Conceived by Stabs

Reactiescore
5.598
Sosbowi is hoofdpeler van CbC, hele dag aanwezig, zelfs in de nacht.
 
Reactiescore
5.598
Is kevin jouw nieuwe vriendin Luc?
 
Reactiescore
5.598
Met mij als hoofdspeler was dit ook nooit gebeurd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
stop met laurens te pesten tom?
 
Reactiescore
2.062
Ik snap het jongens ik heb weer iemand gestabt. Niet dat het me een fuck interesseert, want jullie zijn allemaal idioten.

Ik geef het toe om mn geweten te clearen. Nu ff verder tot de orde vd dag.
Stabshield 3 slaat toe!
 
Reactiescore
33
Maar als dit waar is dan vraag ik me toch echt af wanneer de eerste bans worden uitgedeeld want heb er nog vrij weinig van gemerkt..
 
Reactiescore
1.228
Maar als dit waar is dan vraag ik me toch echt af wanneer de eerste bans worden uitgedeeld want heb er nog vrij weinig van gemerkt..
Ja ik vind dat ze dringend ook regels tegen stabs moeten maken zodat al die vuile stabbers bestraft worden!
 
Reactiescore
1.542
Maar als dit waar is dan vraag ik me toch echt af wanneer de eerste bans worden uitgedeeld want heb er nog vrij weinig van gemerkt..

Niet. Mijn melding is 4 weken geleden gemaakt met 10000% bewijs vanuit pm gesprekken, overnames, oda/odd stijgingen en nog is er niks gebeurd.

Wat ik toen al zei is dus gebeurd, de betreffende speler is al goed als overgenomen.. ze kunnen toch niet weken/maanden na een melding nog een ban uitdelen als de wereld al compleet veranderd is (lijkt me).
 
Reactiescore
344
Als ze pp kopen in overvloed worden ze onschendbaar. Dat staat beschreven in het wetboek van inno.
 
Reactiescore
1.228
Als ze pp kopen in overvloed worden ze onschendbaar. Dat staat beschreven in het wetboek van inno.
Incorrect want anders was ik op 80 nooit gebanned geweest. ;)
 
Reactiescore
5.598
Als ze pp kopen in overvloed worden ze onschendbaar. Dat staat beschreven in het wetboek van inno.
Dit is slechts deels waar, je moet duckje daarnaast maandelijks een x bedrag overmaken. Als je dat bedrag ophoogt krijg je er BB spawns bij van 2,5k +
 
Bovenaan