Concept: TW bokaal

DeletedUser1435

Guest
Goedemiddag allen,

Jaren terug ben ik begonnen als tribalwars speler. Later kwam ik terecht op dit forum en daar zit ik nog steeds.
Door de jaren heen heb ik opgemerkt dat tribalwars meer dan een spel is. Veel spelers zijn allang geen spelers meer of hangen enkel bij een account eraan voor de gezelligheid.
Het sociale aspect is dus zeer belangrijk. Mensen leren elkaar kennen, zien elkaar, praten met elkaar, schelden op elkaar en in sommige gevallen meeten ze zelfs elkaar.
Ik vind dat een spel als tribalwars haar functie als bindende factor beter moet gaan erkennen, of eerst herkennen.

En aangezien ik er al jaren ben voor de community en haar spelers (ook al speel ik niet meer), denk ik graag mee.
Nou heb ik het volgende idee:

In plaats van dat winnende spelers en stammen een bergje PP krijgen. Krijgen ze bekers en medailles.
En dan niet een virtueel plakplaatje, maar een tastbare beker.
Deze zal worden uitgereikt door de communitymanager of een vertegenwoordiger van deze aan de stamleider.
Medailles kunnen opgehaald worden bij de stamleider. (uiteraard ben ik een economisch denker en dient de stam wel aan te geven hoeveel spelers hem daadwerkelijk komen ophalen)

Het leuke van de beker is dat zoals het bij een ware sportploeg deze altijd van speler tot speler gaat.Dus door deze te wisselen zal het sociale aspect gemotiveerd worden, bovenop het aspect van de meeting ter ontvangst van de prijs.

Zo draagt tribalwars bij aan een betere wereld.
 

DeletedUser72524

Guest
Goed idee! Maak deze man Community Manager!

Feestje vanuit Innogames voor de winnaars is wel op zijn plek :O
 

DeletedUser7072

Guest
Kunnen we dan met terugwerkende kracht oude winnaars benaderen en hen die prijzen aanbieden?
 
Reactiescore
770
Goed idee wel inderdaad. Er kan samen iets geregeld worden dan met de onderneming van Jojor.
 

DeletedUser1435

Guest
fijn dat jullie mijn idee leuk vinden.

afwachtende op reacties uit het team.
 

DeletedUser1875

Guest
Zou het niet simpeler zijn om dit soort trofeeën uit te reiken via forumaccounts/spelaccounts, zoals dit al word gedaan bij speedkampioenschappen? Begrijp het idee, en vind het een leuk idee maar iets als bijvoorbeeld een communitydag trekt langer na niet zoveel spelers als dat er hier daadwerkelijk rondlopen..

Daarnaast zijn er ook spelers die dit spel en privé gewoon gescheiden willen houden, maar misschien wel zo'n troffeetje zouden willen?
 

DeletedUser1435

Guest
er is uiteraard nog ruimte voor verandering het is immers maar een concept.
 
Reactiescore
770
Daarnaast zijn er ook spelers die dit spel en privé gewoon gescheiden willen houden, maar misschien wel zo'n troffeetje zouden willen?

Hoe wilt men dan die troffee geleverd hebben?

Maar goed ik zou zeggen werk het uit forumteam dit idee kan veel steun vinden en sinds Jojor een onderneming heeft die handelt in sportprijzen.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat is dit voor onzin, hoezo heb jij daar geen bevoegdheid voor?

Verplaatsen kan alleen door forummods en coma gebeuren. Ik denk dat het op het ideeënforum thuis hoort, maar ik weet niet of dit idee genoeg daadkracht zal krijgen. Ik denk dat het niet uitvoerbaar is.
Iets tastbaars is inderdaad wel leuk, maar premiumpunten kan iedereen gebruiken.
 

DeletedUser1435

Guest
pp is een goedkope weinig tijdvergende oplossing.

aan die paar pp die je kan krijgen heb je vandaag de dag niks meer.
 
Reactiescore
770
maar ik weet niet of dit idee genoeg daadkracht zal krijgen. Ik denk dat het niet uitvoerbaar is.
Iets tastbaars is inderdaad wel leuk, maar premiumpunten kan iedereen gebruiken.

Ik denk veel eerder dat men er niet bereid toe is er moeite voor te doen het idee in werking te brengen ;)
 

DeletedUser7072

Guest
Gewoon een soort prijsje naast je forum acc is het slimst, zoals bij de speed. Dat je dan ook een soort gouden, zilveren of bronzen medaille onder je naam ziet met W27 ofzo. Dat zou wel geinig zijn en gaat toch minder ver.
 
Bovenaan