[Concept] Pimp My Ride

DeletedUser

Guest
Je rendeert met de lasso tool, de Auto. Dan klik je op kleuren - Verkleuren - Dan ga je aan de bovenste waarderen zitten, totdat je een mooie kleur ziet.

Je zou ook dit kunnen doen.
Je rendeeert met de lasso tool, de auto. Dan klik je op kleuren - kleurbalans - dan kan je alle 3 de waarders veranderen. [dit is voor de kleinere kleurverschillen, met verkleuren kan je het kleurverschil ENORM maken ;)]

verkleurt dan niet de hele auto?
dus ook de ramen en de velgen enz.
 

DeletedUser2881

Guest
Lasso tool? das ook wel selecteer wat onderdelen en die verkleur je
 

DeletedUser24791

Guest
Resultaat:

1iogte.png

|Dit kan je in 20/30 min. maken.

@barbapapa, je selecties, kleuren, kwaliteit velgen en kwaliteit bumper is wel heel slecht;) Hier moet je proberen op te letten.
 

DeletedUser

Guest
Resultaat:

@barbapapa, je selecties, kleuren, kwaliteit velgen en kwaliteit bumper is wel heel slecht;) Hier moet je proberen op te letten.


ik weet, het as ook meer een voorbeeld om te laten
zien dat je wel degelijk een auto kan pimpen met gimp ;)
 

DeletedUser

Guest
2rop75j.jpg

stock:
2hzoeat.jpg

niet heel mooi, kweet het
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24791

Guest
Hoe maak je dat Carbon-fibre op de hood?

Selecteer hood, copy paste, saturate, variation (bruin en geel) en dan een patroon erover die je op hard light zet. je kan nog wat dingen weg gommen enz. iets minder opacity.
 

DeletedUser

Guest
Selecteer hood, copy paste, saturate, variation (bruin en geel) en dan een patroon erover die je op hard light zet. je kan nog wat dingen weg gommen enz. iets minder opacity.

Ah, jij hebt Photoshop.. Jammer, ik heb GIMP.. Maar ik zal eens iets soortgelijks vinden met GIMP.
 
Bovenaan