Cruise - Stabs Afforded

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67299

Guest
het is niet alleen iemand uit MTG die iemand zogezegd zou stabben, want zelfs een leider van Cruise denk te mogen stabben.

PBG afsluiten met ROD en own nog voordat die speler leiding werd in Cruise, wordt plots leider van Cruise geeft ons een voorstel om samen in fusie te gaan, nog 2 andere leden krijgen ook dit voorstel. Dit voorstel gaat gepaard met een mogelijke intrede tot cruise. Wij (own en ROD) gaan niet akkoord met dit voorstel, dit omdat het voorstel inhield dat wij dorpen gingen afstaan aan calvin-b en nog een ander lid ook die boven ons ligt, dit om er zelf beter uit te worden want plots wilt hij naar het noorden edelen terwijl afgesproken was dat hij richting oosten ging. Er was dus een PBG tussen ROD, own en calvin-b. Het voorstel ging niet ons (ROD en own) ten goede komen maar enkel Cruise en Calvin-B. Calvin-b wordt er groter van en krijgt gratis dorpen hierdoor. Nu wij willen dit niet hij verbreekt zomaar PBG weliswaar met NAP van 5 dagen, echter dit neemt niet weg dat hij onze PBG opgeeft die al bestond voor hij in cruise zat omdat wij ZIJN zinnetje niet geven. Meneer denkt dat hij groter is dan ons en dat hij alles mag. De ene zal dit als stab zien, de andere misschien niet. Wij zijn dit als stab omdat hij zijn zin niet krijgt en plots alle betrekking met ons stopt. Hij wil het beste voor Cruise zegt hij, wel als dat moet gebeuren door stabben dan vraag ik mij af wat voor leider hij is, een leider die stabt en iemand die denk dat de rest zijn hondjes zijn.

Wie wil er nu een leider in zijn stam die stabt en de rest minder acht? Ik zou niet graag zo iemand in mijn leiding hebben.
 

DeletedUser75767

Guest
Heeft hij plots aangevallen? En heeft hij aangevallen binnen het termijn? Dan is het geen stab als dit allebei nee is
 
Reactiescore
372
- Er zijn geen aanvallen verstuurd?
- Hij verbreekt de BG, wat betekent dat de NAP van 5 dagen in is gegaan?

Dit is geen stab hoor? Alleen als hij zou aanvallen voor die 5 dagen om zijn.
 

DeletedUser34772

Guest
En nog is het niet goed, nadat het zoveel keer is gezegd in het eerdere topic. En dat voor een mod. Bah.

Stabs Allowed
 

DeletedUser

Guest
Dimi, wil niks zeggen hoor, maar je post is nogal poep opgesteld en ben na 1 zin gestopt met lezen
 

DeletedUser75767

Guest
Ja wat de persoon boven me zegt, ik snap er echt geen houtjetoutje van....

Iemand die zegt dat calvin.b stabt omdat hij een BG verbreekt. Vervolgens een nap periode in gaat, waarin nog geen aanval is verstuurd.

Dat is wat ik eruit opmaak, zonder de onzin zeg maar.
 
Reactiescore
372
Hahaha ik weet trouwens niet wat zieliger is, dit topic of het feit dat de leiding van MTG naar Cruise wilde en daarmee dus hun eigen stam zou stabben.
 
Reactiescore
372
Kan iemand me nou eens uitleggen hoe Cruise of Calvin.b precies gestabd heeft? Ik kan het niet vinden namelijk. Zo'n topic is prima moest het waar zijn, maar dit is in mijn ogen gewoon slappe zwartmakerij en ik hoop dat je je excuses aan wilt bieden richting Cruise.
 

DeletedUser75767

Guest
(own en ROD) gaan niet akkoord met dit voorstel

Dus heeft hij jullie gestabd omdat jullie niet akkoord gingen? Mag je het wel leuk dik drukken en nog een keer zeggen.

Heeft een beetje weinig zin. Kan namelijk, zelfs zo een post, gewoon lezen.
 

DeletedUser

Guest
Dus tegenwoordig mag niemand meer zijn bg/nap opzeggen? Ongeacht opzegtermijn? Want dat is een stab?

???
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het speciaal nog een keer gelezen omdat het niet super duidelijk is. Maar wij zeggen een pbg op, waarna een nap ingaat van 5 dagen. Er zijn geen aanvallen of iets dergelijks verstuurd en ineens zijn wij stabbers? :confused:
 

DeletedUser76166

Guest
Dit is geen stab zo simpel is dat.. Beide partijen houden zich gewoon aan de afspraken.
 

DeletedUser73358

Guest
Wat een grapjas, hij mag zonder reden z'n NAP opzeggen. Hij hoeft geen verantwoording hiervoor af te geven, in dit geval heeft hij zelfs een reden.

Het niveau in MTG ligt sowieso wel laag als ik het zo lees.
 

DeletedUser

Guest
Lekker cryptisch tekstje. Na een kwartiertje heb ik hem eindelijk ontcijferd. Doet iemand beter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan