Cyan is coming to Nilva!

DeletedUser65460

Guest
Oorlogsverklaring:

Om het nu helemaal officieel te maken hier de oorlogsverklaring aan Nilva:

De strijd is begonnen, keuzes zijn gemaakt
Kleine ruzies zijn geweest en contact vergaat

Dit wordt onze wereld, grenzen worden verlecht
Nilva zal vergaan, en de oorlog wordt beslecht

De keuze is nu aan ons en niet meer aan jullie
Wij kloppen op de poorten met ons leger van unsullied

Succes gewenst!


OMG (rofl)
 

DeletedUser35742

Guest
Ik lees zo de rest van het topic wel maar: dijkhopper verloren dorpen toen we niet echt oorlog hadden, net zoals er bijvoorbeeld ook dorpen tussen Nilva en Cyan over en weer gegaan zijn buiten oorlogstijd. De hele situatie dijkhopper is niet relevant genoeg om ooit in je beginpost te vermelden. Het is sowieso vreemd om wel dijkhopper, en niet Bawesome en dwergkoning in je post te noemen. Welke 'actie die wij tentoonstelde' moet veroordeeld worden? Wij zijn ons van geen kwaad bewust? Als je de natuurlijke flow van het spelletje wilt volgen en ons daarom aan wilt vallen is dat prima en dan moet je dat vooral doen, maar verkondig geen nonsens.

Edit: welke oud leden van Nilva zijn in hemelsnaam opnieuw begonnen boven Cyan?? Geen.
 

DeletedUser81928

Guest
Om even inhoudelijk te reageren op de openingspost van monsieur Tompeter. Het lijkt een redelijk objectieve openingspost, maar in feite is het de wereld bekeken door een Cyan-bril + wat Cyan geschiedenis, fascinerend. Wil daar echter wel even wat kanttekeningen bij plaatsen.

Als eerste wordt het edelen van het account Dijkhopper volledig op de conto van Shido geschreven, wat toch wat kort door de bocht is. Een aantal Unique spelers heeft hier effectief aan bijgedragen. Ik zou dit dan ook niet willen toeschrijven aan Shido, dit was meer een "bureninitiatief", georganiseerd door een speler van Shido.

Daarna wordt er het statement gemaakt dat Nilva zou kunnen kiezen uit een oorlog tegen Shido of Cyan. Bij een keuze heb je meerdere opties nodig. Van groeirichtingen die in de problemen zouden komen door Cyan was, en is geen sprake. Bij Shido wel, en tja, wanneer je in de weg ligt verklaren we je de oorlog, simple as that.

Als laatste wordt Nilva beschuldigd van het schenden van fair-play, wat de druppel zou zijn die de emmer zou doen overlopen. Onzin, de oorlog was van jullie kant al lang in de voorbereiding. Damacon is de 5de toegetreden tot Nilva, daarvoor hebben wij al lang signalen ontvangen dat er sprake zou zijn van voorbereidingen op een massa.

Vind het sowieso belachelijk dat de overkomst van Damacon wordt gezien als unfair-play. Het interne disfunctioneren gecombineerd met een flink dorpen verlies van Shido zijn valide redenen voor een overstap vanuit Damacon gezien. Daarnaast is in dit stadium en met deze grootte van de wereld recruiten buiten stammen waar je oorlog mee hebt zo goed als onmogelijk. Maar goed, zal wel een TW-generatie kloof zijn.

Je hoort mij ook niet klagen over jullie pogingen om allerlei noob-stammetjes te betrekken bij de oorlog tegen Nilva. Zal door anderen misschien ook gezien worden als unfair-play, ik hou het liever op onprofessioneel.

De referenties naar Game of Thrones vind ik dan wel weer leuk, waarom zullen de mensen die de boeken gelezen hebben wel begrijpen :D

Ik wil Cyan veel succes wensen en als jullie zin hebben in wat spam, ben ik altijd beschikbaar voor een PM :D

Tuurlijk is de openingspost bekeken door een cyan bril.
Dijkhopper was gewoon toen de eerste soort van massa van shido, gezien jullie nu oorlog met shido hebben vermeld ik die daar. Dat andere stammen daar mee deden kan best zo zijn maar vond het gewoon leuk om shido daar even te noemen voor de verhaallijn.

Daarnaast wil ik alleen maar duidelijk maken dat Nilva de oorlog verklaarde aan shido en niet aan cyan. Wat ze wel hadden kunnen doen maar niet hebben gedaan.

En damacon, dat zei ik niet ook al, wordt een welles nietus verhaald dus vind er van wat je wilt, onprofecioneel of unfair. Het is maar hoe je hebt noemt en wat je vind. Nilva had een goede naam en deze actie doet die naam in mijn ogen niet ten goede.

Het is maar een openingspost om een startschot te geven en tja nog een keer dat ding aanpassen daar pas ik voor :p

Ik lees zo de rest van het topic wel maar: dijkhopper verloren dorpen toen we niet echt oorlog hadden, net zoals er bijvoorbeeld ook dorpen tussen Nilva en Cyan over en weer gegaan zijn buiten oorlogstijd. De hele situatie dijkhopper is niet relevant genoeg om ooit in je beginpost te vermelden. Het is sowieso vreemd om wel dijkhopper, en niet Bawesome en dwergkoning in je post te noemen. Welke 'actie die wij tentoonstelde' moet veroordeeld worden? Wij zijn ons van geen kwaad bewust? Als je de natuurlijke flow van het spelletje wilt volgen en ons daarom aan wilt vallen is dat prima en dan moet je dat vooral doen, maar verkondig geen nonsens.

Edit: welke oud leden van Nilva zijn in hemelsnaam opnieuw begonnen boven Cyan?? Geen.

Opnieuw begonne, tja dacht dat Gig en zo opnieuw waren begonnen ;)

Het is gewoon een begin van een verhaaltje hokuz met dijkhopper, ik vermeld dat jullie hard terugslaan op shido toch? Ja dat zijn die accounts die je daar noemt.
 

DeletedUser

Guest
Strategisch geen goede zet deze oorlogsverklaring op dit moment. Men verklaart de oorlog aan Nilva en valt momenteel met R_R en Heinz. Mental aan. Zo veroordeel je stammen onbedoeld tot een nauwe samenwerking en krijg je soms meer dan waar je om gevraagd hebt. Be careful out there ^^
 

DeletedUser81928

Guest
Krijgen we staks een mooie post met Mental is coming ^^?


Jij wilde een oorlogsverklaring is het weer niet goed. Of moest die juist naar mental xD
 

DeletedUser61042

Guest
Mental is comming to cyan hehehe met dezelfde oorlogsverklaring alleen de tekst veranderd xD
 

DeletedUser

Guest
Krijgen we staks een mooie post met Mental is coming ^^?


Jij wilde een oorlogsverklaring is het weer niet goed. Of moest die juist naar mental xD

Daar wordt op dit moment over gestemd. Je wilde een oorlog met 1 stam... maar je krijgt wss een wereldomvattende oorlog. En dan wordt het leuk... als tenminste 11 Cyan spelers front hebben.

Vaak beginnen spelers met weinig tactisch inzicht -en ik reken jou daartoe gezien deze verklaring- een oorlog en krijgen dan veel meer dan waar ze om gevraagd hebben.
 

DeletedUser70476

Guest
Daar wordt op dit moment over gestemd. Je wilde een oorlog met 1 stam... maar je krijgt wss een wereldomvattende oorlog. En dan wordt het leuk... als tenminste 11 Cyan spelers front hebben.

Vaak beginnen spelers met weinig tactisch inzicht -en ik reken jou daartoe gezien deze verklaring- een oorlog en krijgen dan veel meer dan waar ze om gevraagd hebben.

Dan denk ik dat je hem onderschat.
 

DeletedUser81928

Guest
Nou we zullen het zien mental ;)


Lag wel in de lijn der verwacting dat er samenwerking ging komen tussen nilva en mental maar dan wacht ik de verklaring van jullie wel af ;)

Maak er wel wat moois van hea en met een betere spelling dan ik want daar bak ik niks van:p
 
Reactiescore
57
Tuurlijk is de openingspost bekeken door een cyan bril.
Dijkhopper was gewoon toen de eerste soort van massa van shido, gezien jullie nu oorlog met shido hebben vermeld ik die daar. Dat andere stammen daar mee deden kan best zo zijn maar vond het gewoon leuk om shido daar even te noemen voor de verhaallijn.

Daarnaast wil ik alleen maar duidelijk maken dat Nilva de oorlog verklaarde aan shido en niet aan cyan. Wat ze wel hadden kunnen doen maar niet hebben gedaan.

En damacon, dat zei ik niet ook al, wordt een welles nietus verhaald dus vind er van wat je wilt, onprofecioneel of unfair. Het is maar hoe je hebt noemt en wat je vind. Nilva had een goede naam en deze actie doet die naam in mijn ogen niet ten goede.

Het is maar een openingspost om een startschot te geven en tja nog een keer dat ding aanpassen daar pas ik voor :p
.

Het is alleen wel erg obvious, dan heeft een semi objectieve gedeeltelijke wereldbeschrijving ook weinig toegevoegde waarde, dat was mijn punt :p

We hadden ook de oorlog kunnen verklaren aan Mental of R_R, dat had ook weinig zin gehad.

Dat de actie dus afbreuk doet aan onze goede naam heb ik dus ook proberen te onderbouwen dat dat niet het geval is. Tussen onprofessioneel en unfair zit een groot verschil, onprofessioneel mag je mij prima noemen, wanneer je mij/stam echter beschuldigd van unfair speel gedrag reageer ik wel.

Het is in ieder geval te prijzen dat jij je best hebt gedaan voor een nette openingspost, en succes met je fakes op Fistme :D
 

DeletedUser70476

Guest
Daar gaat het niet om, jij zegt dat tompeter weinig tactisch inzicht heeft, dan zeg ik dat je hem onderschat.
 

DeletedUser81928

Guest
Het is alleen wel erg obvious, dan heeft een semi objectieve gedeeltelijke wereldbeschrijving ook weinig toegevoegde waarde, dat was mijn punt :p

We hadden ook de oorlog kunnen verklaren aan Mental of R_R, dat had ook weinig zin gehad.

Dat de actie dus afbreuk doet aan onze goede naam heb ik dus ook proberen te onderbouwen dat dat niet het geval is. Tussen onprofessioneel en unfair zit een groot verschil, onprofessioneel mag je mij prima noemen, wanneer je mij/stam echter beschuldigd van unfair speel gedrag reageer ik wel.

Het is in ieder geval te prijzen dat jij je best hebt gedaan voor een nette openingspost, en succes met je fakes op Fistme :D

Tnx komt goed :D
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat het niet om, jij zegt dat tompeter weinig tactisch inzicht heeft, dan zeg ik dat je hem onderschat.
Dat denk ik niet. Wie heeft er ooit een twee fronten oorlog gewonnen? Dat zijn er maar heel weinig.

Vecht eerst tegen de ene stam... en daarna pas tegen de andere stam. Zeker als deze idd twee fronten hebben, die nu gezamenlijk geopend worden.
 
Reactiescore
57
Dat denk ik niet. Wie heeft er ooit een twee fronten oorlog gewonnen? Dat zijn er maar heel weinig.

Vecht eerst tegen de ene stam... en daarna pas tegen de andere stam. Zeker als deze idd twee fronten hebben, die nu gezamenlijk geopend worden.

Mooie, terechte posts.

Moet Cyan meegeven dat ze lef hebben, kudo's.


Cyan leiding, wordt cluster fucken ook niet als unfair speel gedrag gezien? Dat is iets waar we het denk ik allemaal over eens zijn. Check dan even de laatste overnames + ligging van Jgotti.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70476

Guest
Dat denk ik niet. Wie heeft er ooit een twee fronten oorlog gewonnen? Dat zijn er maar heel weinig.

Vecht eerst tegen de ene stam... en daarna pas tegen de andere stam. Zeker als deze idd twee fronten hebben, die nu gezamenlijk geopend worden.

Afwachten totdat nilva en mental de aanval openden op cyan en dan nog steeds in een 2 fronten oorlog zitten is zoveel beter:rolleyes:
 
Bovenaan