Conceived by Stabs

Reactiescore
5.595
Wij dachten als we het nu heel lang negeren dan waait het vanzelf over, maar dan moeten jullie wel een beetje meewerken natuurlijk.
 
Reactiescore
490
Het is tenslotte code geel, kan nooit lang meer duren!

Tot dat ons duveltje met een genadeloze pm komt waarin die jullie nogmaals zal beschuldigen van stabberij.

@DenDuvel hoelaat kunnen we deze pm verwachten? Vond dit op w83 toch wel een aangenaam stukje propaganda!
 
Reactiescore
490
Reactiescore
524
wa n gezeur
 
Reactiescore
69
Helaas naar mij persoonlijk toe geen oplossing. Tom bood nog wel aan om gefarmde pp over te dragen, maar dat kan niet..
Er is wel een NAP aangeboden aan mijn oude stam vanuit CbC, dus dat is wel netjes.
Ach ja, niets meer aan te doen. Tijd om te stoppen.
Succes allen!
 
Reactiescore
2.489
Laten we weer on topic gaan,

Als je vragen hebt over het optreden van een mod kan je privé bij de relevante mod terecht. Dit topic is daar niet de bedoeling voor.

Duckje
 
Reactiescore
2.368
Ondanks deze onnodige censuur, blijft mijn vraag omtrent het struikelen in bed staan
 
Reactiescore
903
Laten we weer on topic gaan,

Als je vragen hebt over het optreden van een mod kan je privé bij de relevante mod terecht. Dit topic is daar niet de bedoeling voor.

Duckje
Situatie is in principe afgewikkeld, of er moet nog iemand zijn die comment wil geven?

Anders mag er een slotje op!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
dit bash topic mag open blijven bedankt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ook ik ben gestabt door cbc mijn verhaal komt later
 
Reactiescore
490
image (7).png
 
Reactiescore
903
ook ik ben gestabt door cbc mijn verhaal komt later
Dat Tom niet wil daten houd niet in dat wij er iets mee te maken hebben
 
Reactiescore
7.918
Ben nog niet gestabbed door Tom maar ik voel wel dat het gaat komen. Kan ik alvast compensatie indienen? Heb namelijk trauma's voor iets wat nog komen gaat. Tom, graag een voorstel.
 
Reactiescore
5.595
Ben nog niet gestabbed door Tom maar ik voel wel dat het gaat komen. Kan ik alvast compensatie indienen? Heb namelijk trauma's voor iets wat nog komen gaat. Tom, graag een voorstel.
Dit lijkt mij een vaststaand gegeven, vooral nu ik de smaak te pakken heb. Compensatie aanvragen kunnen worden ingediend dmv een formulier op www.lord-toms.nl/gedupeerde/w85
 
Reactiescore
448
Dit lijkt mij een vaststaand gegeven, vooral nu ik de smaak te pakken heb. Compensatie aanvragen kunnen worden ingediend dmv een formulier op www.lord-toms.nl/gedupeerde/w85
Kijk uit, dit is Phishing mensen!!!
Je moet inloggen met je TW-Account en dan opeens stuurt je account al je PP naar CbC, je vlaggen naar Cala en al je kata's naar Da Vinci!!!!

Je krijgt dan echter wel een messenpakket thuis gestuurd.
 
Reactiescore
417
Kijk uit, dit is Phishing mensen!!!
Je moet inloggen met je TW-Account en dan opeens stuurt je account al je PP naar CbC, je vlaggen naar Cala en al je kata's naar Da Vinci!!!!

Je krijgt dan echter wel een messenpakket thuis gestuurd.
Messenset is geslepen door moi, wie wilt dat nou niet
 
Bovenaan