Cyberpesten is ook pesten

DeletedUser24056

Guest
Voor zover ik weet hebben zulk soort gevallen zich op dit forum niet voorgedaan. Ik denk idd dat dat de brug is tot cyberpesten.

Verder denk ik niet dat er hier sprake is van cyberpesten, vanwege relatieve anonimiteit.
 

DeletedUser1435

Guest
pff ja dat zou een kwalijke zaak zijn als tld dat doet maar dan garandeer ik hem dat ik naar hem toe kom en hem afmaak. zoals demon73 dat altijd mooi verwoorde.

maar homorobbe moet wel oppassen dat hij alleen aan betrouwbare mensen zoals mij verteld.
 

DeletedUser73204

Guest
pesten heeft soms vele vormen. hoef nie altyd direkt pesten te zyn. ik het meegedaan aan de TW-verkiezing. vervolgens vraag mense my om blootfoto's. is dat pesten? nee. maar na weigering werden ze wel vervelend en refereren naar bepaalde dingen uit myn verleden. soms op een reactie op een forum halen zy dat ook aan. is een vorm van pesten. maar ik gaan nie weg of zeg myn acc op. maar vervelend is het wel
 

DeletedUser73204

Guest
dat help nie. dat bevestig gewoon hun mening dat je dus echt een ........ bent
 

DeletedUser58575

Guest
Voor zover ik weet hebben zulk soort gevallen zich op dit forum niet voorgedaan. Ik denk idd dat dat de brug is tot cyberpesten.

Verder denk ik niet dat er hier sprake is van cyberpesten, vanwege relatieve anonimiteit.

Niet specifiek hier op het vf, maar ik heb alleszins al wel dingen gezien op andere subfora van TW die echt over de schreef gingen.
 

DeletedUser1435

Guest
dat zijn die wereldmannetjes die sporen over het algemeen niet :eek:
 

DeletedUser58575

Guest
Nu ja, sommige mensen kennen gewoon hun grenzen niet. Of dat nu op vf, een wereldforum, of in rl is. Ikzelf kan het tegenwoordig allemaal wel redelijk goed hebben, maar er zijn hier duidelijk ook soms mensen die het niet goed kunnen hebben, en ik vind oprecht dat sommige mensen dan echt veel te ver gaan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Peter is een domme boer xddddddddddddddddddddddddd
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wij zijn tegen cyberpesten :bijl:
 
Reactiescore
1.577
Nu ja, sommige mensen kennen gewoon hun grenzen niet. Of dat nu op vf, een wereldforum, of in rl is. Ikzelf kan het tegenwoordig allemaal wel redelijk goed hebben, maar er zijn hier duidelijk ook soms mensen die het niet goed kunnen hebben, en ik vind oprecht dat sommige mensen dan echt veel te ver gaan.

Er zijn gewoon zaken waarmee je niet lacht, maar daar houdt niet iedereen rekening mee. Tis gewoon een kwestie van niet teveel over jezelf te vertellen aan mensen die je niet vertrouwt. Het VF valt op dat gebied zeer goed mee.
 
Reactiescore
1.367
Word dan is een man, pussy
 

DeletedUser7072

Guest
dat help nie. dat bevestig gewoon hun mening dat je dus echt een ........ bent

Het slimste wat je kunt doen is het gewoon exposen, als je alleen al daarmee dreigt dan druipen ze direct af. Ik kan je 100% succes verzekeren.
 
Bovenaan