Cyan is coming to Nilva!

DeletedUser73617

Guest
team cyan word tijd dat iemand nilva (ik noem geen spelers) op hun plaats zet :p
 
Reactiescore
57
Grafisch erg mooie openingspost, inhoudelijk wat minder sterk. Naar mijns inziens typerend voor Cyan.
 
Reactiescore
510
Succes Nilva!
 

DeletedUser

Guest
NO WAY

Winter is coming to CYAN
Dit is zwaar oneerlijk ik ben een groot fan van Game of Thrones en de Starks dus dit mag niet kunnen...
Maar aangezien jullie het leger van danny gebruiken zal ik aankomen zetten met de mysterieuze krachten van de Childeren of the forrest,The Others(White walkers), het leger van stannis inc Melisandra en de oude maar alom geprezen orde van The Night watch.

Winter is coming to Cyan... Jullie mogen jullie Essos houden en over jullie slaafen bekomeren(lees alle kleine stammen die jullie gebruiken) Westeros en dus W37 behoort aan Nilva toe.

Suc6 aan beide kanten! moge de beste winnen!
 

DeletedUser81928

Guest
Wij hebben draken, en een lekkere koninging, en je mag niet alle andere legers gebruiken dat is niet eerlijk :(

Dus jullie zijn meer children of the forrest lijkt me. En ga niet haten man ik heb jullie zelfs het teken van de zon gegeven :p
 
Reactiescore
1.367
NO WAY

Winter is coming to CYAN
Dit is zwaar oneerlijk ik ben een groot fan van Game of Thrones en de Starks dus dit mag niet kunnen...
Maar aangezien jullie het leger van danny gebruiken zal ik aankomen zetten met de mysterieuze krachten van de Childeren of the forrest,The Others(White walkers), het leger van stannis inc Melisandra en de oude maar alom geprezen orde van The Night watch.

Winter is coming to Cyan... Jullie mogen jullie Essos houden en over jullie slaafen bekomeren(lees alle kleine stammen die jullie gebruiken) Westeros en dus W37 behoort aan Nilva toe.

Suc6 aan beide kanten! moge de beste winnen!

ik doe niet mee in deze oorlog hé!
 

DeletedUser

Guest
Haha neem dan gewoon de draak van de Targayeren:p Dan nemen wij de DireWolf.

Maar alle legers die ik opgenoemd heb zijn wel verbonden aan de Starks(Als je de boeken gelezen hebt) Dus die neem ik mee:p
En draken in het Noorden kunnen niet veel uitrichten vroeger niet, nu niet.
En Sansa Stark in laatste aflevering gezien? zij was zo hot daar!

Trouwens: Ik las dat Shido alweer opkrabbelde, niks van gemerkt tot nu toe. Ze krijgen enkel geen klappen omdat wij bezig waren met de resten van hun gekickte spelers op te edelen.
 

DeletedUser81928

Guest
Haha neem dan gewoon de draak van de Targayeren:p Dan nemen wij de DireWolf.

Maar alle legers die ik opgenoemd heb zijn wel verbonden aan de Starks(Als je de boeken gelezen hebt) Dus die neem ik mee:p
En draken in het Noorden kunnen niet veel uitrichten vroeger niet, nu niet.
En Sansa Stark in laatste aflevering gezien? zij was zo hot daar!

Trouwens: Ik las dat Shido alweer opkrabbelde, niks van gemerkt tot nu toe. Ze krijgen enkel geen klappen omdat wij bezig waren met de resten van hun gekickte spelers op te edelen.

Ja ik durf niet verder te lezen omdat ik mezelf dan spoiler voor de serie :p

En onze draken eten je op!

Ah de rotte appels gaan uit shido, en sommigen gaan dan naar nilva ^^
 

DeletedUser81928

Guest
Hea niet nu gaan rijmen hea! das mijn ding :p

Tnx poo!
 
Reactiescore
57
Om even inhoudelijk te reageren op de openingspost van monsieur Tompeter. Het lijkt een redelijk objectieve openingspost, maar in feite is het de wereld bekeken door een Cyan-bril + wat Cyan geschiedenis, fascinerend. Wil daar echter wel even wat kanttekeningen bij plaatsen.

Als eerste wordt het edelen van het account Dijkhopper volledig op de conto van Shido geschreven, wat toch wat kort door de bocht is. Een aantal Unique spelers heeft hier effectief aan bijgedragen. Ik zou dit dan ook niet willen toeschrijven aan Shido, dit was meer een "bureninitiatief", georganiseerd door een speler van Shido.

Daarna wordt er het statement gemaakt dat Nilva zou kunnen kiezen uit een oorlog tegen Shido of Cyan. Bij een keuze heb je meerdere opties nodig. Van groeirichtingen die in de problemen zouden komen door Cyan was, en is geen sprake. Bij Shido wel, en tja, wanneer je in de weg ligt verklaren we je de oorlog, simple as that.

Als laatste wordt Nilva beschuldigd van het schenden van fair-play, wat de druppel zou zijn die de emmer zou doen overlopen. Onzin, de oorlog was van jullie kant al lang in de voorbereiding. Damacon is de 5de toegetreden tot Nilva, daarvoor hebben wij al lang signalen ontvangen dat er sprake zou zijn van voorbereidingen op een massa.

Vind het sowieso belachelijk dat de overkomst van Damacon wordt gezien als unfair-play. Het interne disfunctioneren gecombineerd met een flink dorpen verlies van Shido zijn valide redenen voor een overstap vanuit Damacon gezien. Daarnaast is in dit stadium en met deze grootte van de wereld recruiten buiten stammen waar je oorlog mee hebt zo goed als onmogelijk. Maar goed, zal wel een TW-generatie kloof zijn.

Je hoort mij ook niet klagen over jullie pogingen om allerlei noob-stammetjes te betrekken bij de oorlog tegen Nilva. Zal door anderen misschien ook gezien worden als unfair-play, ik hou het liever op onprofessioneel.

De referenties naar Game of Thrones vind ik dan wel weer leuk, waarom zullen de mensen die de boeken gelezen hebben wel begrijpen :D

Ik wil Cyan veel succes wensen en als jullie zin hebben in wat spam, ben ik altijd beschikbaar voor een PM :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan