[Contest] Promoot je Account Inzendingentopic!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Daar is ‘ie dan!

Beste forumgebruikers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum!


Het doel

Wie heeft het beste account van W60? Het doel is dat ieder account een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over zijn account. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten om je account op een zo leuk en goed mogelijke manier aan de wereld te presenteren. Het doel is dus om jou account te verkopen aan de rest van de community en de jury.


Hoe doe je mee?

- Je moet een serieus account op de wereld hebben om deel te kunnen nemen.
- Je hebt één inzending per account, deze inzending wordt in dit topic geplaatst.
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurt. Houd je dus aan de forumregels!
- Het moet een serieuze inzending zijn (ik bepaal dit en heb altijd gelijk).
- Je inzending mag niet groter zijn dan 2 posten.


De Jury

Bij deze contest zijn er drie jury leden aanwezig:

1. Ik
2. Mr.Thanksgiving
3. Adriana Lima

Vrijwilligers mogen zich melden, met de voorwaarde dat ze niet op een account spelen dat meedoet!


Hoe wordt het beoordeeld?

De maximaal haalbare score van de jury is 100 punten. Bij de enquête zal elke stem ook punten opleveren. Welke inzending uiteindelijk de meeste punten krijgt wint.

- Inhoud van het verhaal (70punten)

Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

- Schrijfstijl (20punten)

Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

- Uiterlijke verzorging (10punten)

Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?


- Enquête (1p per stem)

Ook bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die drie dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt staat gelijk aan 1 punt.


Prijzenpot

De prijzenpot bestaat uit 800 pp’s

1ste prijs: 300 premiumpunten
2e prijs: 200 premiumpunten
3e prijs: 100 premiumpunten

Winnaar enquête: 200 premiumpunten

Sponsors:

Inno: 500 pp’s
Hopeful: 300 pp’s


Succes aan alle deelnemers gewenst, houd het respectvol en veel plezier bij het lezen/maken.


Deelnemen kan tot zondag 25 februari 21:59!
Inzendingen daarna zijn geldig tot ik de enquete online gooi.

Voor vragen en opmerkingen mag je in dit topic terecht. Houd dit topic alleen voor inschrijvingen. Ik zal strenger omgaan met off-topic posts hier ;)

En shout out naar @The Minion voor het feit dat ik zijn opzetje mag gebruiken <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Uitslag!!!!!!!!!!!!!

Sorry dat het zolang duurde :(

Voor de mensen die een excuus willen: ik werd ziek en uni werd druk dus ik was het een beetje vergeten. Het spijt me. (Daarom is @The Minion de contestman en niet ik)

Anyway, first and foremost: Aldo en ik hebben besloten dat de inzending van @Rage Parrot ongeldig is verklaard, aangezien het een filmpje is dat niet is gemaakt door het forum account wat het filmpje inzond.

Dan, de uitslag.

Ten eerste wil ik het account Tragedy Under Grace feliciteren met het winnen van de enquete. Die 200 pp zijn sowieso voor jullie!

Op de derde plaats hebben we @A Plebian - 100 pp zijn voor jou!
Op de tweede plaats hebben we @Nice Ult Amumu - 200 pp gaan naar jullie!
En op de eerste plaats hebben we de inzending van @Cryptic voor zijn account Tragedy Under Grace - 300 pp gaan naar jullie, wat uitkomt op 500 pp!

Winnaars, stuur mij even een PM met hoeveel pp je hebt gewonnen en naar welk ingame wereld 60 account ze mogen, dan ga ik dat regelen.

Verder zou ik zeggen: veel plezier met Gok de Top, doe vooral mee en nogmaals excuses voor de vertraging!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74846

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Lo inolvidable. op W60. Zoals de naam zegt ''de onvergetelijke''. Sommige mensen zouden mij liever vergeten maar ook een heleboel mensen zullen mij nooit vergeten. Toch zijn er dingen in het leven die je liever vergeet en niet vergeet en dit wordt een reis door de tijd waarbij je achteraf denk: Was ik dat maar vergeten of hopelijk vergeet ik dat nooit meer.

Wat wil ik nooit meer meemaken en dus het liefst gewoon vergeten?

- De Amstelcup finale tussen Fcutrecht - Ajax. Miss wambertina (walberto) scoort in buitenspel positie. Iedereen ziet het op de scheidsrechter na. Vergeten
- Patricia paay met haar geweldige golden shower. Vergeten
- Feyenoord dat kampioen wordt voor het eerst in 18 jaar. Vergeten
- De stroeve start op W60 Vergeten

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die je het liefst wilt vergeten maar dit zijn toch wel de dingen waarvan ik nu denk, Dat wil ik nu echt vergeten.

Wat wil ik nooit meer vergeten? (Lo inolvidable)

- Het festival seizoen met het heerlijk weer, de sappies en natuurlijk....

*knip*

Inderdaad de perfecte beveiliging en staff die dit soort evenementen allemaal mogelijk maakt!

- Het geweldige F1 seizoen van Max verstappen is natuurlijk ook Lo Inolvidable.

*knip*

Hopelijk rijden ze voortaan in de F1 ook met koplampen. Zou een flinke vooruitgang zijn!

- De geweldige dartscarriere van Phil Taylor. Lo Inolvidable

3B80389200000578-0-image-m-3_1482494457141.jpg


Hij wijst duidelijk het hoogtepunt van zn carrie niet aan maar het scheelt niet veel.

- Zomervakantie is natuurlijk altijd onvergetelijk. Dit jaar naar gran canaria geweest en komend jaar een roadtrip door Noorwegen. Lo Inolvidable.

*knip*


Benieuwd of er komende zomer ook van die lekkere skipistes zijn. Lo Inolvidable

Zoals jullie in dit wereldse verslag hebben kunnen zien heb ik een paar grote diepte punten gekend maar ook een paar hele grote plus punten en in W60 gaan we daar vrolijk op verder borduren! Ik wens iedereen een hele goede wereld toe en ben benieuwd welk verslag het hoogtepunt wordt van deze contest.

Grtzzz Lo inolvidable
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78825

Guest
ntLtkjh.png


Tragedy under Grace

Werelden begonnen, strijden gestreden.
Er werden verliezen geleden maar ook banden gesmeed.


Overwinningen, verliezen.
Genade, tragedie.
Vriend, vijand.
Leven, dood.
Het één kan er niet zijn, zonder het ander.


Het ontstaan van Tragedy under Grace, speelt zich af lang geleden. Maar het verhaal zal nooit veranderen.
'With victory comes Tragedy.'

Tragedy under Grace heeft gestreden, en zal blijven strijden.
Doorheen weer en wind.
Tastend in het donker, met het zwaard in de hand.

Kijkend naar het licht, de volgende zet al beslist met vol verstand.
Rijzend naar de top, strevend voor de troon.


Echter is de strijd niet altijd vanzelfsprekend...

Verliezen.
Tegenslagen.
Gevallen.
Op de knieën gebracht, het zwaard tegen de keel.


Echter stopt het daar niet. Dat is niet noodzakelijk het einde.
Opstaan. Opnieuw proberen.

Strijden voor de overwinning. Strijden voor het doel voor ogen.
De lessen uit het verleden toepassen om sterker te staan.
Niet opgeven, maar terugslaan.


Dit is een nieuw hoofdstuk. De eerste letters zijn pas geschreven.
De inkt is nog vers. Een traan valt op het perkament.

Het einde is nog niet in zicht. De uitkomst onbekend.
De essentie al wel gekend.


With victory...
Comes tragedy.


wrc9rimz.png


Team Tragedy under Grace
Wereld 60
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79226

Guest
Geachte Tribalwars spelers,

6Xe2w4E.png


Wat u hier zal ervaren is niets anders dan een creatie van god hemzelf. Als voorheen bekend gemaakt op het algemeen forum van deze wereld, wordt dit account door niets anders dan Tribalwars professionals, of eigenlijk zelfs Tribalwars goden bespeeld. Vandaar dat wij u vandaag versteld zullen doen staan met ons verhaal. Dit verhaal begint op 29-01-2017, op deze datum werd de whatsapp groep gecreëerd, met de naam Nice Ult Amumu.

Nog nooit was er een dag als deze...

29-01-2017:
De eerste dag van dit zeer bijzondere verhaal. Vrienden, lotgenoten, maar boven alles, broeders. 29 januari 2017 is de dag dat de eerste bespelers van dit account in aanraking met elkaar kwamen via whatsapp. Destijds diende deze whatsapp groep als communicatie middel rondom onze "League of Legends temsessies", zoals wij die graag noemen. In het begin wisten we natuurlijk nooit dat het zo goed zou klikken en dat we elkaar na meer dan een jaar nog steeds dagelijks zouden spreken.


Na dit ontroerende verhaal over de creatie van de whatsapp groep, is er natuurlijk maar één vraag. Maar, Mr. Drs. Ir. Nice Ult Amumu BA, hoe kan dat dan, dat jullie elkaar hebben ontmoet? Dat zal ik u vertellen, maar natuurlijk! In het volgende deel wordt beschreven hoe wij, de goden die Nice Ult Amumu bespelen, elkaar hebben ontmoet.



LET OP! DIT VERHAAL KAN EMOTIE DOEN OPWEKKEN, HOUD UW ZAKDOEKEN IN DE AANSLAG!
21st August 2015 - Dit is de datum waarom vier van de spelers van Nice Ult Amumu elkaar hebben ontmoet. Dit is namelijk de datum waarop een bepaald account een bepaalde stam joinde en wij voor het eerst met elkaar gesproken hebben. Nu moet we echter eerlijk zijn, in het begin klikte het niet direct. Binnen de stam werd er al wat gewaarschuwd voor bepaalde persoonlijkheden waar rekening mee moest worden gehouden. In het begin was dit dan ook zeker een "probleem". Niemand wist echter, dat het anderhalf jaar later zo goed zou klikken.

17th September 2015 - Op 17 september 2015 voegen de andere twee bespelers zich van Nice Ult Amumu zich bij de stam. Dit is namelijk dat datum waarop alle zes bespelers van Nice Ult Amumu voor het eerst bij elkaar in de stam zitten. Zoals in elke stam was er hier en daar frustratie, ook tussen ons zessen. We bleven echter volhouden en waren aardig op koers richting de wereldwinst, mocht het niet zo zijn dat bepaalde individuen roet in het eten gooiden. Deze gebeurtenis zullen wij niet bespreken aangezien dit een nogal gevoelig onderwerp was (en wellicht is) op Tribalwars.


Nu zouden we natuurlijk alles kunnen gaan beschrijven over wat er gedurende de jaren is gebeurd, echter heeft niemand daar zin in. Daarom zal ik u voorzien van een beknopte versie van het verhaal. Vanaf 29-01-2017 hebben wij in principe elke dag contact. We spelen samen games en hebben "lol" in het leven. Om een lang verhaal kort te maken zijn we goede vrienden geworden en hebben we besloten een wereldje met z'n allen rustig te spelen.


Nu zijn er nog enkele vragen die u graag beantwoord zou willen hebben en ook dit gaan wij zeker doen. Hieronder zullen wij wat vragen die u wellicht heeft beantwoorden:

Hoe komt het dat jullie zo goed zijn?
Door samen league of legends te spelen, zijn wij volledig op elkaar ingespeeld. Dit in combinatie met een bak ervaring zorgt ervoor dat wij qua bemanning het beste account op deze wereld zijn.

Oh beste Nice Ult Amumu, mag ik bij jullie op het account spelen?
Ondanks we reeds met zesenhalf man op het account zitten zijn we nog steeds opzoek naar mensen die iets kunnen toevoegen aan het plezier op deze wereld. Mocht u denken een toevoeging te zijn mag u ons een privé berichtje sturen via het forum.

Wie spelen er eigenlijk op Nice Ult Amumu?
Aangezien wij nogal verlegen zijn, blijven we voorlopig nog anoniem spelen!

Waar komt jullie te gekke naam vandaan?
Nice Ult Amumu staat in het teken van de "outplay". Echter gaat het om dit geval om het "outplayen" van jezelf. Zoals de mensen die league of legends spelen zullen weten, is het vrij moeilijk om je ultimate, ook wel R op Amumu te missen. Na een aantal mooie "Nice Ults Amumu" gezien te hebben hebben we besloten dat "Nice Ult Amumu" nu een benaming is voor dingen die niet nice zijn.

Waarom heten jullie dorpsnamen "Flash R!"?
Met de dorpsnamen die wij bezitten doelen wij natuurlijk op niet zomaar de "Flash R" tactiek, maar bedoelen we natuurlijk de "Flash R!". Het verschil? overduidelijk, de Flash R! tactiek benadrukt de machteloosheid zodanig dat het maar een ultimate kan omschrijven, namelijk de: "Primordial Burst", deze overmacht weerspiegeld de superieurheid van niemand minder dan The Veigar.


Nu komen we aan bij het laatste deel van onze "promoot je account" - inzending. Hierin willen wij u aanmoedigen u terug te trekken uit de wedstrijd aangezien het onmogelijk is goden te verslaan. Dat is dan ook de reden dat wij de jury willen verzoeken op te stappen aangezien de contest reeds is gewonnen door Nice Ult Amumu. De premium-punten mogen per direct overgemaakt worden naar het tribalwars account "Nice Ult Amumu".



Met vriendelijke groet,


Mr. Drs. Ir. Nice Ult Amumu
 

DeletedUser13688

Guest
110262_large


A Plebian

Als Amerikanist en voormalig Engels docent ligt het in mijn aard om mensen de achtergrond van een naam te vertellen:

http://teachingamericanhistory.org/library/document/address-by-a-plebian/

Far be it from me to object to granting the general government the power of regulating trade, and of laying imposts and duties for that purpose, as well as for raising a revenue: But it is as far from me to flatter people with hopes of benefits to be derived from such a change in our government, which can never be realized. Some advantages may accrue from vesting in one general government, the right to regulate commerce, but it is a vain delusion to expect any thing like what is promised. The truth is, this country buys more than it sells: It imports more than it exports. There are too many merchants in proportion to the farmers and manufacturers.

De waakzaamheid van deze "plebian" (ook wel als "plebeian" geschreven) betreft het principe van civiele en nationale autonomie. Als docent is het altijd mijn prioriteit om leerlingen van jongs af aan in te laten zien dat persoonlijke verantwoordelijkheid en discipline leidt tot persoonlijke autonomie; je eigen boontjes kunnen doppen.

---

Farm farm farm,
work work work,
kill kill kill,
win win win

De arbeiders van het Plebiaanse rijk neuriën deze regeltjes de hele dag door, terwijl ze hard werken aan het opbouwen van het mooiste en meest welvarende land dat continent 55, in de volksmond ook wel "C-fiffystan" genoemd, ooit heeft gezien. De bevolking van het Plebiaanse rijk is eenvoudig doch eerzaam. Ze werken hard, maken geen schulden door schatkisten van de grote wereldbanken te kopen om zo grondstoffen te winnen die ze niet kunnen betalen. Nee, dat is niet de manier waarop de Plebians werken. Zij werken dag en nacht om op een eerlijke manier, door hard te werken, slim te zoeken en strategische rooftochten te plannen zoveel mogelijk rijkdommen te vergaren voor Pupper - hun God die ook wel de gedaante van een hond aanneemt in het Plebiaanse rijk. Hun doel: hun land uitbreiden, hun steden opbouwen, avonturen beleven, liefde vinden en gelukkig worden. Het simpele leventje dat ze leiden is, in hun optiek, hier ideaal voor. Onder de 4 grote generaals -die hen zo goed hebben geholpen hun landen te verdedigen en hun vijanden te verslaan- is geen uitdaging te groot. De Plebians zijn er klaar voor. Ze hebben misschien niet de schatkist vol met klinkende munten, zoals de Regenboogdames, of moderne wapens, zoals het Amerikaanse Sniper regime, maar wat hen ontbeert in materiële eigendommen maken ze meer dan goed met hun inzet, positieve houding en intelligentie.

Het Plebiaanse Rijk wordt ook wel "de rand van de wereld" genoemd. Maar de Plebians hebben geen angst dat ze er vanaf zullen vallen. Hun vijanden, echter, zullen hun handjes dicht moeten knijpen dat ze niet over de afgrond gejaagd zullen worden...

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan