Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser7104

Guest
Bij deze een nieuw overzicht van de afgelopen maand, nu wel met .Iwik ;), echter zonder AFE, deze oorlog zie ik als een losse oorlog die eigenlijk niets met DT te maken heeft, ook Koek heeft weinig met die oorlog te maken, is meer een soort hobby project van .Kiwi. Trouwens wel alle respect voor AFE, het is een van de weinige stammen die ondanks zwaar verlies en inactiviteit blijft bestaan waardoor feitelijk ieder dorp veroverd moet worden.

Zijde 1:
Stammen: .Kiwi, Koekje, .Iwik, Donuts
Zijde 2:
Stammen: |DT|, |SDT|, |ODT|

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 5,708
Kant 2: 4,591
Verschil: 1,117

chart

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,194
Kant 2: 736
Verschil: 458

chart

Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 54,511,455
Kant 2: 44,858,936
Verschil: 9,652,519

chart

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,918,039
Kant 2: 6,455,542
Verschil: 4,462,497

chart

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd!
In een knap tempo koekje geinternd! Mijn complimenten :)

DeletedUser

Guest
Koekje nogwel? :D Volgens mij zie je het daar toch verkeerd hoor. :)

DeletedUser

Guest
Oh dat half koekje geinternd wordt door .Kiwi is slechts mijn verbeelding?:p

DeletedUser43670

Guest
Haha. .Kiwi heeft gewoon mooi het miljard gehaald, iedere stam internt.

En tja internen..zou je nog geen schrik moeten krijgen? :D

DeletedUser

Guest
Oh nee, dat hier 137 staat verbeeld ik me zeker ook?

Zijde 1:
Stammen: .Kiwi
Zijde 2:
Stammen: Koekje

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 137
Kant 2: 0
Verschil: 137

chart

En being001, nee hoor. Ik heb o.a. fremas en kornuiten vaak genoeg aan't 'werk' gezien. Afgezien van 't feit dat dat bijna je ballen uit je broek doet lachen, denk ik idd niet dat ze verder gevaar opleveren.
Echt waar, hoe de fuck krijgen dat soort n00bs zo veel punten?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alsof die koekje dorpen voor alle punten zorgde, van DT kregen we ongeveer 60% van het aantal koekje dorpen ;)

En mag ik vragen waar je hen aan het werk hebt gezien?
Bij veel ex-ATR spelers werd er haast niks getimed e.d. omdat er weinig verzet was (iets wat hetzelfde is bij DT).
En in plaats van afvragen hoe dat soort 'n00bs' zo veel punten krijgen kan je beter vragen hoe die 'n00bs' het tegen elke tegenstander zo goed doen.

DeletedUser

Guest
Rustig maar frankje, jou heb ik volgens mij nooit aan't werk gezien, dus jou bedoelde ik niet ;)

En tja, ik snap opzich best dat je op een gegeven moment niet meer timed als je geen verzet krijgt, merk ik zelf nu ook tegen Koekje. Maar als er bij mij een edel gekilld wordt weet ik wel weer hoe laat 't is. Maar als iemand na -tig edel kills nog weigert edels uberhaupt bij elkaar in de buurt te zetten, dan is er iets anders mis.
En dat ligt dan niet meer aan de tegenstanders ;)

DeletedUser

Guest
Ik doe ook nauwelijks aanvallende vv's maar de verdedigende (iedereen dat wat hij leuk vindt hè ;)), maar fremas (en met hem andere van .Kiwi) zijn zeker betere aanvallers dan ik.
Maar als jij wil denken dat ze niks kunnen vind ik het prima hoor :D

DeletedUser

Guest
Als fremas een betere aanvaller is dan jij, dan wordt het eigk dus alleen maar makkelijker met jullie hier ipv van nagenoeg volledig inactieve koekjes? :p

Oh ik heb niet gezegd dat ze helemaal niks kunnen, ze kunnen wel veel aanvallen sturen. Allleen edels kunnen ze niet eens bij elkaar in de buurt krijgen, vooral fremas niet. Maar zo zijn er wel meer in .Kiwi.

DeletedUser43670

Guest
De luiheid kan soms wel eens optreden :D.

Ik zie echter dat elke 'grote' .Kiwi het enorm goed doet hoor..zie ik ook niet meteen veranderen :D.

DeletedUser7104

Guest
Merijn is volgens mij een beetje jaloers :D

Over die aanvallen is wel een beetje de pot verwijt de ketel, DT hanteert toch echt wel hetzelfde principe. Een deel van de dorpen wordt getimed overgenomen en een deel door brute sloop, zeker in het noordelijke gedeelte. Kan me nog herinneren dat er 200 aanvallen binnen kwamen op 1 dorp.

Hoe dan ook denk ik dat iedereen in deze wereld kan timen, maar dat niet iedereen daar altijd evenveel zin in heeft. Want ook ik heb dingen gezien van DT die je nu op tafel legt.

Hoe dan ook hebben we tot nu toe een kleine 20.000 dorpen buitgemaakt in stammen oorlogen tegenover 16.000 van DT, enige verschil is dat wij beter zijn in verdedigen ;), waardoor ons netto resultaat +13.000 is en dat van jullie +2.000. Aanvallen is niet alles zoals je ziet.

1 .Kiwi 179.136.556 19.495 6.401 3
2 |DT| 138.376.259 15.901 14.002 1.1

DeletedUser43670

Guest
+1

Overigens ben ik vrij zeker dat er nog spelers zijn die niet kunnen timen hoor.

DeletedUser

Guest
Jep. En gek genoeg zijn dat spelers in de top20. Wat toch mijn verbazing wekt.

En die redenatie slaat, zoals gebruikelijk, weer nergens op wazda, omdat jullie minder dorpjes verliezen zijn jullie niet per definitie betere verdedigers.
Als je bijv. kijkt naar ODD spelers, kom je daar nauwelijks .Kiwi's tegen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
Jep. En gek genoeg zijn dat spelers in de top20. Wat toch mijn verbazing wekt.

En die redenatie slaat, zoals gebruikelijk, weer nergens op wazda, omdat jullie minder dorpjes verliezen zijn jullie niet per definitie betere verdedigers.
Als je bijv. kijkt naar ODD spelers, kom je daar nauwelijks .Kiwi's tegen.

Wat verbazing? Alles wordt net uitgelegd.
Soms zijn jullie toch niet te vatten..

Zoals gebruikelijk :rolleyes:. Ik ga niet zeggen dat ik het over alles eens ben met Wazda, maar hij post wel sterk gefundeerde posts, in tegenstelling tot jullie.

Maar oké Merijn, leg jij dan eens uit hoe het komt dat jullie bij stammenoorlogen slechts op 1.1 staan en wij op 3.
Hoe dan ook ligt de score van |DT| enorm laag.

DeletedUser

Guest
Uhm ten eerste; sinds de fusie met ATR staat DT weer op 1,1 en daarvoor slechts op 0,9. Ook is in die tijd .Kiwi gezakt van 3,3 naar 3 en Koekje van 1.2 naar 1.
Of terwijl, die score is de laatste tijd aanzienlijk verbeterd. Maar goed los daarvan, ik weet niet precies wat er allemaal meetelt met die stammenoorlogen?

En nog maals, als iemand naar een hele zwik edelkills achter elkaar nog weigert te timen, kan ik me moeilijk voorstellen dat iemand te dom is om de conclusie te trekken dat de speler actief is of dat er een vv'er op zit. Dus kan ik geen enkele andere reden bedenken dan dat die speler het gewoon niet kan.

Bovenaan