Contest W76

Welk contest zouden jullie als speler graag hebben?

  • Beste Moraalbreker

    Stemmen: 10 12,7%
  • Mooiste profielplaatje

    Stemmen: 10 12,7%
  • Herken het dier

    Stemmen: 5 6,3%
  • Roastcontest

    Stemmen: 37 46,8%
  • Promoot je beroep/Studie

    Stemmen: 5 6,3%
  • De mooiste liefdesbrief

    Stemmen: 11 13,9%
  • Speedcontest

    Stemmen: 13 16,5%
  • Time Battle

    Stemmen: 16 20,3%
  • De leukste spotprent

    Stemmen: 14 17,7%
  • Presenteer je account

    Stemmen: 22 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    79
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
604
Reactiescore
2.064

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
757
Lieve W76 spelers,

Zonet werd er een enquete opgestart, waarin jullie je stem kunnen uitbrengen. Jullie hebben keuze uit 10 verschillende mogelijke contests. De enquete zal gesloten worden na 7 dagen (5 oktober). Het contest met de meeste stemmen zal het uiteindelijk halen en uitgewerkt worden. De PP-punten die te verdienen zijn, zullen nog besproken en meegedeeld worden!

Tot later!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
ROAST-contest, kan ik al die losers eens vertellen hoe het echt zit.
 
Reactiescore
56
Lieve W76 spelers,

Zonet werd er een enquete opgestart, waarin jullie je stem kunnen uitbrengen. Jullie hebben keuze uit 10 verschillende mogelijke contests. De enquete zal gesloten worden na 7 dagen (5 oktober). Het contest met de meeste stemmen zal het uiteindelijk halen en uitgewerkt worden. De PP-punten die te verdienen zijn, zullen nog besproken en meegedeeld worden!

Tot later!

En hoeveel PP krijg ik voor mijn goede ideeën? :D
 
Reactiescore
447
Als het roastcontest is worden de regels ivm met taalgebruik wat lakser @Miccie
 
Reactiescore
757
Als het roastcontest is worden de regels ivm met taalgebruik wat lakser @Miccie
Dat is inderdaad de bedoeling. Wel wil ik dat er met respect om kan gegaan worden met elkaar.

Ook zullen rechtstreekse beledigingen niet toegelaten worden. Ik geef jullie graag iets meer vrijheid, op voorwaarde dat jullie mij kunnen tonen dat dit toch op een respectvolle manier kan.

Laten we de stemming nog even afwachten. Verdere regels en voorwaarden zullen nog besproken worden!
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kunnen alle minderheden zich reeds melden met accountnaam erbij zodat ik me al kan voorbereiden?
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
757
Dag vrienden en vriendinnen

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken, voor de toch wel actieve stemming die er geweest is omtrent dit onderwerp, chapeau!

Zoals jullie zelf allemaal kunnen zien, is het resultaat gekend! Jullie mogen zich verwachten aan een’Roastcontest’. Het contest zal in de loop van deze week uitgewerkt worden (hangt een beetje van de drukte af). Jullie kunnen zich alvast beginnen voorbereiden om jullie tegen-kandidaten van de kaart te ‘Roasten’ :smile:

Regels, prijzen en alle andere zaken worden jullie nog kenbaar gemaakt.

Hier gaat voorlopig een slotje op!

Groetjes van jullie moderator,
Miccie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan