Continenten onder de loep!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
waar is ie gebleven?? daar staat namelijk mijn 1ste zinvolle post in!! Die mag niet wegzijn!!
 

DeletedUser24056

Guest
Jouw eerste zinvolle post moet je nog je nog krijgen, want ook die post was een onbegrijpelijk stuk waarin je niet op je taalgebruik, leestekens of wat dan ook lette. Doe ons allen, en jezelf ook een megagroot plezier om hier gewoon weg te blijven.

Een oprecht advies: Doe nog wat ervaring op, krijg op die manier iets waarover je kunt praten. Als je iets zinnigs te vertellen hebt, doe dat dan, en dan zal ik ook met geduld lezen. Maar als je het jezelf onmogelijk maakt om serieus genomen te worden, worden ook je zinvolle posts niet meer gelezen en dat zou zonde zijn. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankje voor je advies, maareh waar is dat topic nou? , er staan wel andere zinvolle post van anderen in.
 

DeletedUser

Guest
als jij nou eens wat minder dome dingen zei kan hier ook gewoon echt naar continenten gekeken worden
 

DeletedUser

Guest
Zucht welke noob maakt nou ook weer 2 topic onder de zelfde namen :S zo raak een niet bekende forum zoeker in dewar :p

noobje
 

DeletedUser

Guest
heey bassie! jouw ken ik! jij zat in VE. !!! je was opeens 2 dagen offline toen jouw dorp werd afgebroken door katta's , maar je vroeg ook niet om os, dan had ik gestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan