[Contest] Clustercontest Discussietopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13688

Guest
Ik heb bericht gekregen dat ik nr 1 ben jongens! Als je niks hoort heb je gewoon niks gewonnen!
 

DeletedUser79332

Guest
Ik wil wel mee beoordelen mocht je echt mensen tekort komen.
Dat ene flutdorp wat ik hier heb is toch een pp farm.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil wel mee beoordelen mocht je echt mensen tekort komen.
Dat ene flutdorp wat ik hier heb is toch een pp farm.

Liever niet, omdat ik niet weet hoe objectief je zal zijn, snap je?

Ik vraag wel even in het TW team :)
Thanks though!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Iedereen heeft z'n scores ingevuld alleen heb ik mn exceldocument verneukt waardoor ik niet de gemiddeldes krijg :(

Ik heb Aldo even om hulp gevraagd!

Ook zag ik dat er geen aparte prijs was voor het meest creatieve cluster, dus ik zal een extra 250PP uitdelen.
Ik kan alvast mededelen dat die prijs gewonnen is door @Calamity.!

De rest vd uitslag komt zo spoedig mogelijk.
 
Reactiescore
2.478
Excel doet het weer dus Duncan kan weer verder. Uitslag zal dus over enkele minuten komen (als hij opschiey).
 
Reactiescore
524
Op de score van Cracksparrow (opgestuurd door @jevari (met een kutkaart:()).

Compactheid: 7.5
Opzich geen slechte score maar op onze MB/DU na bevinden er zich op een aantal 1 of 2 dorpsspelers na geen spelers in ons cluster, zelfs geen bb's.
Dat was toen ook al zo dus daar is weinig aan veranderd. Geen idee hoe dat extreem verbeterd kan worden maar hoe had ik geen problemen mee.

Vorm/ligging: 7.33
Evenmin een slechte score en geen idee waar ieder jurylid rekening mee heeft gehouden. De vorm is vrij rond en we liggen tegen de core aan.

Verhouding safe/front: 6.83
Hier zou ik wel graag een extra uitleg bij willen. Jesse had het zeker een wat duidelijke kaart kunnen geven maar op het kleine stukje front met Adios (groen) & hun debugger na is er geen front. Dat zwarte gat ten zuidoosten is een full def spelende stam en absoluut niet iets wat ik als front zou markeren (en wat dus geen safe zou zijn). Dit is dus niet voor niets NIET gemarkeerd.

Farmruimte: 6.67
Niks over te vermelden. Weinig bb's in het cluster maar ten noorden ervan genoeg om de inkomsten aan te vullen.

Al met al vind ik sommige scores tov anderen niet helemaal op 1 lijn liggen.
Hoe kun je met een zo goed als dichtgeedeld cluster en tot heden geen actief front juist op die punten punten verliezen en op de farmligging relatief veel te pakken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan