[Stemtopic] CONCLAAF OVERWINNINGSVOORWAARDEN

Welke regel houden we?

  • De oude regel: bij gelijke getalen winnen we wolfjes

    Stemmen: 5 38,5%
  • De nieuwe regel: bij gelijke getalen hebben de wolfjes ook nog de BM nodig om te winnen

    Stemmen: 8 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487974942

Guest
dit is net een discussie om duidelijkheid te scheppen omtrent de regels
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dat snap ik, maar de regel is toch dat het eerstvolgende moment een lynch is. En als beide spelers stemmen op de ander wint de burger.

De hele meerderheidsregel van de wolven is gebaseerd op het feit dat ze bij een meerderheid geen lynchstemming meer kunnen verliezen omdat zij allemaal samen stemmen. Dit zorgt ervoor dat het zinloos is om door te spelen omdat de wolven toch elke stemming winnen. Wanneer deze zekerheid er niet is, omdat de BM niet in bezit is bij een 3 vs 3 en dus als alle goedjes op een wolf stemmen die wolf eruit zal vliegen, winnen de wolven dus ook nog niet.

In de 1 vs 1 gaat dat ook op. De regel is dat het dag is en dus is het volgende moment lynch. Lynch wordt bepaald door stemming en dus wint burger. Zeg me wat ik mis?
 
Reactiescore
1.804
Het is dag. Geen nacht. Dat betekent dus dat de lynch het eerstvolgende moment is waarop er iemand sterft. Wolven komen pas in de nacht aan de beurt of moorden het dorp uit bij meerderheid, meerderheid is niet aanwezig dus gaat lynch gewoon door als eerstvolgende moment en dan wint de burger de stemming toch?
nee de wolven eten normaal gezien snachts omdat ze in de minderheid zijn en dus slinks te werk moeten gaan. Wanneer het 1v1 is valt dit weg?
 
Reactiescore
2.490
Laten we hier maar een slotje op gooien. Ongepaste comments zijn berispt.

Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan