Crusade to the world's End.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
@ cona; Het leuke is dat nagenoeg alle gebande botters hun bot niet in tampermonkey/greasemonkey of iets dergelijks hadden staan maar als browser extentie. Tw team zegt een kijkje hebben kunnen nemen in tamper/grease.. ik zal ze niet direct betichten van privacyschending / onrechtmatig verkregen informatie.. alleszins zou dat het vage gedoe na de ban wave verklaren.

Verder wil ik flonaldo bedanken voor zijn plopkoeken song.
 

DeletedUser72922

Guest
@ cona; Tw team zegt een kijkje hebben kunnen nemen in tamper/grease.. ik zal ze niet direct betichten van privacyschending / onrechtmatig verkregen informatie.. alleszins zou dat het vage gedoe na de ban wave verklaren.

Ze konden zien of een bepaald script op actief stond in tamper/grease ja.
 

DeletedUser67517

Guest
@ cona; Het leuke is dat nagenoeg alle gebande botters hun bot niet in tampermonkey/greasemonkey of iets dergelijks hadden staan maar als browser extentie. Tw team zegt een kijkje hebben kunnen nemen in tamper/grease.. ik zal ze niet direct betichten van privacyschending / onrechtmatig verkregen informatie.. alleszins zou dat het vage gedoe na de ban wave verklaren.

Verder wil ik flonaldo bedanken voor zijn plopkoeken song.

Er werd inderdaad al vrij snel gesuggereerd door bepaalde scripters dat er gebruik was gemaakt van een lek in Java.

Ongepatcht lek in Java 7 wordt actief misbruikt


Een nog niet gedicht beveiligingslek in Java 7 blijkt niet alleen Windows-systemen te kunnen besmetten, ook Linux en OS X blijken kwetsbaar. Bovendien zou misbruik van het lek door middel van exploits langzaam maar zeker toenemen.

De kwetsbaarheid in Java komt voor in JRE 1.7 met updateversie 0 tot en met 6; JRE 1.6 blijkt het lek niet te bevatten. Code voor een exploit van het gat in de Java 1.7-runtimes is al opgenomen in Metasploit, een veelgebruikte toolkit voor het opsporen van beveiligingsgaten. Uit een test van Errata Security blijkt dat niet alleen Windows-systemen met de desbetreffende Java-versie kwetsbaar zijn, maar dat ook systemen die op Linux of OS X draaien via diverse browsers aangevallen kunnen worden.

Omdat Oracle nog geen patch heeft aangekondigd om de kwetsbaarheid te verhelpen en de eerstvolgende update van Java 7 pas voor 16 oktober is gepland, raden beveiligingsonderzoekers aan om Java-plug-ins in browsers voorlopig uit te schakelen. Cybercriminelen zouden de exploit inmiddels actief misbruiken om computers te kraken, onder meer omdat de benodigde code is opgenomen in de exploitbibliotheek van de Blackhole Exploit Kit.
 

DeletedUser

Guest
Abnormaal? Nee, dat heet goed timen. Ik snap dat iemand als jij dat nog nooit heeft gezien. Overigens is DL vgm niet geband door het gebruik van een timebot, eerder een ander illegaal script waar ik tot nog toe geen weet van heb.


Paar maandjes geleden, met de massa op IB? Toen werd er niks getimed door DL, dus dan moet het wel tijdens Vetrix' tijd geweest zijn op DL.


Ik hitte niet 6x achter elkaar 10-20 ms, ik heb er 2 gewoon gemist. Maar dat heeft IB niet doorgegeven zeker?:p

Overigens: ik vind het niet erg dat DL ge-edeld word door IB. Er was een overtreding van de regels (waar de mods de details niet van vrijgeven) dus imo mag er aangevallen worden.

Als ik Roald mag geloven heeft hij eerder die times gespot vanaf Digital Love.
Na de mislukte blitz die raar maar waar nog lukte ook mocht ik zelf die absurde times van jou aanschouwen.
Toen hoefde je natuurlijk maar 2 dorpjes te recappen en kon je hem is flink goed en secuur inzetten en dat was te merken ook.
Je timde maar liefst 10 clears binnen 200 ms zonder dat je er ook maar ééntje hoefde te annuleren omdat of hij veel te vroeg kwam of omdat hij na de edels kwam en ja ik kan het weten want had toevallig een rustig dagje en heb het live mogen aanschouwen. Even een voorbeeldje van hoe een time bot werkt: http://prntscr.com/9o0g6b
Dan nog iets leuks weet niet of het een feature is of dat het suppeeeeeer toevallig is maar op de 2 dorpjes die je moest recappen time je op beide dorpen 2x een clear op dezelfde milliseconde! (Andere dorp: http://prntscr.com/9nl4lt)
Wil je het nog meer op een presenteer blaadje hebben?
Daarnaast gooi je bij beide dorpen 1 clear dik 400ms voor de clears die allemaal binnen de 200ms aankomen heb je daar nog een reden voor of had je iets te verbergen?

Je weet zelf niet voor welk script je gebanned bent maar je ontkent een timebot te hebben?
Nou na deze post lijkt het niet zo moeilijk om toch te begrijpen dat je wel degelijk een time botje had.
Het leuke is dat 70% van de spelers gebanned zijn om een time bot als ik het zo hoor maar jij zal wel bij die 30% horen waar het om een ander scripje gaat?
Kom op zeg laat me niet lachen...

Ik heb nog geen antwoord terug van een stamgenoot van mij maar die beweerde zelfs dat een oud Digital Love. speler heeft bevestigd dat er een time bot op DL aanwezig was..
Hij ging het nog navragen bij een vriend van hem maar het zal me niet verbazen als dat is zal kloppen..

Komop je kunt mij nog beweren dat een super goede PC hebt en 0,0 lag hebt maar dit is simpelweg onmogelijk vooral omdat je er niet eens 1tje hoefde te annuleren :eek:
 
Reactiescore
1.015
10 clears in 200 ms is kinderspel. Zelf in 100 ms zonder annuleren. Duidelijk dat jullie Laurens niet kennen, want het verwijt van een timebot richting hem is ronduit triest. Sommige mensen kunnen nou eenmaal timen :eek:.

@Jens: zonder lag met een goede pc time ik alles binnen 50 ms. Dat jij 200 een prestatie vind... Sorry maar als je dat meent, ben je echt ontieglijk slecht. Bovendien heb je dan het reactievermogen van een kokosnoot.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
10 clears in 200 ms is kinderspel. Zelf in 100 ms zonder annuleren. Duidelijk dat jullie Laurens niet kennen, want het verwijt van een timebot richting hem is ronduit triest. Sommige mensen kunnen nou eenmaal timen :eek:.

@Jens: zonder lag met een goede pc time ik alles binnen 50 ms. Dat jij 200 een prestatie vind... Sorry maar als je dat meent, ben je echt ontieglijk slecht. Bovendien heb je dan het reactievermogen van een kokosnoot.

Ik ken Laurens inderdaad niet ook niet echt nodig toch om het te zien...
Hij is gewoon volkomen terecht gebanned
Haha ja en wat ik van de rest van deze post moet vinden weet ik niet..
 

DeletedUser51467

Guest
Ik heb nog geen antwoord terug van een stamgenoot van mij maar die beweerde zelfs dat een oud Digital Love. speler heeft bevestigd dat er een time bot op DL aanwezig was..
Hij ging het nog navragen bij een vriend van hem maar het zal me niet verbazen als dat is zal kloppen..

Dit is nu de tweede keer dat je met een beschuldiging komt over iets van Digital Love van een aantal maanden wanneer ik dus ook speelde. Ik zou inderdaad graag eens willen weten wie die oud Digital Love. speler dan wel mag zijn en wat die persoon zou gezegd hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Als ik Roald mag geloven heeft hij eerder die times gespot vanaf Digital Love.
Na de mislukte blitz die raar maar waar nog lukte ook mocht ik zelf die absurde times van jou aanschouwen.
Toen hoefde je natuurlijk maar 2 dorpjes te recappen en kon je hem is flink goed en secuur inzetten en dat was te merken ook.
Je timde maar liefst 10 clears binnen 200 ms zonder dat je er ook maar ééntje hoefde te annuleren omdat of hij veel te vroeg kwam of omdat hij na de edels kwam en ja ik kan het weten want had toevallig een rustig dagje en heb het live mogen aanschouwen. Even een voorbeeldje van hoe een time bot werkt: http://prntscr.com/9o0g6b
Dan nog iets leuks weet niet of het een feature is of dat het suppeeeeeer toevallig is maar op de 2 dorpjes die je moest recappen time je op beide dorpen 2x een clear op dezelfde milliseconde! (Andere dorp: http://prntscr.com/9nl4lt)
Wil je het nog meer op een presenteer blaadje hebben?
Daarnaast gooi je bij beide dorpen 1 clear dik 400ms voor de clears die allemaal binnen de 200ms aankomen heb je daar nog een reden voor of had je iets te verbergen?

Je weet zelf niet voor welk script je gebanned bent maar je ontkent een timebot te hebben?
Nou na deze post lijkt het niet zo moeilijk om toch te begrijpen dat je wel degelijk een time botje had.
Het leuke is dat 70% van de spelers gebanned zijn om een time bot als ik het zo hoor maar jij zal wel bij die 30% horen waar het om een ander scripje gaat?
Kom op zeg laat me niet lachen...

Ik heb nog geen antwoord terug van een stamgenoot van mij maar die beweerde zelfs dat een oud Digital Love. speler heeft bevestigd dat er een time bot op DL aanwezig was..
Hij ging het nog navragen bij een vriend van hem maar het zal me niet verbazen als dat is zal kloppen..

Komop je kunt mij nog beweren dat een super goede PC hebt en 0,0 lag hebt maar dit is simpelweg onmogelijk vooral omdat je er niet eens 1tje hoefde te annuleren :eek:

(chuckle) 10 clears in 200 ms is een prestatie? Alsjeblieft zeg, met een beetje stabiel internet is het niet eens zo moeilijk zoals Gilles al aangeeft. Ik time al jaren strak, strakker dan de meesten hebben gezien. CBC/Zaeres/alle spelers van cl8 kunnen dit beamen.

Is trouwens ook iets waar ik om bekend sta, dus het is nogal zielig dat je me verdenkt van timebot. Als het zo strak was als hier in het begin van de wereld van Fenerix ofzo? Oke, dat waren wat, 10 clears in 25 ms?

Trouwens, die van 500 ms ervoor was een uitschuiver, was vgm ook de derde die ik timede? Nogal een onzin argument als je het mij vraagt.

Ook in je tweede print zit er 90 ms tussen 2 clears. Ik vind het leuk dat je mij beschuldigt. DL is terecht geband, ga ik verder ook niet over uitwijken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.015
Je bent duidelijk geen goede times gewoon. Ging dat niet over meerdere keren in het verleden voor ban? Wel, zowel Thomas van leeuwen en ik (ex-minato) hebben zo getimed. DTBS is er nog steeds ;). Nog een beter voorbeeld: HansGretel op CL zit zelfs veelal binnen 10 ms en is er ook nog. Je foute veronderstelling ligt aan jezelf, niet Laurens. Als je wil, demonstreer ik het persoonlijk als ik weer een laptop heb?
 

DeletedUser73195

Guest
10 clears in 200 ms is kinderspel. Zelf in 100 ms zonder annuleren. Duidelijk dat jullie Laurens niet kennen, want het verwijt van een timebot richting hem is ronduit triest. Sommige mensen kunnen nou eenmaal timen :eek:.

@Jens: zonder lag met een goede pc time ik alles binnen 50 ms. Dat jij 200 een prestatie vind... Sorry maar als je dat meent, ben je echt ontieglijk slecht. Bovendien heb je dan het reactievermogen van een kokosnoot.

Jij zeker.:eek:
 
Reactiescore
1.015
Zonder lag? Kinderspel, want dan ligt het aan je reactievermogen. Dat van mij is zeer stabiel. Voor het spel X vs X hebben we een reactietest moeten doen en alle onderlinge clicks zaten op en rond de 20 ms. Dan zal 50 ook wel gaan ;). Hoe dan ook is 1 van je leden geen kwaliteit gewend als vet aankomt op timen. Ik zag bv. GT dertijd alles in de 200 ms zetten, meestal rond de 100. Maakt hem dat een botter :eek:?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
HansGretel op CL zit zelfs veelal binnen 10 ms en is er ook nog. Je foute veronderstelling ligt aan jezelf, niet Laurens. Als je wil, demonstreer ik het persoonlijk als ik weer een laptop heb?

Er is ook maar gezocht op 1 a 2 timebots. Terwijl er misschien 5 a 10 in omloop zijn. Dat er accounts nu niet gebanned zijn wilt niet zeggen dat ze geen bots gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
(chuckle) 10 clears in 200 ms is een prestatie? Alsjeblieft zeg, met een beetje stabiel internet is het niet eens zo moeilijk zoals Gilles al aangeeft. Ik time al jaren strak, strakker dan de meesten hebben gezien. CBC/Zaeres/alle spelers van cl8 kunnen dit beamen.

Is trouwens ook iets waar ik om bekend sta, dus het is nogal zielig dat je me verdenkt van timebot. Als het zo strak was als hier in het begin van de wereld van Fenerix ofzo? Oke, dat waren wat, 10 clears in 25 ms?

Trouwens, die van 500 ms ervoor was een uitschuiver, was vgm ook de derde die ik timede? Nogal een onzin argument als je het mij vraagt.

Ook in je tweede print zit er 90 ms tussen 2 clears. Ik vind het leuk dat je mij beschuldigt. DL is terecht geband, ga ik verder ook niet over uitwijken.

Ik verdenk je inderdaad van een timebot ja kan het niet bewijzen maar alle signalen wijzen erop.
Nu zijn veel van de ban gevallen time bots en laten wij inderdaad al een tijdje het vermoeden hebben dat jij er 1tje had ja ik vind het allemaal vrij verdacht.

DL is terecht gebanned maar je wil niet vertellen waarom?
 
Reactiescore
30
Schei eens uit met onzin te verspreiden.

88bb4cb5e3ea3abdb32f49ddb4219fbf.png

Er staat strafbaar. Geeft dus geen uitsluitsel van wat ik zei. Bovendien heeft Duckje bevestigd wat ik zei.
Welkom in de wereld van de kleine lettertjes.
 
Reactiescore
1.015
Dat er 1 a 2 in omloop zijn, is 1 a 2 te veel, net als de rest. Ik besef dat honderden accounts vrijuit gaan nog nu. Bijna hele werelden zouden grijs zijn, mochten ze allles weten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan