Coruscant

Reactiescore
634
Wat veel niet weten is dat Team Coruscant een hele grote Team is.
Elke speler die behoort tot Team heeft op zijn eigen account ook wereld(en) winsten behaald.
Zo zijn we als Team buiten accountnaam Coruscant ook actief op andere werelden en spelen hier met de top mee.
Tevens zijn er Team genoten actief met de top aan het spelen in W71 en W72

Buiten dat er als Team voor wereldwinst wordt gespeeld, zijn wij ook druk bezig om onze kennis en skills over te brengen aan de "nieuwere" spelers.
Laatste voorbeeld hiervan is de stam MoTr! van W72.
Er kan aan de leden navraag gedaan worden of zelfs zoals enkele malen zoals vermeld geworden is in de GA lijsten gelezen worden hoeveel tijd erin gestoken is geworden om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te dragen.
W74 zijn we ook bezig om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te brengen.
Als er beetje rondgeneusd wordt, dan kan er ook ontdekt worden dat er Team genoten onder hun eigen accountnaam W74 aan het spelen zijn.

Helaas wat laatste tijd een rage is geworden, dat er enkele AF gebruikers uit het niets account naam proberen zwart te praten.
Terwijl kwestie wat ze aanhalen in de wereld zelf al was uitgesproken en account geen blaam betrof.

W74 geeft speler die huidige topic was gestart aan dat het een misverstand was en door een moment van woede gepost is geworden.
Hiermee wordt de gehele beschuldiging gesloten door de topic starter zelf.
Wat dan gelijk opvalt is dat accounts die nabije front gaan krijgen, gelijk van alle kanten wat zitten te blèren in de hoop om account naam in kwade daglicht proberen te zetten.

In alle werelden waarin wij met accountnaam Coruscant spelen of onder een andere accountnaam spelen kan terug gelezen worden in de GA lijsten wat onze stamgenoten over ons schreven. Ook kan terug gelezen worden welke speelstijl wij hanteren.

Nu is hier een Gek opgestaan en probeert accountnaam zwart te maken, door een zogenaamde Legale CF via speler(s) dorp te vergelijken met CF via BB dorp. Hierbij waren de CF regels die in W69 gehanteerd werden mogelijk om met de 3 hoek methode een dorp aan de front van een speler te edelen.
Een andere Gek zit zelf op te scheppen over hoe goed hij in W74 PP heeft gespendeerd en Boost accounts heeft zitten te gebruiken.

Als laatste dan,
Als wij allemaal met onze eigen accounts een wereld zouden starten, dan kunnen wij met onze Team al een stam vullen.
Ons doel is dus niet om Servers te winnen, maar nieuwe spelers onze kennis en skills over te dragen.

Wens jullie succes met W74, al hoewel ik zeker weet dat de helft van de spelers die hier hebben zitten te blèren, dan al gerund/weggespeeld zullen zijn
 
Reactiescore
93
@Coruscant
Volgens mij is het "ons team" en niet "onze Team" en "heel groot team", niet "hele grote team" maar goed. Ik wacht nog altijd tot wanneer je toegeeft dat je zelf ook vies speelt. Je kan wel de hele tijd gaan zeggen dat je niets mis doet en allemaal andere dingen beweren maar het helpt niet. Dat je met je hele team een stam kan vullen, wat maakt ons dat uit? Het kan zijn dat je nieuwe spelers aan het helpen bent met het beter worden in Tribal Wars, dat is erg vriendelijk van je. Je probeert het de hele tijd te omzeilen door nieuwe dingen toe te voegen aan dit gesprek, wat wij willen horen is dat je toegeeft dat je fouten hebt gemaakt, en dat je soms ook eens vies hebt gespeeld. Daarna is alles weer oké.
 
Reactiescore
71
Wat veel niet weten is dat Team Coruscant een hele grote Team is.
Elke speler die behoort tot Team heeft op zijn eigen account ook wereld(en) winsten behaald.
Zo zijn we als Team buiten accountnaam Coruscant ook actief op andere werelden en spelen hier met de top mee.
Tevens zijn er Team genoten actief met de top aan het spelen in W71 en W72

Buiten dat er als Team voor wereldwinst wordt gespeeld, zijn wij ook druk bezig om onze kennis en skills over te brengen aan de "nieuwere" spelers.
Laatste voorbeeld hiervan is de stam MoTr! van W72.
Er kan aan de leden navraag gedaan worden of zelfs zoals enkele malen zoals vermeld geworden is in de GA lijsten gelezen worden hoeveel tijd erin gestoken is geworden om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te dragen.
W74 zijn we ook bezig om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te brengen.
Als er beetje rondgeneusd wordt, dan kan er ook ontdekt worden dat er Team genoten onder hun eigen accountnaam W74 aan het spelen zijn.

Helaas wat laatste tijd een rage is geworden, dat er enkele AF gebruikers uit het niets account naam proberen zwart te praten.
Terwijl kwestie wat ze aanhalen in de wereld zelf al was uitgesproken en account geen blaam betrof.

W74 geeft speler die huidige topic was gestart aan dat het een misverstand was en door een moment van woede gepost is geworden.
Hiermee wordt de gehele beschuldiging gesloten door de topic starter zelf.
Wat dan gelijk opvalt is dat accounts die nabije front gaan krijgen, gelijk van alle kanten wat zitten te blèren in de hoop om account naam in kwade daglicht proberen te zetten.

In alle werelden waarin wij met accountnaam Coruscant spelen of onder een andere accountnaam spelen kan terug gelezen worden in de GA lijsten wat onze stamgenoten over ons schreven. Ook kan terug gelezen worden welke speelstijl wij hanteren.

Nu is hier een Gek opgestaan en probeert accountnaam zwart te maken, door een zogenaamde Legale CF via speler(s) dorp te vergelijken met CF via BB dorp. Hierbij waren de CF regels die in W69 gehanteerd werden mogelijk om met de 3 hoek methode een dorp aan de front van een speler te edelen.
Een andere Gek zit zelf op te scheppen over hoe goed hij in W74 PP heeft gespendeerd en Boost accounts heeft zitten te gebruiken.

Als laatste dan,
Als wij allemaal met onze eigen accounts een wereld zouden starten, dan kunnen wij met onze Team al een stam vullen.
Ons doel is dus niet om Servers te winnen, maar nieuwe spelers onze kennis en skills over te dragen.

Wens jullie succes met W74, al hoewel ik zeker weet dat de helft van de spelers die hier hebben zitten te blèren, dan al gerund/weggespeeld zullen zijn


Ik ga hier 1 ding over zeggen, kan niet op alle onzin reageren. "mensen zwart maken" Wat doe jij met grutte dan? Wit maken? Met geen bewijs

Zoveel onzin aan elkaar gereigd, daar klopt geen ene jota van, je staat op de plek waar je thuis hoort en dat is de schandpaal.
 
Reactiescore
241
Wat veel niet weten is dat Team Coruscant een hele grote Team is.
Elke speler die behoort tot Team heeft op zijn eigen account ook wereld(en) winsten behaald.
Zo zijn we als Team buiten accountnaam Coruscant ook actief op andere werelden en spelen hier met de top mee.
Tevens zijn er Team genoten actief met de top aan het spelen in W71 en W72

Buiten dat er als Team voor wereldwinst wordt gespeeld, zijn wij ook druk bezig om onze kennis en skills over te brengen aan de "nieuwere" spelers.
Laatste voorbeeld hiervan is de stam MoTr! van W72.
Er kan aan de leden navraag gedaan worden of zelfs zoals enkele malen zoals vermeld geworden is in de GA lijsten gelezen worden hoeveel tijd erin gestoken is geworden om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te dragen.
W74 zijn we ook bezig om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te brengen.
Als er beetje rondgeneusd wordt, dan kan er ook ontdekt worden dat er Team genoten onder hun eigen accountnaam W74 aan het spelen zijn.

Helaas wat laatste tijd een rage is geworden, dat er enkele AF gebruikers uit het niets account naam proberen zwart te praten.
Terwijl kwestie wat ze aanhalen in de wereld zelf al was uitgesproken en account geen blaam betrof.

W74 geeft speler die huidige topic was gestart aan dat het een misverstand was en door een moment van woede gepost is geworden.
Hiermee wordt de gehele beschuldiging gesloten door de topic starter zelf.
Wat dan gelijk opvalt is dat accounts die nabije front gaan krijgen, gelijk van alle kanten wat zitten te blèren in de hoop om account naam in kwade daglicht proberen te zetten.

In alle werelden waarin wij met accountnaam Coruscant spelen of onder een andere accountnaam spelen kan terug gelezen worden in de GA lijsten wat onze stamgenoten over ons schreven. Ook kan terug gelezen worden welke speelstijl wij hanteren.

Nu is hier een Gek opgestaan en probeert accountnaam zwart te maken, door een zogenaamde Legale CF via speler(s) dorp te vergelijken met CF via BB dorp. Hierbij waren de CF regels die in W69 gehanteerd werden mogelijk om met de 3 hoek methode een dorp aan de front van een speler te edelen.
Een andere Gek zit zelf op te scheppen over hoe goed hij in W74 PP heeft gespendeerd en Boost accounts heeft zitten te gebruiken.

Als laatste dan,
Als wij allemaal met onze eigen accounts een wereld zouden starten, dan kunnen wij met onze Team al een stam vullen.
Ons doel is dus niet om Servers te winnen, maar nieuwe spelers onze kennis en skills over te dragen.

Wens jullie succes met W74, al hoewel ik zeker weet dat de helft van de spelers die hier hebben zitten te blèren, dan al gerund/weggespeeld zullen zijn

Wederom zo ontzettend sneu, hoe triest is het dat je hier een hele post maakt om te proberen een soort valse schijn op te houden dat je een goede speler bent, zelfs al waren je teamgenoten de beste spelers die er binnen tw rondspelen en spelen ze op de beste accounts. Dat maakt jou skills niet beter en dat maakt je reputatie ook zeker niet beter... Maar ik ben heel blij dat je naar eigen zeggen veel kennis en veel skills hebt, al moet ik zeggen dat die skills niet zichtbaar werden in de aanvallen die je deed ;)
 

Deleted User - 487970017

Guest
Buiten dat er als Team voor wereldwinst wordt gespeeld, zijn wij ook druk bezig om onze kennis en skills over te brengen aan de "nieuwere" spelers.
Laatste voorbeeld hiervan is de stam MoTr! van W72.
Er kan aan de leden navraag gedaan worden of zelfs zoals enkele malen zoals vermeld geworden is in de GA lijsten gelezen worden hoeveel tijd erin gestoken is geworden om de "nieuwere" spelers onze kennis en skills over te dragen.

Was Motr niet die stab stam op wereld 72? Of was dat Globe?
 

Deleted User - 487970017

Guest
Oke, dan zal het Globe wel zijn geweest is lang geleden voor mij :p
 
Reactiescore
2.477
Oke, dan zal het Globe wel zijn geweest is lang geleden voor mij :p

Naja was een account, waarvan we met hem en zijn stam een bg hadden, die Globe joinde en ons dan gelijk begon aan te vallen. Globe was niet op de hoogte van de BG ondanks ze dit het account meermaals gevraagd hadden. Je kan globe dus niet echt aansprakelijk stellen voor 'de stab'.

Of doel je op een andere actie?
 
Reactiescore
37
De acties van F5en is aanleiding geweest van de huidige massa. Hierbij ben ik niet de planner, dus niet de EER ervan aan mij toe laten komen.
Maar F5en, kan beter achter hun oren krabben en inzien dat hun speelstijl meer tegenstand gaat opleveren.
Hierbij doel ik dus op gebruik van Spionen en het meervoudig gebruik maken Stabben.
Natuurlijk zijn het niet alle leden van F5en die zulke speelstijl hanteren, zodra de screens en bewijzen binnen zijn.
Zal ik enkele aan de schandpaal gaan nagelen.

Grappig om te lezen dat je F5 beschuldigd van spionnen, of "spionen" zoals jij deze categorie gluiperige spelers omschrijft. Als ik me goed kan herinneren was het Nap Time, één van jou MB spelers die uit jou MB stam overging naar de stam The Process, op de hoogte bracht van de ophanden zijnde massa op jou. Toen de "massa" op jou werd gepland was jij waarschijnlijk nog sneller op de hoogte van de plannen dan de deelnemende spelers hadden moeten zijn.
Zelf gaf je aan dat het niet van hem kwam maar van een bron binnen F5.

Ga dus niet iemand ergens van beschuldigen waar jij een hekel aan hebt terwijl je zelf factor 10 bent in soortgelijke aangelegenheden. Voor nu kan ik niet anders dan zeggen dat je blijkbaar beter kunt lullen dan spelen, aangezien je wel verdomd veel spelers stroop om de snuit smeert om jezelf door hen te laten omringen en er zelf beter van te worden.

En mijn dorpen waren niet gecleard door jou en 4/5 andere spelers zoals jij beweerde. En toch een andere speler, waar ik overigens een zéér goed contact mee heb, benaderen om mijn dorpen voor jou voor te edelen zodat jij het krijgt. Wel grappig dat je het dan niet zelf hebt gedaan, immers ze stonden toch leeg zoals je melde?

Mijn conclusie, je lult als Brugman, presteert voor geen meter, en bent een arrogante kwal van een speler die zich niet schaamt alles en iedereen te naaien om er zelf beter uit te komen. Wat moet jij een ongelofelijke trotse gozer zijn als jij die walgelijke harses elke morgen in de spiegel ziet. En ja deze is persoonlijk om de dood simpele reden dat ik jou een misselijke gluiperd vindt en jij hier weer met je kont zit te draaien om alles van je af te schudden en anderen in een kwaad dag licht probeert te zetten.

Helaas moeten de goede spelers op andere werelden het middels account Coruscant ontgelden voor jou walgelijke gedrag. Ook hier moeten de goeden het ontgelden.

Een fijne dag nog.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Zeer veel nutteloze woorden heb je nu getypt :)
Ben daarom ook benieuwd aan hoeveel spelers je jouw dorpen allemaal al hebt beloofd.

Gli Occhi del Guerriero op 25.05. om 16:01 uur
Van ons heb je geen last hoor, we clusteren een paar dorpen en dat was het dan ook wel. Onze dorpen komen gratis ter beschikking, mocht het je interesseren.

Groet, Martin.

Gli Occhi del Guerriero op 25.05. om 16:03 uur
Ligt eraan wanneer ze geedeld worden. Zijn PP aan het farmen. En voor nu zullen zeker wel verdedigd gaan worden.


Gli Occhi del Guerriero op 25.05. om 16:13 uur
Maar nogmaals, je kunt ze gratis krijgen als je even geduld hebt. Er zijn meer spelers die ze willen en heb ze nog aan niemand toegezegd.
Heb je geduld bouw ik er nog 2 xtra voor je uit. Heb je geen geduld gaat het je het een en ander aan troepen kosten. En schenk ik ze een andere speler. Die er ook op zal gaan edelen en ook gaat krijgen.

Gli Occhi del Guerriero op 05.06. om 13:55 uur
Goedendag,

Hoe staan de zaken bij jullie inmiddels?
Heb even de conversatie teruggekeken, spijtig dat zo gelopen is, had voor ons beide beter uit kunnen pakken als je wat geduld had gehad...

Ben oude co-speler op account er weer bij na lange tijd:p

Wellicht kans om wat zaken opnieuw te bespreken.
Pp raakt beetje op hier, dus wilden dat de goed oppakken en dan tot dorpen afstaan, heb je daar nog interesse in zonder alles weer te gaan 'doodlopen'?

Grtz.
 
Reactiescore
37
Ja en wat heeft dat te maken met het feit dat jij jankt over spionen? Zoals ik al zei, je geeft elk verhaal een andere wending. Het door jou nu geplaatste heeft hier totaal geen binding mee. Gewoon nog te lui om te typen en daarom maar stukjes knippen en plakken, exact jou speel stijl, anderen de hete kolen uit het vuur laten halen en dan zelf met de eer gaan strijken.

Het was om jou te kunnen afhouden van je aanvallen en lees ook die laatste zin even. Ik waarschuwde je zelfs dat je kansloos was. Maar de grote Coruscant was ervan overtuigd de betere kaarten in handen te hebben. En zelfs dat had je niet terwijl ik gewoon in mijn uppie was en jij met meerdere spelers het nog niet gebakken kreeg.
Maar toen ik in F5 werd toegelaten was jou volgende optie om mij te breken, door met deze teksten te schemeren naar gruttepier. Nadat hij de vv heeft gehad was hij ook tot de conclussie gekomen dat wij niet aan het pp-farmen waren. Ook is hem uitgelegd dat we daarmee de boot hebben geprobeerd af te slaan. We vonden het allemaal niet zoals het hoorde maar aangezien we alleen waren en jij een arrogante kwal die hoog van de toren blies voor ons de enige mogelijkheid de aanvallen te voorkomen. Dom gedacht en waarvoor excuus.

Over gluiperige spelers gesproken, jij naait alles en iedereen, maar als je de bal kaatst kun je hem terug verwachten. Of te wel, als jij naait kun je verwachten dat je wordt terug genaaid, zo simpel is het. Dus wees een grote vent en stop met draaien.

Als wij een speler al onze dorpen beloven zal dat er maar aan 1 zijn, daar zijn we altijd open en eerlijk in, en dat zullen velen kunnen beamen op werelden waar wij puur op PP spelen. Maar wel grappig dat jij telkens begint te blèren als iemand jou met gelijke munt betaald en dan gelijk roept dat je niet verder kunt zonder de dorpen van een ander en daardoor "vast" komt te liggen.
Misschien moet je eens wat minder met stroop smeren dan hou je wat ruimte om je heen om meer te kunnen edelen in plaast van alles en iedereen maar om je heen te verzamelen.

Zoals ik al zeg, je draait graag de hele boel om, om er zelf mee in een beter daglicht te komen. Een misselijk mannetje ben je, niet meer en niet minder. En als ik het hier op het AF zo lees zijn er meerderen die mening toegedaan. Je doet met deze mededeling weer exact hetzelfde, reageert niet op de beschuldigen aan jou adres maar pakt gelijk je emmer met stront weer op en begint te smijten.

Zegt ook nu weer meer dan genoeg over de persoon die jij bent. Je bent een schande als speler voor het account coruscant.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Zoals er uit de Pm's van jullie gelezen kan worden.

Benadeerde jij ons voor jullie "gratis" dorpen en zelfs na jullie kick/leave van F5 benaderde jullie ons weer.

Als je zo goedkoop een wereld wilt spelen, zegt dat meer iets over jou.
Dat wij niet met Boost accounts spelen had jijzelf ook kunnen opmaken uit onze antwoorden.

Dus Gli,
Ga je dorpen aan iemand "gratis" beloven.
Of heb een EER en speel het spel zonder iedereen iets te beloven ;)
 
Reactiescore
37
Je bedoeld dat we hier alleen nog zijn om jou dwars te zitten dan heb je een punt ja. Maar wanneer kwam dat aanbod tot jou? In beide gevallen was dat nadat jij weer dacht te moeten gaan aanvallen, of lieg ik nu. En helaas was het tweede aanbod door een oude co die even een keer kwam inloggen en goede bedoelingen had. Was achteraf een foutje en voor ons opgelost.
Helaas was hij nog niet echt bekend met het fenomeen coruscant en dacht het zo nog op te kunnen lossen. Goede bedoelingen die ook nu weer in de wind werelden geslagen. En het was trouwens een leave en geen kick, maar dat terzijde.

Maar ook nu weer geen reactie op de eerdere beschuldigingen. ben je nu te schijterig om daarop te reageren of doe je nu net of je neus bloedt? Dan maar te zwijgen over goedkoop een wereld willen winnen. Ik zal het hier nogmaals uitleggen dat jij anderen beschuldigd van spionen, lees spionnen en goedkoop willen spelen, terwijl jij ze zelf overal hebt zitten en niet anders doet. Daarnaast smeer je iedereen stroop om de bek en verzameld alleen maar spelers rond om je heen die voor jou de kolen uit het vuur moeten gaan halen. Wie is er hier nu goedkoop bezig om een wereld te proberen winnen.

