Crusade to the world's End.

DeletedUser68570

Guest
Je bent niet de enige die zijn vraagtekens bij deze handeling zet. Ik ben net zo benieuwd naar de beweegredenen hiervan. Voor zover mijn kennis gaat met betrekking tot de huidige situatie die zich momenteel afspeelt is dit gedoemd om te falen en eigenlijk een 2e Vestri. Persoonlijk zou ik eerst werk maken van Vitae zelf gezien daar een hoop aan schoorde sinds de banwave eind Januari. Ik zie hier de meerwaarde ook niet van in. Je haalt 2 problemen bij elkaar waardoor het zich mogelijk tot nog een groter probleem ontpopt.

W42 was Vitae & Seau en een klein beetje Rush & Wao. Zonde om een nieuwe stam op te richten gezien W42 nu geen W42 meer is, het is geen Vitae & Seau en een klein beetje Rush & Wao meer, maar Rush, en een klein beetje Seau.

There fixed it :$.


En wou t net al zeggen, die fusie tussen Rush en vestri was echt een top idee (kuch Timon :$).
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Speel je weer of ben je net als mij aapjes aan het kijken? :D

Nope ik kijk aapjes, beetje het AF volgen blijft altijd wel leuk. Maar na vandaag zul je mij een poosje niet meer zien hoor :D

Nou, ik denk dat je onderschat hoe belangrijk Sven was voor Vitae. De ban van Esta gaf zowel op Sven's motivatie een flinke deuk, alswel die van Vitae en als een dergelijk charismatisch leider niet meer op 100% is, kan het heel hard gaan. Ik denk dat Vitae met Sven erbij, niet zo snel was afgezwakt en een persoon als hij dergelijke recruits (Exclusive/Triggerbullet) niet snel gedaan had (hetzelfde geldt voor TBS overigens). Ik weet niet of hij überhaupt nog een vinger in de pap had, maar ik verwacht van niet.

Daar ben ik het wel mee eens, al ben ik van mening dat het afzwak proces al wat langer bezig was. Zie mijn respons op Phenom onderaan.

Misschien moet je eens denken aan je voorbeeldfunctie als leider. Door steeds maar weer op een dergelijk lachwekkende en sarcastische manier te posten, ga je niet snel serieus genomen worden. Kom eens met argumenten en weerleg mijn punten en laat Fury wat voorstellen op het AF...

Ik zit ook al een weekje met hetzelfde in mijn hoofd. Er komt werkelijk waar bijna niets zinnigs uit luckyluukmans, alsof het een wannebe Ennioo is met een vleugje domme humor. Als hij niemand te woord wilt staan op het AF, had hij beter niet op het AF kunnen komen.

Toevallig had ik het er pas nog over met iemand waar ik altijd buiten de stam goed contact mee had. Vanaf eind Januari na de banwave is het bergafwaarts gegaan. Stukje bij beetje met 2 weken geleden het hoogtepunt.

Dit was ook zichtbaar voor buitenstaanders, men sprak over Vitae haar winterdip - de tegenhanger van de zomerdip. Desalniettemin ben ik van mening dat Vitae er de maanden ervoor ook beetje bij beetje achteruit op is gegaan. Neem nu enkel al het feit dat voordat de banwave al plaats vond, veel kwalitatief goede vitae'ers zijn gestopt. Natuurlijk weet ik niet of dat dragende spelers zijn, maar dat kostte Vitae in ieder geval al het voordeel op kwalitatief vlak alsook dat de hoge reputatie langzaam verloren ging.
 

DeletedUser51467

Guest
Dit was ook zichtbaar voor buitenstaanders, men sprak over Vitae haar winterdip - de tegenhanger van de zomerdip. Desalniettemin ben ik van mening dat Vitae er de maanden ervoor ook beetje bij beetje achteruit op is gegaan. Neem nu enkel al het feit dat voordat de banwave al plaats vond, veel kwalitatief goede vitae'ers zijn gestopt. Natuurlijk weet ik niet of dat dragende spelers zijn, maar dat kostte Vitae in ieder geval al het voordeel op kwalitatief vlak alsook dat de hoge reputatie langzaam verloren ging.

Voor de rest ben ik het grotendeels met je eens maar ik heb niet de indruk dat de maanden voor de winterdip Vitae van het achteruit gaan was. De kwalitatief goede Vitae-spelers die gestopt zijn, waren vooral gestopt in de zomer of tijdens de banwave. Ik weet niet direct iemand die in de maanden tussen de zomerdip en banwave is gestopt wat een grote invloed heeft gehad op Vitae. Er is naar mijn mening dan terug kwaliteit teruggekomen wat het oorspronkelijke niveau van Vitae terug gedeeltelijk zou benaderen.
 

