Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
Tsjaa zijn er 3 geblokkeerd waarvan 1 een vv account, dus dan moet een van beide andere toch iets fout hebben gedaan
 

DeletedUser64943

Guest
mmhm andersom denken?

mig heeft perongeluk op smid ingelogd? daar zitten namelijk meerdere spelers op, en al heel wat wissels op geweest op die mig.EDIT: nee wacht, mig was de fout niet :D, en volgens frank smid ook niet, dan blijft miramar over :D, die heeft ingelogd @ mig, en mig had smid voor 1 dag onder VV>

k weet t ook niet meer hoor, als je het nu gewoon eens verteld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er hebben maar 2 mensen het wachtwoord van smid, dus nee, niemand anders is op smid ingelogd :p

Maar Shynra heeft inderdaad gelijk, mig had onze vv.
Nu 101 dorpen verloren, niks aan te doen :(
 

DeletedUser

Guest
Er hebben maar 2 mensen het wachtwoord van smid, dus nee, niemand anders is op smid ingelogd :p

Maar Shynra heeft inderdaad gelijk, mig had onze vv.
Nu 101 dorpen verloren, niks aan te doen :(

101? Is dat als straf bedoeld? Dat is peanuts voor zo'n account... Hadden ze evengoed niet kunnen straffen...
 

DeletedUser

Guest
Ga de support maar overhalen om de dorpen terug te geven, zou fijn zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Frank, je kunt toch moeilijk zeggen dat da op jouw dorpen aantal nog echt 'n straf is. Bedoel, zo kom je wel weer heel goed weg :p
 

DeletedUser

Guest
Frank, je kunt toch moeilijk zeggen dat da op jouw dorpen aantal nog echt 'n straf is. Bedoel, zo kom je wel weer heel goed weg :p

voor iemand die eigenlijk niets verkeerd heeft gedaan, is dat toch een behoorlijke straf, niet?
 

DeletedUser17472

Guest
Er hebben maar 2 mensen het wachtwoord van smid, dus nee, niemand anders is op smid ingelogd :p

Maar Shynra heeft inderdaad gelijk, mig had onze vv.
Nu 101 dorpen verloren, niks aan te doen :(

Frank, je kunt toch moeilijk zeggen dat da op jouw dorpen aantal nog echt 'n straf is. Bedoel, zo kom je wel weer heel goed weg :p

Natuurlijk willen wij van DT allemaal dat Frank1216 goed gestrafd wordt als hij geband is geweest en gelukkig is er bij support altijd hoor en wederhoor. Ook zijn er vaste richtlijnen voor de straffen.

En als Frank1216 hier zegt dat mig vv van hem had, dan kan ik het alleen maar erg vinden dat hij op deze manier zijn dorpen verliest. Hij zal wel nadenken voordat hij dat weer doet.

Ik win altijd nog het liefst door te strijden met troepen dan door een berichtje te schrijven naar support. Maar.... eerlijk spel blijft ook wel voorop staan. Een beetje dubbel gevoel dus bij mij.
 

DeletedUser

Guest
Geeft niet hoor. Volgende keer beter, hebben we alle vertrouwen in dat jullie dat kunnen met z'n tweetjes! Succes!
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben totaal geen enkel voordeel gehad van wat gebeurd is en de straf is in mijn ogen veel te zwaar voor wat is voorgevallen, maar zin om erover te discussiëren was er niet.

En merijn, als je me je wachtwoord geeft kan ik er wel voor zorgen dat je gebanned wordt hoor :D
 

DeletedUser

Guest
200 k nog? :O

Rang Stamnaam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Leden Puntengemiddelde speler Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 .Kiwi 1.031.345.737 1.031.345.737 32 32.229.554 100554 10.257
2 |DT| 1.031.142.002 1.045.378.235 42 24.889.958 101443 10.305
 

DeletedUser

Guest
Nu zijn het weer meer puntjes kunnen we weer even aan de bak :) een inaktieve voor een ander ingeruild.
 
Bovenaan