Contests Discussietopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Welke Contest(s) lijken jullie leuk?

  • Clustercontest

    Stemmen: 9 64,3%
  • Promoot je account

    Stemmen: 5 35,7%
  • Ontwerp een eenheid

    Stemmen: 3 21,4%
  • Mooiste profiel

    Stemmen: 2 14,3%
  • Iets anders, namelijk.. (post in het topic!)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Deleted User - 487871837

Guest
Hey y’all,

Dit is een topic waarmee ik wil peilen of mensen hier zin hebben in wat forumcontests, en zo ja, in welke precies.

Ik kan zelf wel kiezen wat het gaat worden, en besluiten dat jullie het daarmee moeten doen, maar dat lijkt me niet leuk. Vandaar dat ik de vraag heb: wat zouden jullie willen? Is er behoefte aan de bekende clustercontest (misschien met een Valentijnsthema?), of hebben jullie zin in wat anders, of juist helemaal niet?

Een gok de top is altijd wel leuk om mee te beginnen, echter denk ik dat de top zodanig vaststaat dat dat hier niet echt heel veel zin heeft.

Ik heb een aantal opties met contests uit vorige werelden gepakt, die over het algemeen wel leuk zijn.

Kies je favoriet uit en stem erop in de poll! Mocht je zelf een idee hebben voor een contest, dan moet je het vooral zeggen.

Ik wil contests op dit forum een regelmatig iets gaan maken, omdat ik het leuk vind om te doen en ik hoop dat het misschien wat nieuw leven naar het forum brengt. Mensen zullen komen voor de PP's die ze kunnen winnen, en hopelijk blijven ze hangen. Hoevaak ik dingen ga organiseren weet ik nog niet, dat ligt een beetje aan hoe snel m'n voorraad PP gaat en hoeveel bijvoorbeeld @The Minion en @SC Beast. willen sponsoren <3 Ik zit zelf te denken aan eentje per 2/3 weken, misschien een maand voor wat uitgebreidere contests met grotere prijzenpotten.

Ik zal hier een aantal voorbeelden van de opties posten:

Promoot je Account!
Het Mooiste Profiel
Ontwerp een Eenheid

Ik hoop dat jullie dit initiatief een beetje kunnen waarderen, het lijkt mij in ieder geval heel leuk!
 
Reactiescore
127
Leuk initiatief:D Zelf kies ik voor het cluster contest. Hier kunnen de mensen een leuk verhaal bij maken en hun account promoten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Leuk initiatief:D Zelf kies ik voor het cluster contest. Hier kunnen de mensen een leuk verhaal bij maken en hun account promoten.

Cluster contest kan opzich wel nu denk ik.

Misschien een combinatie van een cluster contest/promoot je account?
 
Reactiescore
127
mooiste profiel is ook wel grappig. Ik vind het nogal vroeg voor een clustercontest en niemand heeft hier nog wat laten zien, dus veel te promoten valt er niet :D

Opscheppen over je account nu is toch juist leuk:D
 
Bovenaan