Contest

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Welk contest willen jullie?


  • Totaal aantal stemmers
    50

Deleted User - 487871837

Guest
Dag dames,

Aldo bracht het topic van contesten op, dus vandaar mijn vraag: willen jullie een contest en zo ja welke? Ik heb nu geen tijd maar zal later wat voorbeelden opzoeken van elke contest in de poll.

Ik sta open voor suggesties!
 
Reactiescore
524
De wereld is nog in de startfase met erg wisselende ranglijsten.
Een gok de top lijkt me nu wel passen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mee eens, maar ik wilde het toch even vragen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik koos voor presenteer je account, omdat het tijd en creativiteit van de AF poster vergt. Wat volgens mij resulteert is een actiever topic.

Gok de top is wel leuk maar buiten dat iedereen even 3, 5 of 10 namen oplijst zie ik weinig potentie in actieve discussies. We kunnen ze natuurlijk ook gewoon beiden doen ;)
 
Reactiescore
2.478
Nu gok de top, over een paar weken presenteer je account
 
Reactiescore
116
Presenteer je allereerste wereld!
 
Reactiescore
2.368
presenteer je eerste pint
 
Reactiescore
1.918
Presenteer je huisdier
 
Reactiescore
1.918
Presenteer je vleesje
Ok ik ben dus Vleesje, een knappe bink uit het Belgenland. Heb 2 katten als huisdier genaamd Koteletje & Entrecôte. Daarnaast heb ik ook 6 kippen maar die leggen nooit eieren dus moet steeds eiers in de winkel kopen. Ik ben hier op w72 omdat ik een fanboi ben van Rob en ik zou graag veel pp farmen.

Fijne dag nog iedereen
 
Reactiescore
11
Ok ik ben dus Vleesje, een knappe bink uit het Belgenland. Heb 2 katten als huisdier genaamd Koteletje & Entrecôte. Daarnaast heb ik ook 6 kippen maar die leggen nooit eieren dus moet steeds eiers in de winkel kopen. Ik ben hier op w72 omdat ik een fanboi ben van Rob en ik zou graag veel pp farmen.

Fijne dag nog iedereen
heb ook zo'n kippen, ze doen de moeite niet meer en worden maar dikker en dikker:(
 
Bovenaan