Cyberpesten is ook pesten

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Pesten moet stoppen en wel nu!
 

DeletedUser70476

Guest
Ik heb mezelf aangegeven. Excuses Made By God, excuses aan iedereen.

Tis al goed.

Wat nobel :)


Nee dat was niet goed. Net of Jan Kooijman zich gepest voelt wat een onzin

De kans dat hij zich gepest voelt of beledigd gevoelt zal hebben door die tweet is inderdaad best klein. Maar vond de confrontatie wel goed. Leert haar en andere misschien dat je niet zomaar iets kan zeggen op het internet over iemand anders(vooral in negatieve context).
 

DeletedUser24056

Guest
Heeft iemand de acties tegen cyberpesten voorafgaand aan Champions League duels gezien. Heb ik aan meegewerkt #trots #voldoening #cyberpestenisookpesten
 

DeletedUser

Guest
Het is geen belediging iemand een cyberpester te noemen. Eerder een constatering.

Een bakker een bakker noemen is toch ook geen pesten.
 

DeletedUser23144

Guest
Het is geen belediging iemand een cyberpester te noemen. Eerder een constatering.

Een bakker een bakker noemen is toch ook geen pesten.

Als je een mongool een mongooltje noemt, is dat dan geen belediging?
 

DeletedUser

Guest
tenzij het een kutbakker is

Maar dan noem je hem toch kutbakker of koekebakker

Als je een mongool een mongooltje noemt, is dat dan geen belediging?

Vind jij het beledigend overkomen als ik jou een mongooltje noem?


Zie daar je antwoord.

Dit is mooi.

Maar iemand op de waarheid wijzen is vaak naar ja. Daarom bestaan er dikke mensen met zelfrespect
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Respecta! #zelfrespect
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit begrepen hoe dat zit met cyberpesten.

Stel hier wordt iemand gecyberpest, dan gaat die persoon toch gewoon weg :|

Het is natuurlijk schandalig dat het gebeurd, maar snap die persoon gewoon niet.
 

DeletedUser58575

Guest
Waarschuwing, wat nu volgt is een serieuze reactie. Indien hier geen interesse in is, skip deze post!

Ik denk dat er sprake is van cyberpesten wanneer het gevolgen gaat hebben voor RL.
Bijvoorbeeld, als diegene hier weggaat, kan men hem nog steeds volgen. Bijvoorbeeld, als Heterob nu gepest zou worden en zou verdwijnen van dit forum, is er niet zo veel aan de hand. Maar zou ik hem gaan volgen op Facebook en daar nare dingen zeggen, en zorgen dat mensen die niet op dit forum daardoor hem ook anders gaan bekijken, en ik ga vervelende dingen zetten op zijn foto's, en ik ga misschien zelfs wel zo ver als dat ik berichtjes ga sturen naar zijn familie of vrienden en leugens over hem ga vertellen of hem zwartmaken of zelfs zijn familie tegen hem opzetten. Dan wordt het toch eens tuk ingewikkelder dan 'gewoon van dit forum weggaan'. Niet?
 
Reactiescore
1.577
Waarschuwing, wat nu volgt is een serieuze reactie. Indien hier geen interesse in is, skip deze post!

Ik denk dat er sprake is van cyberpesten wanneer het gevolgen gaat hebben voor RL.
Bijvoorbeeld, als diegene hier weggaat, kan men hem nog steeds volgen. Bijvoorbeeld, als Heterob nu gepest zou worden en zou verdwijnen van dit forum, is er niet zo veel aan de hand. Maar zou ik hem gaan volgen op Facebook en daar nare dingen zeggen, en zorgen dat mensen die niet op dit forum daardoor hem ook anders gaan bekijken, en ik ga vervelende dingen zetten op zijn foto's, en ik ga misschien zelfs wel zo ver als dat ik berichtjes ga sturen naar zijn familie of vrienden en leugens over hem ga vertellen of hem zwartmaken of zelfs zijn familie tegen hem opzetten. Dan wordt het toch eens tuk ingewikkelder dan 'gewoon van dit forum weggaan'. Niet?

gvd wat heeft Stankov je allemaal verteld???
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan