Crusade to the world's End.

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Mike doelt op de aanvallen die de accs ontvangen/ontvingen :p

Waaruit moet dat blijken dan. Ik zie slechts deze zin en geen citaat of dergelijk erbij. Dat Mike bedroevende P&P heeft wisten we al, maar dat zijn stamgenoten daar nu de dupe van zijn is wel frappant. :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik heb niet de illusie dat Deathstroke en ik ons gedupeerd voelen. :p
 
Reactiescore
41
grappig dat hier zoveel spelers zijn die denken dat warre zijn sloopAP script het zoveel makkelijker maakt en je echt de mogelijkheid om aanvallen sneller te versturen.. want met de openbaar beschikbare tools kun je net zo snel of zelfs sneller aanvallen versturen dus het is echt bullshit wat er word gezegt.

en ja, ik kan dat weten want ik heb sloopAP al een keer geprobeerd maar dat ging niet sneller dan de manier waarop ik normaal verstuur zonder prive / stam scripts ;)
 

DeletedUser

Guest
grappig dat hier zoveel spelers zijn die denken dat warre zijn sloopAP script het zoveel makkelijker maakt en je echt de mogelijkheid om aanvallen sneller te versturen.. want met de openbaar beschikbare tools kun je net zo snel of zelfs sneller aanvallen versturen dus het is echt bullshit wat er word gezegt.

en ja, ik kan dat weten want ik heb sloopAP al een keer geprobeerd maar dat ging niet sneller dan de manier waarop ik normaal verstuur zonder prive / stam scripts ;)

Sneller dan 5 aanvallen per seconde:eek:
 
Reactiescore
41
Sneller dan 5 aanvallen per seconde:eek:

mocht ik een keer genoeg tijd hebben wil ik best een keer tegelijk met warre gaan sturen waarbij hij dan gebruik maakt van sloopAP en ik alleen van een externe tool, een simpel snellijstscriptje en een goede browser zodat je kunt zien dat er bijna geen verschil zit in de snelheid van het sturen :p
 

DeletedUser68570

Guest
mocht ik een keer genoeg tijd hebben wil ik best een keer tegelijk met warre gaan sturen waarbij hij dan gebruik maakt van sloopAP en ik alleen van een externe tool, een simpel snellijstscriptje en een goede browser zodat je kunt zien dat er bijna geen verschil zit in de snelheid van het sturen :p

Het heeft ook met de voorbereiding te maken... Zo zou jij wellicht 6 uur bezig kunnen zijn met het klaarzetten van de aanvallen met 1 command (oid, ben niet echt bekend met al die scripts etc.)

Terwijl je er met de sloopap (wellicht) maar een half uur mee bezig bent... En het ook nog eens makkelijker is (gebruiksvriendelijker). Wij kunnen dit gedeelte dan ook niet controleren (zowel de gebruiksvriendelijkheid en de tijd die jullie besteden in het klaarzetten van de aanvallen).
 
Reactiescore
41
Het heeft ook met de voorbereiding te maken... Zo zou jij wellicht 6 uur bezig kunnen zijn met het klaarzetten van de aanvallen met 1 command (oid, ben niet echt bekend met al die scripts etc.)

Terwijl je er met de sloopap (wellicht) maar een half uur mee bezig bent... En het ook nog eens makkelijker is (gebruiksvriendelijker). Wij kunnen dit gedeelte dan ook niet controleren (zowel de gebruiksvriendelijkheid en de tijd die jullie besteden in het klaarzetten van de aanvallen).

nee, ik ken sloopAP en daarom dat ik ook weet dat ik zonder dat script net zo snel de aanvallen kan "plannen" en versturen, en als je mijn post goed had gelezen dan had je geweten dat ik 1command niet gebruikt (ookal kun je daar ook wel snel mee sturen)
 

DeletedUser68570

Guest
nee, ik ken sloopAP en daarom dat ik ook weet dat ik zonder dat script net zo snel de aanvallen kan "plannen" en versturen, en als je mijn post goed had gelezen dan had je geweten dat ik 1command niet gebruikt (ookal kun je daar ook wel snel mee sturen)

Nogmaals, (als je mijn post had gelezen, om ook maar ff leuk te doen).

Kunnen wij dat niet controleren en aangezien mijn vertrouwen omtrent de mensen die voor vitae praten nogal wat wankel is, vertrouw ik je niet alleen op je woord :).


Oh en als je had gelezen zag je ook dat ik zei "OID", dat staat voor 'of iets dergelijks'. Ik heb dus nooit gezegd dat je 1command gebruikt, dankjewel.
 
Reactiescore
41
Nogmaals, (als je mijn post had gelezen, om ook maar ff leuk te doen).

Kunnen wij dat niet controleren en aangezien mijn vertrouwen omtrent de mensen die voor vitae praten nogal wat wankel is, vertrouw ik je niet alleen op je woord :).


Oh en als je had gelezen zag je ook dat ik zei "OID", dat staat voor 'of iets dergelijks'. Ik heb dus nooit gezegd dat je 1command gebruikt, dankjewel.

mijn excuses, las het iets te snel :p

en als je mij niet vertrouwt is niet mijn probleem want dat komt gwn doordat je mij dan niet kent, maar als men zo nodig bewijs wil zien voordat men is gelooft dat sloopAP niet sneller is dan andere scripts dan kan mss iemand van Seau dat ook wel ff bewijzen want die geloof je dan wss wel direct :p
 

DeletedUser75133

Guest
Wil hier toch wederom even iets over zeggen.
Ten eerste vind ik het jammer dat er voor sommige hun spelplezier aanzienlijk is afgenomen door het gebruik van scripts, echter blijf ik bij mijn standpunt net zoals vele anderen met mij dat het gebruik van dit script niet bijdraagt aan het "oneerlijk" uitspelen van de wereld.

Een tijd geleden (nog voor de aanname van Warre) hebben wij samen met onze buurman besloten om een verhoogde druk te gaan leveren op ons front, dit wat Tasarinan eerder bewoorde als "de tegenstander uitputten" leek ons ook een goed idee, aangezien wij met onze accounts die activiteit daarvoor kunnen opbrengen (Net zoals Warre dat bijvoorbeeld kan op Vayne).

Zoals ook Arrogant hier aangeeft en ik nog wel duizend keer kan herhalen vind ik het bullshit dat er gehamerd wordt op het feit dat SloopAP zo belachelijk veel beter is dan andere AP's zoals 1Command. Wij met team Srek gebruiken SloopAP nog steeds niet en gooien er dagelijks nog steeds meer dan 2k aanvallen uit.

Bij beiden kanten worden er verschillende tactieken toegepast om de tegenstander te laten vallen, zo hebben jullie ook barbarendorpen gestackt in vitaeclusters zodat er niet meer op barbs gedodged of gefarmd kon worden. Wij kiezen er voor om bergen aanvallen eruit te gooien, beide vertraagd het het deffen en verhoogd het de moeilijkheidsgraad.
Het spijt me dat jullie het zo vervelend vinden, maar ik ben nog steeds van mening dat er fair gespeeld wordt, spreek me vooral aan als je nog verdere opmerkingen hebt of vragen, sta ik altijd voor open!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
grappig dat hier zoveel spelers zijn die denken dat warre zijn sloopAP script het zoveel makkelijker maakt en je echt de mogelijkheid om aanvallen sneller te versturen.. want met de openbaar beschikbare tools kun je net zo snel of zelfs sneller aanvallen versturen dus het is echt bullshit wat er word gezegt.

en ja, ik kan dat weten want ik heb sloopAP al een keer geprobeerd maar dat ging niet sneller dan de manier waarop ik normaal verstuur zonder prive / stam scripts ;)

Heel leuk dat je hier meneer allesweter komt uithangen, jammer genoeg spreek je de maker van dat script tegen. Zijn stamgenoten en hij beweren dat hij (warre) zelf een stuk sneller aanvallen kan sturen (dan anderen). Dit heeft hij zelf beweerd, dit is over skype verkondigd en driemaal op dit forum. Wil je af gaan als een gieter of erken je dat JIJ er niet sneller mee stuurt dan normaal? ;)
 
Reactiescore
3.539
Ik vraag me af of het verschil daadwerkelijk zo groot is? Hij zal toch nog altijd evenveel moeite moeten doen om alles op te zetten en zal nog altijd tijdje achter zijn pc eentonig op knopjes moeten drukken. Kost toch praktisch evenveel moeite als dat nu 5 of 10 minuten minder lang duurt als met 1C is dat verschil toch verwaarloosbaar. Of liggen de verschillen harder uit elkaar?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Het verschil is gewoon zeer duidelijk te herkennen. SloopAP gooit gewoon constant 5 incommings per seconde, precies 100 ms uit elkaar. De shifts zijn vaak 100 of 200. Ja dat is met onecommand goed te evenaren zoals ik al eerder zei. Enkel; tel die tijdwinst eens bij elkaar op en vervolgens de extra defensieve tijd.

Prima dat Vayne een uitputtingsslag houd, ik hap niet. Simpelweg niet de tijd en al helemaal niet de zin om mijn studie weeral te verkrachten om een account waar ik per één Feb op zou stoppen overeind te houden.

Ik vraag me wel af hoe je over 4k aanvallen (waarvan dus grotendeels fakes(?)) 6u kan doen

Verdedig jij perfectionistisch? Kortlopende aanvallen 10 tot 20 uur. Wil je ver vooruit deffen? Dan zul je elk dorp 3/4 keer langs moeten gaan. Gezien er 6 keer per dag één incommings bij komt. Kun je ruiken welke incommings fake zijn? Ik in ieder geval niet. Wil jij als je defs een uurtje of 4/5 vooruit dodgen om er achter te komen dat je 12 uur langlopende edelclears krijgt (180 stuks en 100 losse edels) en bijna al je def/offs gedodged zijn? Precies. Het aantal dodges wat je moet doen zijn er al gauw 1000/1500, als je foutloos wil deffen tenminste. Als je de ganze dag moet dodgen, ben je de ganze dag online. Veel tagmomenten, van smorgens vroeg tot diep in de nacht.

Ja, je kunt deze 4k aanvallen ook in een uurtje deffen. Simpelweg je dynamische safezonegroepen en stack A,B,C,D op Dodge OK en Block OK zetten - voila gedeft. Minder secuur -> Meer deffoutjes. Hoeveel tijd je er in gaat zitten is afhankelijk van je risico-inschatting. Zo zwartwit als; 4k aanvallen dat def je toch zo.. ' kun je het niet stellen. Hoef ik jou ook niet uit te leggen :')
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68973

Guest
Ik vraag me af of het verschil daadwerkelijk zo groot is? Hij zal toch nog altijd evenveel moeite moeten doen om alles op te zetten en zal nog altijd tijdje achter zijn pc eentonig op knopjes moeten drukken. Kost toch praktisch evenveel moeite als dat nu 5 of 10 minuten minder lang duurt als met 1C is dat verschil toch verwaarloosbaar. Of liggen de verschillen harder uit elkaar?

Het enigste waar er een verschil zou kunnen liggen is het plannen, dat bijna verwaarloosbaar is, verder zie ik niet echt een verschil qua verstuurtijd.
 

DeletedUser76769

Guest
Ik snap jullie niet, jullie doen zó veel moeite om te beweren dat het script niks toevoegd en toch blijven jullie het gebruiken.

Willen jullie gewoon een leuke wereld of willen jullie het koste wat het kost winnen ookal gaat dat ten koste van het spelplezier van een groot aantal spelers?
 
Bovenaan