[Contest] Clustercontest Discussietopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Het cluster van A Plebian 05/04/2018, 18:25.

Kleuren van andere stammen zijn NIET opzettelijk gemarkeerd met bepaalde kleuren. Adten heeft namelijk officieel geen vijanden.

A7EyE6B.png

A7EyE6B

Waar lijkt het op?

nj4KZ2W.png

nj4KZ2W

Mijn cluster is de ideale belichaming van mijn huidige speelstijl; daar waar anderen zich graag met hoge activiteit en energie zich aan 't front begeven, vormt mijn cluster de parachute; het zorgt voor een zachte landing en - en dit is waarschijnlijk het meest belangrijke - het ondersteunt de gebruiker zodat deze niet te pletter valt. Dat is dan ook precies waar mijn hele account tot nu toe voor dient: het ondersteunen van stamgenoten.

Als deze metafoor te zoetsappig is, kan ik ook gewoon zeggen dat ik een kwal ben

kompaskwal_001.jpg

nj4KZ2W

Zacht en tamelijk onschuldig, maar als ik je aanraak begin je te krijsen en verteld een vriend dat je over jezelf heen moet plassen om je weer beter te voelen.

Ik zie een fortnite crate.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Vergeten te zeggen:

Kunnen jullie, wanneer jullie een creatief cluster posten, ook een kaartje posten zónder creatieve tekeningen?

Dus twee kaartjes.
 

DeletedUser13688

Guest
Cluster van: Nice Ult Amumu.
Aangezien het overduidelijk is dat onze cluster gewoon in de vorm van onze accountnaam is ben ik toch van mening dat wij wel degelijk het beste cluster hebben. Vandaar stel ik dus voor dat de contest vroegtijdig wordt afgekapt en de PP wordt overgemaakt naar Nice Ult Amumu.

rYtwSAA.png

zXJklBu.png

qmO74aB.png

Alhoewel ik het tekeningetje erg leuk vind, moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet herken in de vorm :p
 

DeletedUser13688

Guest
Wel jammer dat er zoveel vraag was naar een clustercontest en er vervolgens maar enkele inzendingen zijn
 
Reactiescore
2.478
Welkom bij de gevoelens van een mod. We doen zo ons best, maar er komt weinig respons. Dit is niet goed voor de motivatie :confused:
 

DeletedUser13688

Guest
Toen ik nog mod was op .net in 2008 was er zoveel forum activiteit dat ik het amper kon bijbenen..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wel jammer dat er zoveel vraag was naar een clustercontest en er vervolgens maar enkele inzendingen zijn

What Aldo said.

Adhv de respons op de eerste vraag had ik dit niet verwacht, maar misschien komt het nog.
 
Reactiescore
1.019
als je reclame maakt op tv bijvoorbeeld, of bij youtube of twitch ofzo, haal je toch weer veel mensen binnen? kost een beetje, maar je krijgt er veel voor terug
 

DeletedUser78482

Guest
Oordelen jullie niet een beetje vroeg met te weinig inzendingen?

Loopt tot 12 april, veel accounts zullen net als bij gok de top zolaat mogelijk indienen. Geduld is een schone zaak...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
What Aldo said.

Adhv de respons op de eerste vraag had ik dit niet verwacht, maar misschien komt het nog.

hee uhm in de post kreeg je 10 punten voor presentatie, 25 punten voor creativiteit.
En de rest? Zit dat in beoordelingslijstje van de jury? Zoals front/save verhouding, farmgebied etc etc?
 

Deleted User - 487871837

Guest
als je reclame maakt op tv bijvoorbeeld, of bij youtube of twitch ofzo, haal je toch weer veel mensen binnen? kost een beetje, maar je krijgt er veel voor terug

Reclame maken voor Clustercontest W60 op TV?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan