[Profiel] Cortana.

Reactiescore
7
1. De tekst:
Cortana.
2. Kleurencombinatie(s):
Geen voorkeur.
3. Thema:
Iets met een 'Indianen' thema zou wel leuk zijn. (denk aan een medicijn man, opperhoofd of een mooie vrouwelijke indiaan.)
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
/
5. Deadline:
Indien mogelijk z.s.m.
6. Prijs/gift:
300 pp
7. Favoriet tot nu toe:
 
Reactiescore
464
Ben bezig voor je :)

HMYMpA1.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
464
Blijft sad dat dit moet gebeuren maar goed, so be it

Ondertussen heb ik contact gezocht met hun op .net, hij gaf aan dat hij het plaatje wilde uitproberen oid. Ik heb 'm verzocht om het plaatje weg te halen sinds je ook niet uit een winkel loopt zonder eerst ff te betalen. Plaatje is ondertussen weggehaald maar vraag me af of ie niet uiteindelijk toch gebruikt zal worden. Vanaf nu idd maar copyrights gaan gebruiken, jammer dat 't zo moet.
 
Reactiescore
68
Ondertussen heb ik contact gezocht met hun op .net, hij gaf aan dat hij het plaatje wilde uitproberen oid. Ik heb 'm verzocht om het plaatje weg te halen sinds je ook niet uit een winkel loopt zonder eerst ff te betalen. Plaatje is ondertussen weggehaald maar vraag me af of ie niet uiteindelijk toch gebruikt zal worden. Vanaf nu idd maar copyrights gaan gebruiken, jammer dat 't zo moet.

Ja dit is heel sad :/ lijkt me logisch dat er gewoon even betaald gaat worden door de persoon. het kost niet de wereld ofzo.
 
Reactiescore
464
Ja dit is heel sad :/ lijkt me logisch dat er gewoon even betaald gaat worden door de persoon. het kost niet de wereld ofzo.

Als hij hem niet in gebruik neemt is er helemaal niks aan de hand ;p Is alleen niet de eerste keer dat er geript wordt en dat gaat voor alle plaatjesmakers hier denk ik zo. Maakt het gewoon spijtig dat je zo voorzichtig gaat worden richting de mensen die wel prima bedoelingen hebben.
 
Reactiescore
68
Als hij hem niet in gebruik neemt is er helemaal niks aan de hand ;p Is alleen niet de eerste keer dat er geript wordt en dat gaat voor alle plaatjesmakers hier denk ik zo. Maakt het gewoon spijtig dat je zo voorzichtig gaat worden richting de mensen die wel prima bedoelingen hebben.

Ja snap ik, maar nu hij/zij hem al gebruikt heeft lijkt het mij een goed gebaar om alsnog te betalen.

Desalniettemin heb ik het een keer andersom meegemaakt, dat ik het plaatje kreeg met markering er daarna voor betaald heb en geen contact meer kreeg met de ontwerper om de markering weg te halen :sad:

Gelukkig was er een andere ontwerper die het plaatje voor me heeft aangepast <3
 
Bovenaan