DeletedUser

Guest
Nog 10 dorpen en jullie hebben alle dorpen van Exclusive onder vuur, Seau. Doe eens jullie best man.
 
Reactiescore
1.015
Ah, dus in 5 dagen 778K verliezen op een account van 4.7M is niet hard? Dan ben je verwonderd dat mensen hier je op het AF een clown noemen...

Je besteedt je tijd, en die van Fury, beter eens aan het deffen van jullie flutaccounts en dat van jullie slaafjes in Codex.
 

DeletedUser

Guest
Ah, dus in 5 dagen 778K verliezen op een account van 4.7M is niet hard? Dan ben je verwonderd dat mensen hier je op het AF een clown noemen...

Je besteedt je tijd, en die van Fury, beter eens aan het deffen van jullie flutaccounts en dat van jullie slaafjes in Codex.

Nee, omdat je als niet-speler van deze wereld totaal niks over het account weet en daarom totaal niet weet waar je over oordeelt. Het account is 4/5 dagen niet bezet geweest door het feit dat de speler weg was en de vv bij de verkeerde plek terechtgekomen was. Geen dorpen verliezen als er niemand is lijkt me lastig. Dan kan zelfs de grootste beunhaas nog wel dorpen pakken.

Ga nou toch eens van dit forum af, Gilles. Niemand heeft behoefte aan je en je zit hier alleen maar egoïstisch gebrabbel te verkondigen. Iemand die hier post die niks van een wereld af weet heeft totaal geen toegevoegde waarde. Horen mods zoals jij juist niet te ervoor te zorgen dat mensen een ban krijgen die niks kunnen toevoegen aan een discussie? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.015
Ja. Mocht ik hier mod zijn had ik jou om die reden moeten bannen ;).

Mooi hoor, zaken erbij halen die irrelevant zijn. Ik zei enkel dat Exclusive hard genoeg ging, waarop jij met je domme respons kwam. Dat er nu iemand was of niet en de vv op de juiste plek kwam of niet doet er niet toe. Het blijft namelijk een groot verlies aan een snel tempo, ongeacht de reden. Ga dus zelf maar van het forum en wat deffen. Het enige wat Fury en former Vitae doen is klappen krijgen langst alle kanten. Noord-zuid-west. Gelukkig kan je de rim oost nog houden :eek:.

Ik ben er inderdaad wel mee weg. Kom eens terug op het AF als jullie jezelf niet belachelijk maken IG.
 

DeletedUser

Guest
Ja. Mocht ik hier mod zijn had ik jou om die reden moeten bannen ;).

Mooi hoor, zaken erbij halen die irrelevant zijn. Ik zei enkel dat Exclusive hard genoeg ging, waarop jij met je domme respons kwam. Dat er nu iemand was of niet en de vv op de juiste plek kwam of niet doet er niet toe. Het blijft namelijk een groot verlies aan een snel tempo, ongeacht de reden. Ga dus zelf maar van het forum en wat deffen. Het enige wat Fury en former Vitae doen is klappen krijgen langst alle kanten. Noord-zuid-west. Gelukkig kan je de rim oost nog houden :eek:.

Ik ben er inderdaad wel mee weg. Kom eens terug op het AF als jullie jezelf niet belachelijk maken IG.

Juist, je weet helemaal niks over de wereld af. Mooi dat je dat ook weer bevestigd hebt.

Houdoe hè
 
Reactiescore
1.015
Sterk. Beseffen dat je het niet aankan, net zoals bij de posts van anderen doorheen je tijd als leider, dus ga je maar zo posten.

Jij ook niet. Anders zou je weten wat je IG moest doen :D. Ik weet er trouwens genoeg vanaf ;).
 

DeletedUser

Guest
Sterk. Beseffen dat je het niet aankan, net zoals bij de posts van anderen doorheen je tijd als leider, dus ga je maar zo posten.

Jij ook niet. Anders zou je weten wat je IG moest doen :D. Ik weet er trouwens genoeg vanaf ;).

Oké, kom het maar bewijzen en kom op deze wereld spelen. En doe het dan niet zo belabberd als op Minato of Amen. Daar bakte je er namelijk helemaal niks van. Je hebt nog nooit wat op TW bewezen, je hebt hier niks te zoeken.

Ik hoor het wel als je hier komt spelen. In de tussentijd sta je op mijn negeerlijst. Houdoe hè!
 
Reactiescore
1.015
Ja, niet zo belabberd als op Minato? Gelukkig stond Minato in de plus zonder enige moeite ;). Dat was tegen het Vitae met een goeie reputatie. Amen was spijtig, maar op Amen werd tenminste gedeffed. Kunnen we van veel Vitae/Fury accounts niet eens zeggen :rolleyes:.
 
Bovenaan