Conceived by Stabs

Reactiescore
1.363
Doe maar niet Tom, een keer een voice berichtje van een tw-speler gehoord en dat was meer dan genoeg.
ook die van lau op w70 toen? xd
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Er wordt niks op Jordi afgeschoven, geen idee waar je dit precies vandaan haalt. Als ik dat deed had ik geen pagina lang discussie gehad met unresolved waarin ik zelf ook blaam trok. Ik snap het allemaal wel, dit is prachtig natuurlijk voor jullie. Wij die maar al te gretig waren in het wijzen op boosten en andere zaken. Dus even alles weer projecteren, snappen we nu wel.

Belangrijkste is dat wij er met Unresolved uitkomen. Voor de rest ben ik van de volle 100% niet op de hoogte geweest dat die NAP/MB er was. Dit is uiteraard geen bewustje en als je dat wel probeert te insinueren is dat puur uit p&p perspectief en niet omdat jij of Melt dat oprecht denkt. Het is gewoon een hele domme communicatie fout geweest, dat is voortgekomen uit het stoppen van Jordi, dat betekend nog niet dat het zijn schuld is. Het is de schuld van ons als CbC en daar zijn wij ons vast bewust. Wij gaan eraan werken om er met Unresolved uit te komen.

Daarbij, dat ik een grapje maak betekend niet dat ik het niet serieus neem.


BTW er zijn geen andere MBs en die zijn er nog nooit geweest, op deze na schijnbaar.
Jordi heeft schijnbaar met jou die afspraken gemaakt, waarvan ik niet op de hoogte ben. Ik krijg targets van vanq op een avond en plan die in voor de ochtend co om die te verzenden. Ik heb nooit geweten van een MB, dus ik heb voor mij naar eer en weten gehandeld.

Los daarvan is het dus duidelijk een communicatie fout geweest dat voortkomt uit een stop van Jordi een aantal weken terug en een ik die ik de tijd van deze afspraken op vakantie was.
Op Jordi afschuiven was misschien niet de juiste woordkeuze. Wat ik meer wilde zeggen is dat jullie het externe contact van Jordi aanhalen en daarmee de boodschap afgaven dat door deze communicatiefout jullie weinig konden doen. Terwijl in de PMs genoeg staat om te weten dat er niet zo gehandeld zou moeten worden. Tuurlijk neem je wel de blame/verantwoordelijkheid als account op je, dat vind ik ook een professionele houding. Je reageerde op de PM-reeks dus je wist wel van het bestaan af van de PMs. Dan heb je ze misschien niet allemaal teruggelezen om de context te bekijken (wat mij erg zou verbazen) en in dat geval zou ik het vooral naïef vinden om bij een offensief op zo'n speler niet op het idee te komen om kort de PM geschiedenis te lezen om met de context bekend te zijn. En in het geval van John dan wat zwaarder, omdat die toch wel bewust nagelaten heeft om het op de juiste manier af te sluiten. Maar die heeft ook al in zijn laatste bericht aangegeven die verantwoordelijkheid op zich te nemen wat hem dan wel siert. Voor mij case closed nu. Ik hoop dat het voor Unresolved nog iets minder bitter kan eindigen met een goed gesprek, dat is natuurlijk het belangrijkste! Maar wat dat betreft zal dat ongetwijfeld goedkomen met jullie.

ps over die grapjes wil ik zeker niet zeggen dat jullie het niet serieus nemen; maar opmerkingen als "Dit was mijn eerste stab, dit smaakt naar meer" op een openbare discord vind ik beetje ongepast ook voor zo'n kerel, that's all.
 
Reactiescore
5.598
Als je weet hoeveel ik uur momenteel in TW stop zou je wel kunnen raden dat ik niet een PM reeks terug ga lezen waar ik niks achter zoek. Buiten dat John hem nodig had, wat ik dus ook in PM zei.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik snap dat jullie er stevig van balen en het ook netjes op willen pakken. Maar dat mag best kwetsbaarder dan "ik was niet op de hoogte en het was Jordi dit dat, met een schoon geweten gehandeld en uiteindelijk dan als acc verantwoordelijk". Of we moeten beiden heel naïef zijn.



Bekijk bijlage 32288
Ik had het van deze zin.

Anyways, ik beticht jullie verder ook niet van boosten, dat lees je verkeerd. Echter de manier waarop het geformuleerd is en de wijze waarop Ice moraalriddert op Melt vond ik dat er wel de vraagteken geplaatst kon worden, P&P je uit moreel standpunt of omdat het makkelijk bashen is?

Ik reageer alleen even kort hierop, want zoals de meeste weten speel ik al een tijdje niet meer.

Deze PM dateert echt van het begin. Frank wilde met zijn account naar de stam Ice gaan, maar daar wilde ik niet beginnen. Ik gaf daarbij aan een andere stam te joinen of zelf te maken. Dat je daarbij de aanname maakt dat dit niet goed is omdat je eventueel mensen voor de gek houdt: je creëert hierbij “what if’s” die onnodig zijn. Enige wat ik aangaf en ook aan wilde geven was dat hij een andere oplossing moest zoeken, daar zat verder niks anders achter en hoeft ook niet over gespeculeerd te worden dus.

Jammer dat een stab geweest is, mijn oude co’s zien wat er misgegaan is en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ze pakken dit heel serieus op.
 
Reactiescore
736
Tldr
 
Reactiescore
1.476
Conceived by Communism 03.03.22 14:00
ja klopt maar ze willen boosten dus tegen gaan

Unresolved 03.03.22 14:03
Ja snap ik ergens ook wel. Goede insteek wel, maar voor spelers zoals ik (die gewoon willen pp-farmen en kennissen willen boosten) is dus geen plek meer..

Conceived by Communism 03.03.22 14:04
Nee de boosters zijn er eigenlijk de dupe van, vandaar ook dat er veel commotie is hierom
Ik vond het raar verwoord dus heb het even aangepast. In de politiek en propaganda noemen wij dat tegenwoordig ook wel netwerkcorruptie. Vraag me af wanneer ze in de VS eindelijk boostregels gaan opstellen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Oh nee hoor, ik ben echt een gigantische moraal ridder maar ben al week of drie voor dit voorval gestopt. Jij ook ondertussen weer gestopt hoop ik?
Ik ben het ongelofelijk eens met de bovenstaande statement. En nog wel. Even kijken hoelang we het dit keer gaan volhouden he
 
Reactiescore
3.537
Wij nemen het zeker serieus en betreuren de actie ook met z'n allen. Er is inderdaad aan onze kant iets fout gegaan en daar heeft Tom al het zegje opgedaan hier op het AF. Helaas is Unresolved van de wereld, anders hadden we het dorp gewoon teruggegeven ofcourse.

Je kan het dorp altijd afstaan aan de dichts bijliggende stamgenoot (als die er is) van de gedupeerde speler en er een week nap bij aan gooien. Je pakt het dorp wellicht easy terug daarna, maar iedereen weet dat het vervelend is het toch weer even af te geven. Symbolisch gezien geef je wat mij betreft dan toch een beter signaal af dan 'this gebeurd kunnen er weinig aan veranderen' verhaal.
 
Reactiescore
903
Je kan het dorp altijd afstaan aan de dichts bijliggende stamgenoot (als die er is) van de gedupeerde speler en er een week nap bij aan gooien. Je pakt het dorp wellicht easy terug daarna, maar iedereen weet dat het vervelend is het toch weer even af te geven. Symbolisch gezien geef je wat mij betreft dan toch een beter signaal af dan 'this gebeurd kunnen er weinig aan veranderen' verhaal.
Uit je verhaal blijkt dat je niet alles gelezen hebt, Tom is in contact met de benadeelde speler om te praten over een evt oplossing of iets zoals je voorsteld. We zijn nog in afwachting daarvan, dus zo makkelijk stellen we ons zelf niet op
 
Reactiescore
3.537
Uit je verhaal blijkt dat je niet alles gelezen hebt, Tom is in contact met de benadeelde speler om te praten over een evt oplossing of iets zoals je voorsteld. We zijn nog in afwachting daarvan, dus zo makkelijk stellen we ons zelf niet op

Ik kan niet rieken wat je onderling afspreekt met de gedupeerde speler. Maar als het zo iets dergelijks is waarbij jullie je eigen account toch even wat benadelen vind ik alles prima. Voor zover ik iets prima te vinden heb dan.
 
Reactiescore
903
Nee maar hierboven staat het al aangegeven dat we contact hebben gezocht en dat we in afwachting van zijn, dus helaas kan ik verder nog niks toelichten
 
Bovenaan