Contests C5

Welk contest zien jullie graag?


  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
1.468
Omdat ik graag een contest wil starten en ook zeker wil weten dat er genoeg animo is hierbij een poll. Als er genoeg reacties komen kunnen we volgende week een contest starten :)
 
Reactiescore
592
Wat mij betreft is alles prima ! Al zou ik zelf de voorkeur bij een cluster- of mooiste profiel contest leggen. Ik ben bang dat ik niet een heel sterk verhaal klaar heb liggen voor m'n account dus de inzending zal dan misschien wat tegenvallen? Bij de andere heb je de mogelijkheid om toch ook iets korts over je account erbij te vertellen dacht ik :)

Maar hoe dan ook leuk om iets te organiseren ! :p
 

DeletedUser75970

Guest
Promoot je account lijkt me wel leuk, ik zal dan zeker meedoen :wink:.
 
Reactiescore
1.468
Wat mij betreft is alles prima ! Al zou ik zelf de voorkeur bij een cluster- of mooiste profiel contest leggen. Ik ben bang dat ik niet een heel sterk verhaal klaar heb liggen voor m'n account dus de inzending zal dan misschien wat tegenvallen? Bij de andere heb je de mogelijkheid om toch ook iets korts over je account erbij te vertellen dacht ik :)

Maar hoe dan ook leuk om iets te organiseren ! :p

Promoot je account lijkt me wel leuk, ik zal dan zeker meedoen :wink:.
Zouden jullie dit topic ook willen doorspelen naar stamgenoten en andere wereldgenoten? Hoe meer hoe beter :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Omdat ik graag een contest wil starten en ook zeker wil weten dat er genoeg animo is hierbij een poll. Als er genoeg reacties komen kunnen we volgende week een contest starten :)

Wat een geweldig initiatief :eek:
 
Bovenaan