cuppycake

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser33379

Guest
als je nou heel mijn post lees, zie je dat ik vraag om commentaar of reacties over de mods in game.

hierdoor hoef je het toch niet te sluiten?

ik heb het niet over mijn ban in het algemeen, en dat ik daar reacties op wil, ik wil reacties over de mods.
 

DeletedUser53131

Guest
Beste brutes, ik begrijp dat je dit dwars zit. maar echter kan dit alsnog in het praattopic ;)?

Als je denkt dat ik wat kan betekenen voor je moet je even privébericht sturen en dan zal ik je proberen te helpen indien mogelijk.
 

DeletedUser

Guest
Beste brutes, ik begrijp dat je dit dwars zit. maar echter kan dit alsnog in het praattopic ;)?

Als je denkt dat ik wat kan betekenen voor je moet je even privébericht sturen en dan zal ik je proberen te helpen indien mogelijk.

lolol.gif


HATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRR
 

DeletedUser33379

Guest
omdat hij dat andere topic weer moet openen.

dit wil ik niet in het praattopic, omdat er dan weer allemaal andere dingen doorheen gespamt worden.

ik wil hier eens serieus en goed over praten cuppy
 

DeletedUser61161

Guest
Ja daarom heropen het andere topic en sluit dit topic dan ;)

Veel duidelijker lijkt mij.
 

DeletedUser57908

Guest
Beste brutes, ik begrijp dat je dit dwars zit. maar echter kan dit alsnog in het praattopic ;)?

Als je denkt dat ik wat kan betekenen voor je moet je even privébericht sturen en dan zal ik je proberen te helpen indien mogelijk.

MOD's reageren niet. Op jou na dan..
 

DeletedUser

Guest
Laat dit open! Laten we zeggen dat dit een soort praattopic is over mods:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan