Corrupte Spelleiding WvW 306: Simeco en Nonkel Jos en het verhaal rondom de Witte Wolf

Guillotine executie van Simeco en Nonkel Jos

  • Ja, ze zijn corrupt

    Stemmen: 12 52,2%
  • Nee, ze zijn niet corrupt

    Stemmen: 11 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
770
schandalig dit ongelofelijk

een schok gaat door mijn hele lichaam heen bij het lezen van dit. had ik echt niet verwacht van beide heren

als ervaren WvW-veteraan met aardig wat gewonnen potjes en pluimen en verdiensten ben ik echt teleurgesteld
 
Reactiescore
1.804
schandalig dit ongelofelijk

een schok gaat door mijn hele lichaam heen bij het lezen van dit. had ik echt niet verwacht van beide heren

als ervaren WvW-veteraan met aardig wat gewonnen potjes en pluimen en verdiensten ben ik echt teleurgesteld
Hoeveel hebben ze je betaald?
 
Reactiescore
421
ik steun simon en nonkel jos in deze kwestie want van hen heb ik misschien nog wel ooit wat nodig en van speeder en blond natuurlijk niet.
 
Reactiescore
1.804
Zoals je weet werkt elke zichzelf respecterende democratie met het principe van 'de helft van de stemmen + 1' om een meerderheid te hebben. Dat hebben jullie niet gehaald. En dan heb ik het nog niet over het al dan niet halen van het quorum maar goed.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Screenshot_2020-07-07-16-28-06-229_com.android.chrome.jpg
Simeco, even om het duidelijk te maken: 11+1=12. Dit betekent dat het wel degelijk gehaald is? Misschien even terug naar groep 3.
Een quorum is voor deze overigens niet nodig, zover ik zie is dit namelijk op dit forum nog nooit nodig geweest. De geldende regel is dan ook geen quorum, of alle stemmingen ooit op dit forum moeten herzien worden.
 
Reactiescore
1.804
Bekijk bijlage 21901
Simeco, even om het duidelijk te maken: 11+1=12. Dit betekent dat het wel degelijk gehaald is? Misschien even terug naar groep 3.
Een quorum is voor deze overigens niet nodig, zover ik zie is dit namelijk op dit forum nog nooit nodig geweest. De geldende regel is dan ook geen quorum, of alle stemmingen ooit op dit forum moeten herzien worden.
sinds wanneer is de helft van 23 gelijk aan 11? Misschien moet jij maar zelf even terug naar groep 3, welk jaar dat ook mag zijn.
 
Reactiescore
1.804
Klopt.
De helft plus één is dus 11,5+1=12,5 en dat wordt hier niet gehaald
ik roep de stemming dus officieel uit tot een gelijkstand en wegens wangedrag wordt er beslist in het nadeel van spieder en blond.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Sorry simeco, ik lees je berichten altijd maar half, omdat ik daarmee meestal alle onzin er uit filter, in dit geval het verkeerde gefilterd.Screenshot_2020-07-07-16-55-02-748_com.android.chrome.jpg
Aangezien hier geen specifieke norm is vastgesteld, geldt uiteraard gewoon meerderheid beslist, dus niet de helft plus een.
 
Reactiescore
1.729
Klopt.
De helft plus één is dus 11,5+1=12,5 en dat wordt hier niet gehaald
ik roep de stemming dus officieel uit tot een gelijkstand en wegens wangedrag wordt er beslist in het nadeel van spieder en blond.

De helft is ook 50%. Hier geldt zelfs 52%. En dat is een flinke meerderheid.
 
Reactiescore
1.804
Nogmaals de stemming is te beperkt in omvang om er conclusies uit te trekken. De populatie is te klein om het verschil tussen ja en nee significant te noemen. Officieel gelijkspel dus met bezwarende elementen voor de aanklager.
 
Reactiescore
1.577
ik kreeg intussen ook melding van personen die niet tijdig online waren om 'neeen' te stemmen, dit topic was duidelijk een putch
 
Reactiescore
1.804
Bovendien heb ik speeder zien rijden met een busje vol wereldforumposters. Hij liet ze er hier ellemaal even uit om te stemmen en bracht ze dan terug.

met andere woorden bedenkelijke praktijken
 
Bovenaan