[Contest] - Win tot 1200 PP - Rapbattle

Reactiescore
786
Ben ik de enige die nog geen enkele rap gelezen heeft wegens te lui om te lezen?

Nee, Jo Han ook niet.
Die stemming zal pas voor volgend jaar zijn, dus tijd zat.
 
Reactiescore
1.468
De inzendingen nog eens op een rijtje:


1. Gambling Death

2. Unidentified Black Male

3. VulGer

4. .Ethereal

5. No Ban No Glory.

6. The Clown.

7. vtcpro

8. killzz4live

9. Uzimani

10. Mysterious Individual.

11. Sweet Dreams

12. Kyuka

13. Rob.

14. TheRipper

15. Maretan

16. lord-toms

17. HoboFobia

18. The American Sniper



Door o.a. familieomstandigheden ben ik helaas nog niet in staat geweest om de juryleden hun formatjes door te sturen ter beoordeling. Ik doe dat vandaag en hoop dan zsm de uitslag te hebben. Nogmaals excuses voor het lange wachten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
en zit de jury nog te genieten van de raps, of hebben ze al een uitslag @Jo Han ?
 
Reactiescore
5.593
Denk dat de storm de uitslag heeft weggevaagd.
 
Reactiescore
766
De spanning stijgt, iedereen die in de nek van @Jo Han hijgt. Gaat hij de deadline halen? Zo niet, wat zullen wij met zijn allen balen. Achja, het maakt ook niet uit wat voor excuses we verzinnen @maretan zal toch wel winnen...
 
Reactiescore
1.468
Haha,

There we go: de lang verwachte uitslag.

Het was een spannende strijd, en ik heb oprecht genoten van de inzendingen. Ik was ook wel een beetje verbluft door de hoeveelheid inzendingen, dit contest is dus zeker voor herhaling vatbaar op een toekomstige wereld!

De uitslagen zijn als volgt:

Winnaar: (1200PP)
@maretan

Tweede: (1000PP)
@Rob.

Derde: (800PP)
@Mysterious Individual.

Gefeliciteerd aan alle winnaars!
De PP worden zo snel mogelijk toegestuurd. Ik heb nog een klein logistiek probleempje met niet-overdraagbare PP die dat volgens mij wel zou moeten zijn, ik hoop dat zsm gefixed te hebben.

Dit zijn de jurybeoordelingen:


Hartelijk bedankt aan de jury:
@sseg, @Vleesje en @TurnDownForWhat
 
Reactiescore
300
Ik wil graag mijn vader, mijn moeder, mijn vrienden, mijn vriendin bedanken. Zonder hen had ik deze podium plaats niet kunnen bereiken.
Bovenal wil ik Lil Kleine bedanken. Bro zonder jouw coaching was ik nooit waar ik nu ben. SO naar jouw Jorik Scholten, matties 4 life JWZ:cool2:<3

En last but not least, @Jo 'henig' Han, en de juryleden bedankt voor jullie tijd.

Tot slot: Mochten die premium punten niet snel over de balk komen, dan komen ik en de boys het gewoon halen.:light::axe:
Je weet toch hoe dat gaat in dit 'Rap Scene' wereldje ,

Houdoe en bedankt
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vierde geworden.
COfTgLi.jpg
 
Bovenaan