En ga nu niet weer die bolle kop van jou in het zand steken en reageer hier nu is een keer inhoudelijk op zonder te draaien. Maar blijkbaar ben je een dusdanige schijtbak dat die emmer met stront van jou nooit leegraakt en je ongemoeid kunt blijven smijten met die prut die jou lichaam verlaat. Het zou me niet verwonderen dat jij zo arrogant bent dat je schoenen vanzelf al naast je gaan lopen omdat ze niet anders gewend zijn en denk je er telkens mee weg te komen door niet inhoudelijk te reageren.

Maar ik ben geduldig hoor en ik durf haast wel te beweren dat velen jou niet meer serieus zullen nemen zolang je niet reageert op de beschuldigingen zonder om de hete brij heen te draaien. Wees is een grote vent, beken schuld en zeg sorry. Dan is het zand erover en klaar wat mij betreft. En laat ik de coruscant groupies maar een stap voor zijn, het boeit me geen ruk als jullie mij niet serieus nemen. Als ik serieus genomen wil worden heb ik wel betere adresjes dan het AF van TW, maar dat terzijde.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Ook is hem uitgelegd dat we daarmee de boot hebben geprobeerd af te slaan

Meeste worden kwaad of denken juist dat ze P&P aan het voeren zijn.
Ik noem het Clowns

Wat voor een IQ heb je, als jezelf toegeeft op AF dat je een account een PM stuurt om een deal mee te willen sluiten (2x, dus ook na de kick vanuit F5). Terwijl je via AF zelf toegeeft dat de teksten in de PM niet nageleefd zouden worden.

De andere Clowns van F5en komen het dan toejuichen :).
Straks niet gaan janken dat heel W74 tegen F5en gaat zijn.

Jullie Trash-talk zorgt er alleen maar voor dat er steeds meer stammen samen gaan werken :)
 
Reactiescore
37
Pfff, wat een lapschwwanz ben jij toch ook zeg. Weer draaien en dom lullen met niets zeggende verwijten en weerwoorden. Reageer nu is daarop waar het om gaat in plaats van, ook nu weer andere zaken erbij te betrekken. Jij bent een mega grote draaikont die niet ingaat op inhoudelijke zaken waar het omgaat. Beter niet reageren als het niet inhoudelijk is maar weer van het kaliber ik steek mijn kop in het zand en geef er maar een slinger aan.

Alles wat jij probeert als weerwoord aan te voeren is een klap in je eigen gezicht en je word daarmee steeds ongeloofwaardiger. Reageer nu is daarop waar om het gaat en geef tekst en uitleg in plaats van maar weer bezig te zijn met het onzin verkopen met nietszeggende teksten en het produceren van onzin, mega prutser.

Antwoorden willen we, en geen dom geneuzel van een neergeslagen koekwous die probeert overeind te blijven terwijl hij al een trap op zijn kin heeft en neergeslagen is. Geef is een keer kleur aan deze discussie in plaats van een hoop dom uit de nek gelul van een mooi weer verkoper. Met iedere letter die jij typt kom je steeds ongeloofwaardiger over. Antwoorden willen de lieve kijkbuiskindertjes hier op het AF en geen dom geneuzel van een kleuter die te dom is om adem te halen.
 
Reactiescore
93
Meeste worden kwaad of denken juist dat ze P&P aan het voeren zijn.
Ik noem het Clowns

Wat voor een IQ heb je, als jezelf toegeeft op AF dat je een account een PM stuurt om een deal mee te willen sluiten (2x, dus ook na de kick vanuit F5). Terwijl je via AF zelf toegeeft dat de teksten in de PM niet nageleefd zouden worden.

De andere Clowns van F5en komen het dan toejuichen :).
Straks niet gaan janken dat heel W74 tegen F5en gaat zijn.

Jullie Trash-talk zorgt er alleen maar voor dat er steeds meer stammen samen gaan werken :)
Zoals ik het hoor val je hun al met zo veel aan en je bent nog altijd aan het verliezen. Goed bezig man.

Misschien moeten we deze noob stoppen met aandacht geven, we weten nu toch al wat voor een speler het is.
 
Bovenaan