Control Chaos!

Reactiescore
0
Controlling Chaos Not fair!

Stef van het accountControllingChaos is niet eerlijk. We hadden een NAP dat we elkaar niet zouden aanvallen, dat is duidelijk afgesproken en als je een eerlijke speler bent houd je je daar aan.
Nu zegt deze speler dus dat het helemaal niet zo was dit dat.. oneerlijke play. het spel maakt me niet uit dat hoort er bij. maar zo spelen is oneerlijk en respectloos!

Verder wou hij me stam aanvallen. en lokte me uit. stuurt hij allemaal berichten door naar me stam.

Oneerlijke spelers! zo wil je niet spelen


Mij maakt het echt niet uit dat ik aangevallen word hoort bij het spel. gaat mij om manier waarop. afspraak is afspraak!.
 
Reactiescore
0
en zo spelen ze de hele tijd spelers weg. door gewoon een nap af te sluiten en dan zeggen dat het niet zo is en waar je het over hebt.

dus als je eerlijk bent doe je niet zulke dingen en ook niet op een spelletje. ik heb een schijt hekel aan zoon manier van spelen!

zeg dan eerlijk dat je me naait.
 
Reactiescore
0
als je een eerlijke speler bent doe je niet zulke dingen ! is een naaistreek. ! hij is op vakantie en opeens zegt hij is niks vanwaar dat is belachelijk!
 
Reactiescore
16
heb je berichtjes ofzo dat je dit kan bewijzen anders kan ik hier iedereen beginnen verwijten van alles en nog wat
 
Reactiescore
0
stef weet het zelf wel:) ik heb het bewijs zeker:) stef is een knuppel van control... een vieze naaier. zo het spel spelen prima! schijt aan zulke lui
en dan ook nog zeggen is niet zo. zielig persoon
 
Reactiescore
13
Hey kipje, heb het al van vele gehoord. Ook al screens gezien van andere. Maar geen stress, kleine 100 clears met katas onderweg naar grote stef
 
Reactiescore
0
Wild wint sowieso al... dus als nou de hele wereld net zoals deze kerel doet . gewoon wild helemaal katapulten. dan zijn hun er snel klaar mee. dus voor de grote spelers die niet in wild zitten . voldoe je tijd niet maak met de stammen afspraken en maak ze plat. zo kunnen jullie nog de wereld winnen. anders zonde van jullie tijd. pak ze aan die oneerlijke ratten.
 
Reactiescore
64
In mijn ervaring, en heb dit van meerdere spelers gehoord, is kipje een beetje een praatjesmaker. Verder als ik dit topic zo lees lijkt het me duidelijk dat het dat ook alleen is, zie nergens iets van bewijs. Ik zou ook niet begrijpen waarom Controlling chaos een NAP zou afspreken met zo'n full def speler, wat is het nut.

Vind het overigens wel weer bijzonder dan dat sjaak blijkbaar 0 bewijs nodig heeft om dit als excuus te gebruiken kata's te gooien? Waar gaat het heen hier..
 
Reactiescore
6
In mijn ervaring, en heb dit van meerdere spelers gehoord, is kipje een beetje een praatjesmaker. Verder als ik dit topic zo lees lijkt het me duidelijk dat het dat ook alleen is, zie nergens iets van bewijs. Ik zou ook niet begrijpen waarom Controlling chaos een NAP zou afspreken met zo'n full def speler, wat is het nut.

Vind het overigens wel weer bijzonder dan dat sjaak blijkbaar 0 bewijs nodig heeft om dit als excuus te gebruiken kata's te gooien? Waar gaat het heen hier..

Sjaak is de hele wereld al aan het janken. Zou toch denken dat de traantjes een keer op zijn.
 
Bovenaan