[Contest] Clustercontest Discussietopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Bonjour!

Het discussietopic voor deze contest (clivky). Alle inzendingen mogen in dat topics, de rest kan allemaal hier gebeuren. Brand los met vragen, opmerkingen, feedback of reacties op inzendingen.

Ik open de topics alvast - de contest zelf zet ik vanmiddag/vanavond op, maar op deze manier vergeet ik het minder snel.
 
Reactiescore
1.367
Rise against's cluster is #1
 
Reactiescore
2.478
Duurt lang
 

DeletedUser79332

Guest
Het is indd wel een lange ochtend voor hem als hij het er nog steeds vanmiddag/vanavond op moet zetten.

Op mijn vrije ochtend wil ik ook wel zijn ochtend hebben.:p Zal mijn baas alleen wat minder briljant vinden;):p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is indd wel een lange ochtend voor hem als hij het er nog steeds vanmiddag/vanavond op moet zetten.

Op mijn vrije ochtend wil ik ook wel zijn ochtend hebben.:p Zal mijn baas alleen wat minder briljant vinden;):p

Ik wilde het gaan doen en besefte me toen dat ik de template kwijt was. Toen Aldo hem stuurde was ik het alweer vergeten :(

M’n geheugen is echt rampzalig
 
Reactiescore
524
Enig idee wanneer je de contest gaat lanceren?
Hebben PP nodig om de boel draaiende te houden:D
 
Reactiescore
1.962
Waar lijkt ons cluster dit keer op Rick? :D

Een misvormde tractor?:rolleyes:

b5193fb69c63fc41fe2b36167f8d5cfc.png
 
Reactiescore
490
Reactiescore
490
Reactiescore
490
Reactiescore
516
Het cluster van A Plebian 05/04/2018, 18:25.

Kleuren van andere stammen zijn NIET opzettelijk gemarkeerd met bepaalde kleuren. Adten heeft namelijk officieel geen vijanden.

A7EyE6B.png

A7EyE6B

Waar lijkt het op?

nj4KZ2W.png

nj4KZ2W

Mijn cluster is de ideale belichaming van mijn huidige speelstijl; daar waar anderen zich graag met hoge activiteit en energie zich aan 't front begeven, vormt mijn cluster de parachute; het zorgt voor een zachte landing en - en dit is waarschijnlijk het meest belangrijke - het ondersteunt de gebruiker zodat deze niet te pletter valt. Dat is dan ook precies waar mijn hele account tot nu toe voor dient: het ondersteunen van stamgenoten.

Als deze metafoor te zoetsappig is, kan ik ook gewoon zeggen dat ik een kwal ben

kompaskwal_001.jpg

nj4KZ2W

Zacht en tamelijk onschuldig, maar als ik je aanraak begin je te krijsen en verteld een vriend dat je over jezelf heen moet plassen om je weer beter te voelen.

Baasje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan