Contest: Top awards

DeletedUser

Guest
Beste W16 gangers,

Ik ben erg benieuwd naar de "top-awards" en wil er een soort "contest" van maken, als w16 spelers onder elkaar. Als er genoeg mensen zijn die het leuk lijkt om een degelijke contest te houden dan zal ik dit topic bij proberen te houden en van elke award een top 3 maken.

Wat houdt het in?
Heb je een award, en denk je dat het een record is op wereld 16, dan post je een screenshot van je award als bewijs.

Hoe maak ik een screenshot?
De meeste onder ons weten wel hoe een screenshot te maken en te uploaden. Maar voor degenen die het niet weten;

1. Je gaat naar de pagina waar je een screenshot van wilt maken
2. Je drukt op je toetsenbord op de knop op het knopje PrtScr SysRq.
3. Open paint
4. Ctrl + V (eventueel pas je je screenshot aan om bepaalde info niet prijs te geven)
5. Opslaan in een bepaalde map
6. Ga naar http://www.tinypic.com/ en upload de screenshot
7. Plaats de link op het forum

Welke awards kan ik allemaal indienen als top-award?
- Rover van de dag
- Plunderaar van de dag
- Aanvaller van de dag
- Verdediger van de dag


Ranglijst
Aanvaller van de dag
#1 Gig graham II met 3.179.072 eenheden (Forumnaam: Signum Perfectionis)
avvdwf.jpg
#2 Wortel69 met 2.985.412 eenheden (Forumnaam: Kale Koerie)
4x Aanvaller van de dag
op 04.06.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.985.412 eenheden)!
#3 Jobjee met 1.316.380 eenheden (Forumnaam: in qontrol)
11x Aanvaller van de dag
op 04.10.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.316.380 eenheden)!




Verdediger van de dag
#1 Tinkywinky755 met 8.660.433 eenheden
vvdd.jpg
#2 Tomman228 met 6.775.705 eenheden (Forumnaam: Carrrrlo)
31x Verdediger van de dag
op 24.10.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.775.705 eenheden)!
#3 OWNZ U P3K3R met 5.120.256 eenheden (Forumnaam: OWNZ U P3K3R)
dragenshield.png




Rover van de dag
#1 Lil-john met 236.673.072 grondstoffen (Forumnaam: loth)
taroyc.jpg
#2 KOEN840 met 132.630.887 grondstoffen (Forumnaam: Bappos)
37x Rover van de dag
op 31.08.2011 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (132.630.887 grondstoffen)
#3 Beguuiling met 116.511.127 grondstoffen (Forumnaam: 9292P)
2vvp6o4.png


Plunderaar van de dag
#1 Pacellino met 37.615 dorpen (Forumnaam: pacellino)
Plunderaar van Pacellino:
39x Plunderaar van de dag
op 01.10.2011 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (37.615 dorpen)!

Staat zichtbaar dus award kan IG gecontroleerd worden.
#2 Yero Fosgate met 9.571 dorpen (Forumnaam: Yero Fosgate)
4x Plunderaar van de dag
op 13.09.2011 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (9.571 dorpen)!
#3 Gig graham II met 3.646 dorpen (Forumnaam: Signum Perfectionis)
5x Plunderaar van de dag
op 14.01.2011 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (3.646 dorpen)!


Groet,
Rick
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geen grootmacht?

Als er veel vraag is naar de grootmacht dan zal deze er natuurlijk bij gevoegd worden, dat lees ik dan vanzelf. Wat iedereen van die award vindt moet hij of zij dan maar voor zichzelf bepalen.


Als jij het een kunst vind om 1,5 maand stil te liggen en vervolgens 60 dorpen te internen, dan wel.

Loth, dit is een heel mooi idee! Een soort vergelding van je prestatie!

Bedankt S!

Hoop dat er veel mensen zijn die een printscreen inleveren, daarbij hoop ik dat men elkaars record probeert te verbeteren.
 

DeletedUser55090

Guest
De verdedigingsaward van Tomman zal het hoogste zijn met een dikke 13 miljoen ODD.

Offensief weet ik het nog zo net niet.. ooit 2 miljoen dik voorbij zien komen (als ik me niet vergis)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het spits dan maar afbijten! ;)

Rover vd dag:
sbseb8.jpg

De verdedigingsaward van Tomman zal het hoogste zijn met een dikke 13 miljoen ODD.

Offensief weet ik het nog zo net niet.. ooit 2 miljoen dik voorbij zien komen (als ik me niet vergis)

Ikzelf heb een miljoen, deze zal ik maar niet posten - denk dat er vele hogere zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56780

Guest
wij hebben Aanvaller met 1.9? maar verwacht dat er wel hoger is :p
 

DeletedUser

Guest
Lancelot-nl

13x Verdediger van de dag
op 29.05.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.990.318 eenheden)!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Lancelot-nl

13x Verdediger van de dag
op 29.05.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.990.318 eenheden)!

0wnz.

5x Verdediger van de dag
op 18.10.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.120.265 eenheden)!
 

DeletedUser

Guest
Lancelot-nl

13x Verdediger van de dag
op 29.05.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.990.318 eenheden)!

0wnz.

5x Verdediger van de dag
op 18.10.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.120.265 eenheden)!

Graag screenshotjes, we weten allemaal hoe makkelijk je van een 4 een 5 maakt etc :)

Het is niet dat ik jullie niet vertrouw, maar je weet hoe dat kan gaan met honderden mensen - er zal er maar net eentje tussen zitten! ;)
 

DeletedUser3368

Guest
Graag screenshotjes, we weten allemaal hoe makkelijk je van een 4 een 5 maakt etc :)

Het is niet dat ik jullie niet vertrouw, maar je weet hoe dat kan gaan met honderden mensen - er zal er maar net eentje tussen zitten! ;)

Via een printscreen kan je zoiets niet veranderen ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Via een printscreen kan je zoiets niet veranderen ? :confused:

Alles kan, dat weten we allemaal. Echter vraag ik om een printscreen en niet om copy/paste;)

(bij clustercontest had ik anders ook wel printscreen i.p.v. tw-stats kunnen doen dan ;))
 

DeletedUser

Guest
Alles kan, dat weten we allemaal. Echter vraag ik om een printscreen en niet om copy/paste;)

(bij clustercontest had ik anders ook wel printscreen i.p.v. tw-stats kunnen doen dan ;))

Echter is dat te controleren, door simpel zelf een kaartje te maken en hier niet wanneer mensen hun awards verbergen.
 
Bovenaan