dat .Kiwi minder dorpen verliest dan DT en waarbij je ODD aandraagt als leidraad voor een goede verdediging. Het is een andere manier van verdedigen, wij hebben wellicht een lagere ODD maar ook een lager dorpenverlies, wellicht spelen wij het net iets anders en sparen we onze def troepjes voor het juiste moment ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
Overigens is het niet zo bijzonder dat jullie stijgen in stammenoorlogen wanneer je spelers zoals een Corax in |SDT| dumpt natuurlijk.

DeletedUser43670

Guest
De laatste die van .Kiwi naar .Iwik gegaan is, is Sfx50. En dat had met activiteit te maken.

Dus nee inderdaad, bij ons gaat het gewoon om de activiteit.

DeletedUser

Guest
Gelukkig had activiteit van Corax destijds niks met z'n overplaatsing te maken.

DeletedUser

Guest
Corax was namelijk ongelooflijk belangrijk voor DT, iets wat jullie maar al te graag duidelijk wilden maken toen we zeiden dat hij binnenkort naar SDT zou gaan. Duurde iets langer dan verwacht, maar het is er toch van gekomen.

DeletedUser

Guest
Geen idee waar de reactie nog op slaat.
Het enige wat me wel gerust stelt is dat er zo te zien geen spionnen meer in |DT| zitten?

DeletedUser

Guest
Kleine toelichting.
Blijkbaar is de "policy" bij kiwi dat inactief betekend naar Iwik (sfx50 volgens being).

Er zijn bij Kiwi een aantal accounts waar geen actieve speler op zit maar een vv .

Blijkbaar als er een aktieve vv op zit blijft het account in kiwi
en gaat het niet naar Iwik.

Daar sloeg mijn opmerking op.

Jullie kunnen nu natuurlijk zeggen dat er wel een actieve speler op zit maar ik zeg daarop dat deze niet erg aktief is...

DeletedUser7104

Guest
Idd. Mask er zijn accounts waar een vv op zit.... tja het is augustus sommige mensen gaan wel eens op vakantie. De regel zoals being hem beschrijft gaat nog steeds op binnen de stam. Ik durf zelfs te stellen dat wij daar een stuk consequenter in zijn dan DT daarin is. Of maakte mclaren een grapje toen hij zijn afscheid hier maanden geleden aankondigde :cool:

DeletedUser

Guest
hij nog steeds aktief, spreek hem regelmatig per pm.
maar erg groeien doet hij niet :)

Bovenaan