Contests discussietopic

Reactiescore
1.468
Goedemorgen,

Wereld 61 is begonnen, en aangezien de contests het op de meeste recente werelden goed doen kunnen ze op deze wereld niet achterwege blijven. Ik zal al vast verklappen dat ik net voor de edelfase graag een "gok de top" wil organiseren. Welke contests zouden jullie nog meer graag zien? Je mag out-of-the box denken, het hoeft niet per se een bestaand iets te zijn.
 

DeletedUser78020

Guest
tja das een goeie daar moet ik over nadenken gezien er weer top spelers in topstammen spelen, tis eigenlijk nog iets te vroeg om daar mee te komen.
Dan zijn er ook nog de vaste forum stamgasten, komt ook weinig nieuws bij.
wat ik wel mis is de nachtclub binnen w61, want er zijn er die ook 's nachts spelen.

geef me een week en dan post ik mijn lijstje
 

DeletedUser78770

Guest
tja das een goeie daar moet ik over nadenken gezien er weer top spelers in topstammen spelen, tis eigenlijk nog iets te vroeg om daar mee te komen.
Dan zijn er ook nog de vaste forum stamgasten, komt ook weinig nieuws bij.
wat ik wel mis is de nachtclub binnen w61, want er zijn er die ook 's nachts spelen.

geef me een week en dan post ik mijn lijstje

eens
 

DeletedUser79332

Guest
Goedemorgen,

Wereld 61 is begonnen, en aangezien de contests het op de meeste recente werelden goed doen kunnen ze op deze wereld niet achterwege blijven. Ik zal al vast verklappen dat ik net voor de edelfase graag een "gok de top" wil organiseren. Welke contests zouden jullie nog meer graag zien? Je mag out-of-the box denken, het hoeft niet per se een bestaand iets te zijn.

mmhhh the nobles are walking..

tja das een goeie daar moet ik over nadenken gezien er weer top spelers in topstammen spelen, tis eigenlijk nog iets te vroeg om daar mee te komen.
Dan zijn er ook nog de vaste forum stamgasten, komt ook weinig nieuws bij.
wat ik wel mis is de nachtclub binnen w61, want er zijn er die ook 's nachts spelen.

geef me een week en dan post ik mijn lijstje

Week voorbij ;) :D

W61 heeft een IGM over deze contest gekregen

@W61 spelers, srry voor de verwarring.

Ik zal zorgen dat er over een week of 5-6 ook een op w61 komt als ik het niet vergeet ;)

We zullen je het helpen herinneren.

Opdat ik/we het niet vergeten. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.506
Als het goed is, is @Jo Han bezig met een gok de top :p
 
Bovenaan