Curam & Nilva bashtopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.577
Hey lieverdjes,

Dit topic is opgestart met als bedoeling voor Goh XL-leden om hier volop te bashen & te haten op alles wat Curam & Nilva is. Waarom zijn ze zo slecht? Waarom is het een faalstam? ...?

Veel vragen, maar die van Goh XL zullen ons verblijden met het antwoord!

@ Moderator; waarom een apart topic hiervoor? Simpel, in de hoop dat de andere topics nu gespaard blijven van irritante, vijandelijke discussies.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nilva is zo zielig dat ze 700clears op een inactief accountje sturen!!!:(. En dat ze dan nog falen met edelen ook..
 
Reactiescore
1.089
P van beguiling is sexy (sorry t.) en ik houd van paella. Dat is alles wat ik kwijt wil over curam en nilva
 

DeletedUser3368

Guest
Hey lieverdjes,

Dit topic is opgestart met als bedoeling voor Goh XL-leden om hier volop te bashen & te haten op alles wat Curam & Nilva is. Waarom zijn ze zo slecht? Waarom is het een faalstam? ...?

Veel vragen, maar die van Goh XL zullen ons verblijden met het antwoord!

@ Moderator; waarom een apart topic hiervoor? Simpel, in de hoop dat de andere topics nu gespaard blijven van irritante, vijandelijke discussies.

Als je niet tegen propaganda kan moet je stoppen met het algemeen forum te lezen. Dat is enige wat helpt, niet dit soort topics ;)
 

DeletedUser59624

Guest
Slotje, andere volstaat... bashen zorgt alleen maar voor een vijandelijke sfeer, zorg zelf maar dat het vriendschappelijk blijft, lijkt me niet meer dan logisch om met respect met elkaar om te blijven gaan ook al is het oorlog ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan