Coulrofobie II

DeletedUser

Guest
Beste,

Een boodschap voor alle andere clowns van deze wereld.
Als we ergens een hekel aan hebben dan zijn het die arrogante grote dikke ratten en hun vriendjes die denken dat ze Style! hebben.
Durf de waarheid onder ogen te zien en kijk in de spiegel en maak een keuze.
Probeer deze wereld te verander en verenig je in een stam die daar richting aan wilt geven.
Sluit je aan bij de stam Coulrofobie

Weet wel...

We hebben geen slapers nodig maar spelers die er echt voor gaan. En weet wel, wat je geloof dat is
waarheid of kan waarheid worden maar verander wel... :D
tim010 you understand?


Jullie geliefde leider, :p

Bufang

Mijn dorpjes zijn te vinden rondom dorp coördinaten 831|482
 

DeletedUser65921

Guest
not-this-shit-again.jpg


Ik stuur je door naar dit bericht.

Overigens wel lief dat je eerst een ode aan Style zet en dan pas over je eigen stam begint <3
 

DeletedUser

Guest
Nog eentje? Ze vliegen de deur uit hiero :eek:

Veel succes iig

Een suggestieve opmerking waar het antwoord al in zit.
Ja weer..
Ik waardeer deze wereld en ik weet dat spelers de juiste keus gaan maken.


Bufang
 
Reactiescore
298
◢◤◢◤

CLrFb

Coulrofobie

◢◤◢◤
Voor vragen neem contact op met:
Bufang

◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤
Maximale aantal leden is voorlopig bereikt.

◢◤◢◤

Je maximum aantal leden is al bereikt, anders had ik er graag bij gewild. :(:(
 

DeletedUser

Guest
Ik stuur je door naar dit bericht.

Overigens wel lief dat je eerst een ode aan Style zet en dan pas over je eigen stam begint <3

Ik begrijp jou kinderachtige reactie.

Maar ja jij ben ook een klein beetje Neppe noep


Met vriendelijke groet,

Bufang
 

DeletedUser65921

Guest
Zou je ook kunnen uitleggen waarom, of blijft het zoals de vorige keren bij een topic openen, veel verkondigen en uiteindelijk met de staart tussen de benen afdruipen als het weer niets wordt?
 

DeletedUser70434

Guest
Poo
kun je alstublieft die 2 AF-topics wegdoen van caulrofobie ?

Wat hebben deze af topic's nu voor nut?
de vorige was niets? wat gaat deze worden?

verdient zelfs een ban voor zijn onnodige topic's iedere keer :eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een boodschap voor alle andere clowns van deze wereld.

De clowns zijn allemaal al op delete gegaan zoals het hoort... Je kan het best van al dat rijtje vervolledigen.

Als we ergens een hekel aan hebben dan zijn het die arrogante grote dikke ratten en hun vriendjes die denken dat ze Style! hebben.

Arrogantie die voortvloeit uit overwinningen, In-Game prestaties en wegspelen van elke tegenstand die dan ook maar opduikt/zal opduiken.

Probeer deze wereld te verander en verenig je in een stam die daar richting aan wilt geven.
Sluit je aan bij de stam Coulrofobie

Met dit idee ben ik voor een deel blij, het is goed dat je een tegenhanger wilt maken. Alleen komt die tegenhanger nooit verder dan het recruteren. Stop met steeds nieuwe stammen op te richten, ga door waarmee je begonnen bent, en als je nu nog niet snapt dat je na 5 falende stammen de schuld hoogstwaarschijnlijk bij jouw leiderscapaciteiten ligt. Misschien moet je jezelf eens als een gewoon stamlid beschouwen die de anderen motiveert aan te vallen, terwijl je de leiding aan een geschikter persoon overlaat.

tim010 you understand?

Nou, dat is nu echt een dome vraag. Niemand heeft ooit iets van je gebrabbel verstaan. Je trekt verbanden in je zinnen die alleen jij kan volgen. Gezien ik met redelijke zekerheid jouw intentie kan bepalen, neem ik aan dat je me op 1 of andere (on)subtiele manier wilt provoceren. Wel ik raad je aan dat te doen in een taal die ik kan begrijpen, nederlands misschien? Op die manier komt je inhoud tenminste over.
 

DeletedUser65921

Guest
Meh dacht het al, hier worden argumenten gegeven, dus gaat hij zijn onzin enkel nog in het Style! vs Casual topic verkondigen :eek:
Goeden propagandamanier Notoir!
 
Reactiescore
60
Gewoon met argumenten blijven achtervolgen Laurens, over 2 dagen is ie weer weg voor een paar maanden en is er weer rust :p
 

DeletedUser69917

Guest
Maken we nu ook een "Raad de Caulrofobie"? Wie het dichtst bij de verwijdering van de stam zit krijgt 50pp fzo? :D
 

DeletedUser69917

Guest
Raad de Coulrofobie!

Terwijl ons tweede spel niet eens ten einde is (Raad de Tim), zijn we hier weer met een nieuw spel om jullie te amuseren.

Doel van het spel:
Het is zeer simpel. Alles wat je moet doen is raden wanneer Coulrofobie de handdoek in de ring gooit en verdwijnt. Wie er het dichtste bij zit wint onze fantastische prijspot.

Hoe kan u deelnemen:
-Een af pm sturen (Klik hier!)
-Uw gok hier in het topic zetten

Zolang uw inzending een gok qua exacte tijd (tot op de minuut) bevat is hij geldig.

Hoe kan u winnen:

Zoals al eerder vermeld wint de persoon die er het dichtste bij zit.
U mag op alle manieren proberen de uiteindelijke waarde van de uitslag proberen beïnvloeden, wees creatief: schrijf haatmail, spam,... Ik weet zeker dat jullie manieren kunnen vinden!

Prijsverdeling:

De winnaar van deze wedstrijd krijgt de prachtige prijs van 100pp, dit met dank aan onze sponsors.

Sponsors:
Hoofdvraag:
Kolibrie123: 100pp

Bonusvraag:
Kolibrie123: 50pp

(Om sponsor te worden stuur je mij een af pm (Klik hier!) met daarin hoeveel je wil doneren en op welk deel van het spel.)

Hierbij verklaar ik dit spel als geopend.

Inzendingen:


Bonusvraag = 50pp (sponsors gezocht!)
Exact aantal dagen voor er een nieuwe faalstam wordt opgericht door Bufang?



Bovenstaande regels zijn goedgekeurd door de voltallige organisatie (namelijk mezelf), bij twijfel of onduidelijkheden zijn er 2 regels:
1) Xander heeft altijd gelijk
2) Biedt regel 1 geen uitsluitsel, dan heeft Xander gelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69917

Guest
Nadat ik die post had gemaakt :eek:
Had die post toch nog nut ;)
Het spel is gesloten. Doordat er geen inzendingen waren zijn er geen winnaars.
 
Bovenaan