Cyan is coming to Nilva!

DeletedUser

Guest
Zucht, je leest het verkeerd. En het was geen pm wisseling maar over skype.

Op de 26e van augustus zei Casi dat hij SU over ongeveer 7 weken zou aanvallen (in andere woorden, ik beindig de NAP nu). Deze 7 weken zijn dan dus het opzegtermijn, dat zijn er een stuk meer dan 2 weken. En er is wel plek van ongeveer als de opzegtermijn al voorbij is, Casi zegt immers ongeveer wanneer hij zal gaan aanvallen (wat allang na het opzegtermijn is).
 

DeletedUser35742

Guest
Als de NAP een opzegtermijn van 2 weken heeft, heb je niet opeens een opzegtermijn van 7 weken wanneer je iemand verteld dat je over 'ongeveer 7 weken' aan gaat vallen. Casi had ten eerste duidelijk moeten zijn en heeft zich ten tweede niet aan de opzegtermijn gehouden. Dan had hij 7 weken geleden (of 6 weken en 1 dag, dus) maar woordelijk moeten zeggen dat hij de NAP beeindigt. Ik lees niet verkeerd, het ontbreekt jou gewoon aan gezond boerenverstand.
 
Reactiescore
1.075
Als de NAP een opzegtermijn van 2 weken heeft, heb je niet opeens een opzegtermijn van 7 weken wanneer je iemand verteld dat je over 'ongeveer 7 weken' aan gaat vallen. Casi had ten eerste duidelijk moeten zijn en heeft zich ten tweede niet aan de opzegtermijn gehouden. Dan had hij 7 weken geleden (of 6 weken en 1 dag, dus) maar woordelijk moeten zeggen dat hij de NAP beeindigt. Ik lees niet verkeerd, het ontbreekt jou gewoon aan gezond boerenverstand.


je snapt het echt niet he:p

ookal zou het 6 weken en 1 dag om dat precieze uur geweest zijn, zijn we ondertussen 10 weken later dan het skype bericht, dus is er geen enkele manier dat we ons niet aan de opzegtermijn hielden.
als het 6 weken en 1 dag was of "ongeveer" 7 weken hebben we nog steeds 2 tot 3 weken langer gewacht dan afgesproken, daarbij was het aan jesper om verder te bespreken voor de precieze datum, dat zei hij zelf in het skypebericht dat ik eerder postte dat hij nog contact ging opnemen, dat heeft hij niet gedaan, dat is niet onze zorg, wij hebben aangegeven ongeveer 7 weken, dat zijn 6 tot 7 weken maw, en we hebben dan gewoon voor de fun toch maar gewacht tot 10 weken :eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Hokuz, de opzegtermijn was immers 2 weken. In dat skypebericht werd gezegd dat hij over ongeveer 7 weken pas zou gaan aanvallen, wat ver na het einde van de opzegtermijn is :p
 
Reactiescore
57
Ik ben meer dan redelijk geweest met een 6 a 7 weken opzeg termijn, na 6 weken en 1 dag is dus prima. Een exacte datum afspreken had gekund, maar met zo'n lange opzegtermijn een beetje overbodig. SU had genoeg aan die informatie, en had kunnen weten dat ze rond deze tijd aanvallen konden verwachten.

Heel kinderachtig misschien, maar SU verwijderde me na dat gesprek uit zijn vriendenlijst en van zijn spelersprofiel. Voor mij een teken dat de boodschap duidelijk was. De afgelopen 6,5 week heb ik hem maximaal twee keer kort gesproken, er was geen sprake van een hechte band wat een term als backstab rechtvaardigt. Nogmaals, ik ga niet iemand blijven herinneren aan een aflopende NAP. Dat zou onzin zijn.

SU was duidelijk niet voorbereid op deze aanval en heeft het bericht verkeerd geïnterpreteerd. Dat hij die frustratie gebruikt om mij te beschuldigen van backstabben vind ik jammer.

Hokuz, dat jij op vol op deze kwestie duikt vind ik bijzonder kinderachtig. Of is dit misschien een manier om je frustraties te uiten dat ik het vertrouwen in jou als leider heb opgezegd? Dan zou ik je willen aanraden om die energie te steken in het voor één keer eens naar je zelf kijken. Of überhaupt aan je sociale vaardigheden te werken.
 

DeletedUser73272

Guest
Je snapt het nog steeds niet. Het probleem hier is de 'ongeveer'. Bovendien spreek je jezelf tegen. In jouw voorbeeld zou casimodo nu JUIST nog 2 weken en 6 dagen moeten wachten met aanvallen, als de NAP PRECIES 7 weken na dat PM-verkeer zou eindigen. Wat jij zegt pleit dus juist helemaal niet voor Casimodo, lol. Nog maar een keer, en het is raar dat ik in herhaling moet vallen op een forum waar je alles woordelijk terug kunt lezen: Casi en SU hadden een NAP. Die NAP had 2 weken opzegtermijn. Als je een NAP wilt verbreken is dat prima. Dan vertel je de ander 'ik vind je hartstikke lief, maar ik verbreek de NAP.' en vervolgens wacht je -in dit geval- 2 weken. Maar in het verbreken of instellen van NAP's is er geen enkele plek voor een term als 'ongeveer'.

Doe je cyan bril eens af joh:eek:
 

DeletedUser

Guest
De NAP werd op 26 augustus verbroken en Casi gaf SU ongeveer 7 weken. De NAP wordt verbroken over 7 weken is iets heel anders als ik ga je aanvallen over 7 weken, in het eerste geval zouden er 2 weken bij moeten ja. In het 2e geval niet, en deze situatie is toch echt het 2e geval en niet het 1e geval waar jij telkens over spreekt.

Indien je het hebt over hetzelfde skypegesprek van 26 augustus zoals hierboven staat, dan kan je duidelijk lezen dat de NAP pas VERBROKEN zou worden na die 7 weken.
Maar ik ben hier een externe partij en indien je kan, kun je steeds met bewijzen overtuigen van jouw verhaal.
Ik kan me momenteel enkel baseren op de skypelog die een casimodo-speler hier heeft geplaatst en de verscheidene vermeldingen van een opzegtermijn van 2 weken. Op basis daarvan wijst de enige schuld in de richting van het casimodo kamp.
 

DeletedUser

Guest
Indien je het hebt over hetzelfde skypegesprek van 26 augustus zoals hierboven staat, dan kan je duidelijk lezen dat de NAP pas VERBROKEN zou worden na die 7 weken.
Maar ik ben hier een externe partij en indien je kan, kun je steeds met bewijzen overtuigen van jouw verhaal.
Ik kan me momenteel enkel baseren op de skypelog die een casimodo-speler hier heeft geplaatst en de verscheidene vermeldingen van een opzegtermijn van 2 weken. Op basis daarvan wijst de enige schuld in de richting van het casimodo kamp.

Nee was nog meer gezegd wat er niet bij staat
 

DeletedUser

Guest
Zou ik (en misschien beter HoKuZpOkUz) dat dan ook te zien mogen krijgen?
 

DeletedUser35742

Guest
Ik ben meer dan redelijk geweest met een 6 a 7 weken opzeg termijn, na 6 weken en 1 dag is dus prima. Een exacte datum afspreken had gekund, maar met zo'n lange opzegtermijn een beetje overbodig. SU had genoeg aan die informatie, en had kunnen weten dat ze rond deze tijd aanvallen konden verwachten.

Heel kinderachtig misschien, maar SU verwijderde me na dat gesprek uit zijn vriendenlijst en van zijn spelersprofiel. Voor mij een teken dat de boodschap duidelijk was. De afgelopen 6,5 week heb ik hem maximaal twee keer kort gesproken, er was geen sprake van een hechte band wat een term als backstab rechtvaardigt. Nogmaals, ik ga niet iemand blijven herinneren aan een aflopende NAP. Dat zou onzin zijn.

SU was duidelijk niet voorbereid op deze aanval en heeft het bericht verkeerd geïnterpreteerd. Dat hij die frustratie gebruikt om mij te beschuldigen van backstabben vind ik jammer.

Hokuz, dat jij op vol op deze kwestie duikt vind ik bijzonder kinderachtig. Of is dit misschien een manier om je frustraties te uiten dat ik het vertrouwen in jou als leider heb opgezegd? Dan zou ik je willen aanraden om die energie te steken in het voor één keer eens naar je zelf kijken. Of überhaupt aan je sociale vaardigheden te werken.

Je hoeft niet hecht met iemand te zijn om hem te kunnen backstabben. Dat heeft daar zelf niets mee te maken. Je had een afspraak en hebt je daar niet aan gehouden. Een backstab, dus. Maar je laat dus bewust onduidelijkheid bestaan over een aflopende NAP en op welke dag die NAP dan exact af zou lopen. Maar je vind niet dat dat in je nadeel spreekt? Je denkt niet dat de manier om een situatie als deze af te handelen is om duidelijk een datum te geven waarop je elkaar aan mag vallen? Als je niks shady in je schild voert was deze onduidelijkheid nergens voor nodig geweest hoor. Maar, mooie stab. Dat ie maar weinig op mag leveren!

Wat moet ik met je laatste alinea? Jouw stab op SU heeft op mij in-game helemaal geen betrekking. Het enige wat ik zie is een leugenachtige stabber die z'n volgende target stabt. Welke frustratie?



Doe je cyan bril eens af joh:eek:

Cyan bril? Cyan (en Dixie ook) zijn gewoon m'n vijand hoor.
 

DeletedUser

Guest
Bedoel dat stukje waarin ik zeg dat het gesprek te lang geleden is en ik het niet terug kan vinden

Dan kun je toch niet verwachten dat ik zomaar kan aannemen dat wat jij zegt correct is?
Ik hoop nu dus ten stelligste dat Casimodo of Otto Von Bismarck mij (en HoKuZpOkUz en eventuele anderen) het nodige bewijs kan geven.
Otto Von Bismarck heeft al reeds een skypelog getoond, die dus blijkbaar niet volledig is volgens jou, en ik vermoed dus dat hij ook de 'rest' zou kunnen tonen en dat volgens jou in hun voordeel zou moeten pleiten.
Ik kan momenteel echter enkel maar voortgaan op de getoonde skypelog en die lijkt me duidelijk omtrent de kwestie...
 

DeletedUser72983

Guest
het enige wat ik nog kan zeggen is dat The Secret Identity het prima uitlegd hoe ik het ook zie ;)
 

DeletedUser81928

Guest
Oke, nu komt het maar ik ben het eens met meneer Hokuz eens. Een nap is een nap. een opzegtermijn is een opzegtermijn.
ongveer 6 of 7 weken is niks concreets, dat jij het genoeg vind doet niks af aan het feit dat je een afspraak heb gemaakt. Die afspraak was 2 weken en daar heb je je niet aan gehouden. Dus ik zou zeggen staak je aanvallen, wacht 2 weken, doe ik dan ook mee nu ik lees dat ie me aan wilde vallen :p
 

DeletedUser72983

Guest
beginnen nu 3 leden van dixie aan te vallen word gezellig^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan